۲۸ آذر ۱۳۹۰

ال جی اولین گوشی هوشمند LTE تمام HD خود را به ژاپن عرضه کرد

شرکت ال جی به دنبال عرضه گوشی Optimus LTE خود در آمریکای شمالی و کره، اکنون این گوشی هوشمند را در ژاپن که یکی از بزرگترین کشورهای سرویس دهنده شبکه LTE به شمار می رود معرفی نموده است.

عرضه این گوشی پس از همکاری موفقیت آمیز ال جی با NTT Docomo در سال 2010 در معرفی اولین کارت اطلاعات شبکه LTE آغاز شد و ال جی متعهد گردید که از سرویس LTE این شرکت پشتیبانی نماید

گوشی Optimus LTE یکی از برترین های ال جی بوده و هم اکنون در بازار کره، کانادا و ایالات متحده آمریکا شناخته شده است. به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، ال جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE گوشی های موبایل، به تعهد خود در زمینه ارائه محصولاتی با کیفیت بالا عمل نموده و تجارب خود را در نمایشگرهای ISP با تکنولوژی کاملا” HD ارائه نموده است.

نسخه ژاپنی Optimus LTE به طور انحصاری برای کاربران Domoco در رنگ قرمز و با پشتیبانی از فناوری تلویزیون دیجیتال 1seg و NFC عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است این گوشی از پر فروش ترین گوشی های ال جی در کره بوده و در رده بهترین محصولات شرکت NTT Docomo قرار گرفته است. ازسوی دیگر Nikkei نیز این گوشی را در میان 10 پیشنهاد برتر خود در سال 2011 معرفی نموده است.

Optimus LTE دارای یک صفحه نمایش 405 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل از نوع کاملا” HD و مجهز به تکنولوژی IPS با نسبت صفحه 16:9 و همچنین 2.76 میلیون ریز پیکسل می باشد.

ال‌جی در همکاری نزدیک خود با LG Display نمایشگر منحصر به فرد این گوشی را با پنل کاملاً HD و مجهز به تکنولوژی IPS طراحی کرده که ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت باورنکردنی و منحصر به فرد بوده و رنگ‌ها را کاملاً طبیعی نمایش می‌دهد.

بر طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال‌جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE و دارنده ۲۳ درصد از ۱۴۰۰ محصول مجهز به این فناوری با ارزش مالی ۸ میلیارد دلار در جهان شناخته شده است. ال‌جی در سال ۲۰۰۷ اولین تکنولوژی LTE در جهان را عرضه نموده و پس از آن در سال ۲۰۰۸ اولین مودم LTE را وارد بازار کرد. علاوه بر این ال‌جی توانست سریع‌ترین تکنولوژی LTE را نیز در سال ۲۰۱۰ به همراه اولین تماس ویدیوئی در شبکه LTE در سال ۲۰۱۱ به جهان عرضه نماید. 

در آخر لازم به ذکر است که اولین گوشی هوشمند LTE ال‌جی در اوایل امسال در آمریکا عرضه شده است.

۸ نظر

سعيد جاودانه ۱۳ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سلام و خسته نباشید
لطفا فقط اخبار ننویسید
موارد آموزشی را نیز بگذارید
اصلا به موارد آموزشی و نکات دقت نشده است
همش اخبار و اخبار و اخبار و هی تعریف از خود!!!!!!!!!!!!!
با تشکر

ال جی ۲۲ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سلام سعید عزیز،

در برنامه های آینده موارد آموزشی نیز در نظر گرفته شده.

موفق باشید

هادی ۲۱ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سلام و عرض خسته نباشید.

چرا این گوشی وارد بازار ایران نشده؟!!!!
قیمتش تو چه سبک مایه ای هست؟
و چرا اطلاعات کامل تری نمیذارید.
مثه چند هسته ای بودن این گوشی.
از چه سیستم عاملی استفاده کرده و از این جور مسائل

ال جی ۲۲ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سلام هادی عزیز،

برای اینکه یک گوشی وارد بازار شود، باید زیر ساختهای لازم مخابراتی هم مهیا باشد و در حال حاضر همانطور که می دانید زیر ساختهای نسل چهارم برای بازار ایران آماده نیستند.
تا گوشی وارد بازار نشود در مورد قیمت نمی توان اظهار نظر کرد.
دوست عزیز اگر پستهای پیشین را مطالعه کرده باشید، اطلاعات کاملتری از این گوشی نوشته شده.
پردازنده گوشی ۵/۱ گیگا هرتزی دوهسته ای است و از نسخه Gingerbread سیستم عامل آندرویید بهره می برد.

موفق باشید

ehsan ۲۶ دی ۱۳۹۰ پاسخ

با سلام و خسته نباشید

ال جی هر چند تو قسمت محصولات صوتی و تصویری پیشرفت خوبی کرده ولی تو قسمت تلفن همراه اصلا خوب نیست من ترجیح می دم از برند رقیب ال جی (سامسونگ) گوشی بخرم
هر چند که الان هم یه گوشی ال جی استفاده می کنم ولی اصلا ازش راضی نیستم(اینم بگم که گوشی که من دارم آندروید ه وباید گوشی خوبی باشه ولی بر خلاف نظر همه ال جی تو سیستم آندروید اصلا حرفی نمی تونه بزنه)

ال جی ۲۶ دی ۱۳۹۰ پاسخ

سلام احسان عزیز،

ال جی موبایل روز به روز سعی در ارائه محصولات با کیفیت برتر و قیمت مناسب می نماید.
در نهایت شما تصمیم گیرنده نهایی هستید ولی امیدواریم که با ما بمانید. در مورد عدم رضایتتان اگر فکر می کنید کمکی از ما بر می آید، لطفا به ما اطلاع دهید.

موفق باشید

Ehsan ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ پاسخ

تنها کمکی که می تونید بکنید اینه که:
یه آپدیت واسه gt540 بدید بیرون نسخه ۱.۶ لایق گوشی های آندروید نیست. و یه راه هایی بگید که بشه از دست حافظه کم این گوشی خلاص شد
به علت داشتن حافظه کم این گوشب من نمی تونم بیش از چند برنامه روی گوشی نصب کنم
ممنون

الهه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من الهه ام پس چرا قیمت این گوشی رو ننوشتند؟

نظر دهید