ال جی و راه اندازی سرویس نرم افزارهای Premium در سایت SmartWorld
ال جی اعلام کرد که به تازگی سرویس جدیدی را برای مشتریان خود در آمریکا راه اندازی کرده است که شامل نرم افزارهای Premium و ویژه ای می باشد. این سرویس در ماه جولای نیز در انگلیس ارائه شده بود. این سرویس ویژه مکمل نرم افزارهای رایگان موجود در سایت SmartWord ال جی است که در حال حاضر در 39 کشور جهان در دسترس می باشند.

SmartWord ال جی دارای بخشی به نام منطقه سه بعدی بوده که شامل محتواهای سه بعدی متنوعی شامل ویدئوها و بازیهایی است که به طور خاص برای کاربران Optimus 3D ال جی طراحی شده است.لازم به ذکر است که بازیهای سه بعدی پرطرفدار موجود در این سایت با همکاری کمپانی های بزرگی مانند GT Racing, Motor Academy, Gameloft فراهم شده اند.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، هدف از راه اندازی این قسمت از سایت SmartWord ال جی، فراهم نمودن منبعی بی نظیر جهت دسترسی به بهترین محتواها برای گوشی های هوشمند آندروئیدی ال جی بوده است. با توسعه هر چه بیشتر سرویس نرم افزارهای Premium در سایت SmartWord ال جی، کاربران می توانند به محتوایی با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشند. این سایت ارائه دهنده یک Widget اختصاصی بر روی صفحه اصلی جهت دسترسی هر چه بهتر کاربر، جابجایی آسانتر در بین منوها و دانلود اتوماتیک فایل های بزرگتر از طریق Wi-Fi می باشد. در انتها لازم به ذکر است که این سرویس جدید ال جی طی چند ماه آینده به تدریج در دیگر بازارها نیز عرضه می گردد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید