۰۸ آذر ۱۳۹۰

اولین دوره مسابقات بازی‌های سه‌بعدی ال جی برگزار شد

وقتی بازی‌ها به دنیای واقعیت نزدیک می‌شوند
شرکت گلدیران از تاریخ 24 تا 27 آبان ماه در سالن هندبال باشگاه انقلاب، اولین دوره “مسابقات بازی‌های سه‌بعدی ال‌جی” را میزبانی کردند. علاقه‌مندان دنیای بازی‌های رایانه‌ای با شرکت در این فستیوال ضمن گذراندن اوقاتی پرنشاط و توأم با هیجان، مهارت خود را در بخش مسابقات بازی‌های حرفه‌ای به آزمون گذاشتند. شرکت‌کنندگان این بخش با ثبت‌نام در وب‌سایت گلدیران توانستند در دو گروه بازی‌های حرفه ای  FIFA و PES به رقابت بپردازند. به غیر از 256 شرکت‌کننده‌‌‌ حرفه‌ای، دیگر بازدیدکنندگان نیز فرصت یافتند تا جدیدترین بازی‌های دنیا را در بخش بازی‌های عمومی تجربه کنند.

نزدیک به 50 تلویزیون سه‌بعدی ال‌جی، به‌روزترین بازی‌ها با تکنولوژی سه‌بعدی، جدیدترین سخت‌افزارهای جانبی مانند نسل جدید بازی‌های حرکتی، مایکروسافت کینکت، سونی موو، فرمان و صندلی مخصوص بازی‌های رانندگی، دسته‌های بازی‌های مبارزه‌ای و تفنگ‌های ویژه بازی‌های اکشن، بخشی از امکاناتی بودند که در اختیار علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان قرار گرفتند. در حاشیه این مسابقات نیز محصول جدید شرکت ال‌جی یعنی تلویزیون پلاسمای پن‌تاچ (PenTouch) که دارای فن‌آوری قلم نوری است معرفی شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در روز اول برگزاری، بازدیدکنندگانی از کودکان مؤسسات خیریه، از جمله کودکان محک و کودکان کار در این جشنواره حضور یافتند؛ کودکان مدارس دوره راهنمایی و دانشجویان دانشگاه‌ها نیز از جمله شرکت‌کنندگانی بودند که در روزهای دوم و سوم به دیگر علاقه‌مندان پیوستند. اما آن‌چه هیجان و شادی را در فضای این مسابقات دوچندان کرد، حضور عمو پو رنگ، مجری محبوب کودکان بود. همچنین دیگر هنرمندان از جمله بازیگران سریال قهوه تلخ، احسان علیخانی و رضا رشیدپور، از مجریان بنام کشور و ورزشکارانی چون حمید استیلی و کریم باقری با حضور خود در این فستیوال محیط پرنشاطی را برای بازدیدکنندگان فراهم کردند.

علیرضا لاهیجانیان, مدیر برنامه ریزی بازاریابی صوتی تصویری گلدیران, در این جشنواره تلاش شد مجموعه خوبی از بازی‌ها با ساختار سه‌بعدی در اولین فستیوال بازی‌های ایران عرضه شود تا قشرهای مختلف جامعه بتوانند تجربه استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های سه‌بعدی را داشته باشند. اطلاع‌رسانی مناسب، فرصت استفاده از امکانات موجود برای تمامی علاقه‌مندان و تکنولوژی پیشرفته و جذاب تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی همه در زمره دلایلی هستند که حضور پرتعداد و کم‌نظیر خانواده‌ها و جوانان را در این فستیوال توجیه می‌کند.

انتخاب برگزیدگان
مسئول برگزاری این مسابقات درباره روند داوری می‌گوید: “هر رشته با 128 شرکت کننده به صورت تک حذفی با هم بازی کردند و در نهایت برگزیدگان در برابر هم قرار گرفتند. سرانجام فردی که توانست دو بازی را با برتری پشت سر بگذارد به عنوان برنده اعلام شد”.

در پایان جشنواره و پس از طی فرایند داوری، مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقات با حضور اندی کیم، مدیرعامل ال‌جی در ایران، امیرعباس کائینی، معاونت اجرایی گلدیران، و جمعی از مقامات گلدیران و دفتر ال‌جی در ایران برگزار شد و طی آن چهار نفرِ اولِ بخش PES به ترتیب امیر اشکان نصری، رسول فرهادیان، آرش شمس، محمد قربانلو معرفی شدند. همچنین در بخش بFIFA، نفرات اول تا چهارم به ترتیب، آروین شایگان، کوروش نسیمی، آرش خامنه‌ای و سعید حیدرزاده اعلام شدند. در انتها به برگزیدگان هر دو گروه، جوایز ارزنده‌‌ غیرنقدی از محصولات برتر ال‌جی تعلق گرفت.

شایان ذکر است که تمامی بازدیدکنندگان علاوه بر دریافت کارت تخفیف خرید محصولات ال‌جی، توانستند شانس خود را در قرعه‌کشی این جشنواره بیازمایند. در این قرعه‌کشی که در آخرین روز فستیوال برگزار شد، به چهار نفر از بازدیدکنندگان تلویزیون سه‌بعدی 47 اینچ و کنسول بازی اهدا شد، همچنین یکی از بازدیدکنندگان توانست برنده خوش‌شانس یک دستگاه تویوتا باشد که به عنوان هدیه ویژه این فستیوال در نظر گرفته شده بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید