۲۷ آذر ۱۳۹۰

ال جی موبایل در تعطیلات کریسمس با برگزاری مسابقه اجتماعی می شود!

LG Lay-Z Santa

شرکت ال جی در بخش موبایل با گسترش بازاریابی اجتماعی خود اقدام به معرفی مسابقه ای جدید از طریق صفحه رسمی فیس بوک خود برای کریسمس نمود.

طبق این فراخوان اجتماعی که با عنوان بابانوئل تنبل برگزار می گردد، علاقمندان به گوشیهای ال جی می توانند از هم اکنون تا 21 دسامبر، محتویات سرگرم کننده ای مانند کارت پستال های اینترنتی و فایل های مولتی مدیا را طراحی نموده و به صورت روزانه در مسابقات شرکت کرده تا بتوانند جایزه ال جی را از آن خود نمایند.

این مسابقه دارای یک موزیک ویدئوی جذاب به همراه موسیقی گیرا بر روی صفحه رسمی ال جی در یوتوب و فیس بوک می باشد. علاوه بر این در بخش محتویات چند رسانه ای، افراد می توانند در طول مسابقات از کارت پستال های اینترنتی این سایت استفاده نموده و آنها را به دوستان خود در هر کجای جهان ارسال نمایند. همچنین این فراخوان شامل یک مسابقه ساده روزانه می باشد که به علاقمندان شانس برنده شدن گوشی های هوشمند برتر ال جی مانند Optimus Black و Optimus 3D را ارائه می کند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در بخش موبایل، این برنامه ال جی برای کریسمس، راهی جهت تشکر از وفاداری علاقمندان و حمایت ایشان از سری گوشیهای هوشمند Optimus ال جی بوده است. این برنامه نمونه ای عالی از یک طرح اولیه بوده و در آینده می توان از آن به عنوان الگویی جهت دیگر مسابقات و فعالیت های اجتماعی برای تمام طرفداران ال جی در سرتاسر جهان استفاده نمود.

شرایط شرکت در مسابقه بابانوئل تنبل در صفحه رسمی فیس بوک موبایل ال جی به آدرسwww.facebook.com/lgmobile موجود بوده و علاقمندان می توانند تیزر ویدیوئی آن را در صفحه یوتوب ال جی به آدرس www.youtube.com/lgmobile مشاهده نمایند.

دیگر جزئیات نیز در صفحه فیس بوک موبایل ال جی موجود می باشد.

۱ نظر

میکاییل رستگار ۲۴ فروردین ۱۳۹۱ پاسخ

SALAM FEK KONAM JALEB BASHE

نظر دهید