۲۱ آبان ۱۳۹۰

معرفی اولین ماوس دو کاره ال جی

معرفی اولین ماوس دو کاره ال جی با قابلیت Scan کردن اطلاعات
شرکتLG  یک موس جدید با نام LSM-100 عرضه کرده است که در واقع یک اسکنر با قابلیت خواندن متون نیز در خود دارد و هر اطلاعاتی که در زیر آن قرار می دهید را Scan می کند.در واقع این ماوس لیزری به همراه اسکنر خود اطلاعات برگه هایی تا سایز A3 را در فرمت های  PNG، JPEG، TIFF، BMP، PDF،XLS  وحتی DOC اسکن می کند.

این موس لیزری مانند بقیه موس ها، دو دکمه کناری و یک دکمه چرخان وسط دارد.اما چیزی که آن را متمایز می کند ،دکمه اسکن هوشمندی است که در طرف چپ آن قرار دارد.با فشار دادن این دکمه ، موس قادر خواهد بود صفحات را در انواع مختلف فایل ها ذخیره کند. کار با این محصول بسیار راحت و آسان بوده و حتی می توان گفت از اسکنرهای موجود در بازار نیز ساده تر است.

ال جی،LSM-100  را به تکنولوژی تشخیص نوری حروف (OCR) مجهز کرده است،این موس می تواند متون اسکن شده را به صورت فایل قابل ویرایش در Microsoft Word درآورد. اسکنر- موس جدید LG در نمایشگاه CES نیزعرضه شد و قرار است به صورت کامل از آن در نمایشگاه IFA برلین امسال پرده برداری شود.

۲ نظر

حسین ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
با توجه به وجود انواع اسکنر در بازار ایران و رواج استفاده از اسکنرهای دستی که دارای حافظه داخلی و یا قابلیت استفاده از کارتهای حافظه اس دی و یا میکرو اس دی در ظرفیتهای مختلف را داشته و با توجه به تغذیه از باطریهای نیمی قلمی قابل شارژ مجدد و کیف حمل قابلیت حمل در جیب بغل کت را نیز دارد و بدون اتصال به رایانه و یا نوت بوک و نت بوک و … کاربر براحتی میتواند با استفاده از آن تصویر تا قطعA4 را بع تعداد بیشمار ( در صورت همراه داشتن باطری و کارت حافظه اضافی ) اسکن و با اتصال آن به کامپیوتر و یا نوت بوک بدون استفاده از هر نرم افزار دیگری مانند فلش سیستم دستگاه را بعنوان یک درایو مجازی شناسائی و ÷س از انتقال با نرم افزار های رایج قابلیت هرگونه ویرایش و حتی تبدیل به فایل متنی با استفاده از نرم افزارهای رایج ocr را دارد و در حال حاضر انواع این نوع اسکنرها با قابلیت های تقریبا مشابه در رنج قیمتی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در بازار موجود است که تنها ایراد آن رزولوشن پائین و موجدار شدن تصویر در صورت کشیدن سریع و ناموزون بر روی سطح در حال اسکن میباشد که مورد دوم در مارکهای مختلف شدت وضعف دارد .
با توجه به اینکه این موشواره ( ماوس ) طبق تصویر ارائه شده از نوع ذارتباط با سیم میباشد بنظر میرسد فاقد منبع تغذیه جداگانه ، حلفظه داخلی و درگاه اتصال حافظه های جانبی باشد که قطعا باعث کاهش قیمت آن خواهد شد با توجه به صول ماوس که بنظر نمی رسد جندان بزرگتر از موشواره های متداول میباشد سئوالات زیر برای دوستداران ال جی باقی می ماند کیفیت اسکن و رزولوشن آن به جه میزان است دومادستگاه امکان اسکن کاغذ تا چه پهنایی را دارد و آیا سیستم قابلیت انطباق و قراردادن ( چسبانیدن ) کنار هم قطعات اسکن شده بصورت هوشمند ( و نه دستی با استفاده از نرم افزار هایی از قبیل فوتو شاپ ) را بمنظور رفع نقیصه کوتاه بودن درام با توجه به محدودیت اندازه موشواره دارد یا خیر به هر حال بایستی تا عرضه این دستگاه که قطعا در مورد استفاده کنندگان از نوت بوکها ، نت بوکها و تبلتها به دلیل سبکی و حجم کم و از همه مهمترین کیفیت همراه با ارزانی و خدمات مناسب که همراه با برند ال جی بوده و خواهد بود با استقبال خوبی مواجه میگردد .

shima ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

با عرض ادب. با نظرات آقای حسین موافقم در ضمن ما در انتهای سال ۹۲ وابتدای سال ۲۰۱۴ هستیم اما سایت های پشتیبال ال جی در ایران از قبیل مادیران و … مشخصات کاملی از این محصول را در صفحات خود ارائه نکرده اند و تنها به ترجه متن تبلیغات آن بسنده کرده اند که امیدوارم زودتر پاسخ داده شوند.

نظر دهید