۲۷ آذر ۱۳۹۰

ارائه استانداردهای جدید در گوشیهای ال جی توسط نمایشگرهای IPS تمام HD

چندی پیش ال جی با معرفی گوشی هوشمند سه بعدی خود با نام Optimus 3D که نیازی به عینک برای مشاهده تصاویر ندارد و همچنین گوشی Optimus Black که دارای صفحه نمایش NOVA با روشنایی فوق العاده 700 واحد می باشد، گام جدیدی در زمینه نمایشگرهای گوشی های موبایل برداشت. در حال حاضر نیز ال جی با ارائه نمایشگرهای منحصر به فرد IPS با تکنولوژی کاملا” HD بر روی گوشیهای موبایل گوی سبقت را در بین رقبای خود در دست گرفته است.

نمایشگرهای IPS تمام HD برای اولین بار بر روی گوشی هوشمند Optimus LTE به بازار کره عرضه شده و استاندارد جدیدی را در زمینه وضوح بالای تصویر در گوشی های نسل چهارمی 4G ارائه نمود.

ال جی در همکاری نزدیک خود با LG Display نمایشگر منحصر به فرد خود را در ابعاد 4.5 اینچی به همراه پنل کاملا” HD و مجهز به تکنولوژی IPS طراحی کرده که ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت باورنکردنی و منحصر به فرد بوده و رنگها را کاملا” طبیعی نمایش می دهد.

طبق آخرین گزارش موسسه Intertek، نمایشگرهای IPS عملکرد بهتری نسبت به صفحه نمایش AMOLED در زمینه نمایش رنگها، روشنایی تصاویر و مصرف انرژی دارند.

با توجه به اعلام شرکت ال جی، نمایشگرهای IPS با تکنولوژی تمام HD دریچه جدیدی را در تجربه مشاهده تصاویر از طریق گوشیهای هوشمند توسط ویژگیهای زیر باز می کند:

  • دستیابی به اطلاعات بیشتر تنها در یک نگاه توسط وضوح بالای 1280×720 HD  و نسبت صفحه نمایش 16:9 که کاملأ مشابه با استانداردهای یک تلویزیون است.
  • مشاهده متون و نوشته ها به صورت واضح و روشن با استفاده از تراکم تصویر 329 پیکسل در اینچ و وضوح RGB واقعی.
  • برخورد از رنگهای زنده و کاملا طبیعی بدون هیج آزاری برای چشم ها.
  • قابلیت تنظیم خودکار رنگها با استفاده از موتور گرافیکی منحصر به فرد ال جی برای گوشی های موبایل با تکنولوژی HD.
  • ویژگی ویرایش فیلم های HD در جهت خلق تصاویر ویدئویی با کیفیت HD به آسانی و سرعت بالا.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، انتظار می رود که گوشی های موبایل به اصلی ترین وسیله در کار با رسانه های صوتی و تصویری مرتبط با تکنولوژی LTE  تبدیل گردند، در نتیجه برخورداری از تصویری با وضوح بالا در گوشی های هوشمند می بایست کاملا” مورد توجه قرار گیرد.

در آخر لازم به ذکر که گوشی Optimus LTE ال جی نخستین گوشی هوشمند نسل چهارمی دنیاست که دارای اتصالات LTE بوده و علاوه بر این صفحه نمایش کاملا” HD داشته و از پنل های نمایشگر IPS برخوردار است که به شما لذت مشاهده تصاویری با وضوحی باور نکردنی را ارائه می کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید