۲۷ آذر ۱۳۹۰

مشارکت ال جی و پرادا برای تولید یک گوشی جدید

PRADA Phone by LG

به تازگی شرکت ال جی و پرادا در مراسمی که در سئول برگزار گردید، مشارکت خود را جهت عرضه گوشی جدیدی به بازار اعلام نمودند.

این مشارکت به معنای موفقیت های قبلی هر دو کمپانی در این زمینه بوده است. پرادای جدید ال جی در ابتدای سال 2012 وارد بازار خواهد شد. طبق این قرارداد ال جی نماینده انحصاری گوشی های موبایل پرادا خواهد بود. این همکاری از سال 2006 آغاز شده و نتیجه آن عرضه دو گوشی در سالهای 2007 و 2008 با تمرکز بر ویژگی های یک گوشی هوشمند شامل نرم افزار و رابط کاربری، به بازار بوده است.

 

PRADA Phone by LG - Pack Shot

به گفته مدیر عامل کمپانی پرادا، همکاری ال جی و پرادا همیشه دارای دیدگاهی خلاقانه به همراه کیفیت عالی،  طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی جدید بوده است. پرادا از این مشارکت مجدد با ال جی خشنود بوده و امیدوار است که بتواند در صنعت موبایل و ارتباطات تحولی ایجاد نماید.

همچنین مدیران ارشد ال جی عقیده دارند که همکاری ال جی با پرادا به جهت مدت زمان طولانی و کسب موفقیت در نوع خود بی نظیر بوده است. دو نمونه قبلی گوشی های پرادای ال جی با کسب موفقیت در بازار باعث گردید که هر دو کمپانی سعی در ارائه یک گوشی جدید با طراحی منحصر به فرد داشته باشند.

اولین گوشی پرادای ال جی، یک نمونه جدید در خانه مد گوشی های موبایل بود که توانست با فروش بیش از یک میلیون دستگاه به موفقیتی نسبی دست یابد. جدیدترین گوشی پرادای ال جی تلفیقی از تکنولوژی های روز به همراه طراحی شیک و منحصر به فرد است.

لازم به ذکر است که اولین گوشی پرادای ال جی جز کلکسیون موزه هنر مدرن شهر نیویورک و همچنین موزه هنر معاصر شانگهای می باشد.

PRADA Phone by LG - Phone

 

گوشیهای پرادای ال جی در ارائه تکنولوژی به کاربران انقلابی ایجاد کردند. گوشی پرادای ال جی 1.0 اولین گوشی در دنیا با صفحه نمایش لمسی بود. دومین پرادا نیز تجربه ای جدید در زمینه دسترسی آسان به مشخصات تماس گیرنده، پیام های نوشتاری، تاریخ تماس ها، مصدود کردن تماسها و دیگر ویژگیها را توسط تکنولوژی Link در اختیار کاربران قرار داد.

در انتها لازم به ذکر است که زمان دقیق عرضه گوشی پرادای جدید ال جی هنوز مشخص نبوده و گفته می شود که در اوایل سال 2012 به بازار خواهد آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید