۰۸ دی ۱۳۹۰

سیستم های Multi V III ال جی، اولین دریافت کننده گواهینامه بدون کربن (Carbon Free)

 طبق اعلام شرکت ال جی سیستم Multi V III  به عنوان اولین تهویه مطبوع در جهان موفق به دریافت گواهینامه “بدون کربن” از سازمان Carbonfund گردید. این سازمان در آمریکای شمالی اثرات محصولات مختلف را بر محیط زیست ارزیابی می کند. گواهینامه بدون کربن (Carbon Free) به محصولات مختلف با توجه به ضایعاتی که در چرخه عمر خود از تولید و ساخت گرفته تا حمل و نقل، مصرف و استفاده نهایی،ایجاد می نمایند اهدا می گردد.

این نشان با توجه به نتیجه تجزیه و تحلیل انجام شده توسط ال جی با برنامه LCA که بررسی کننده میزان کربن تولید شده در کمپانی و مقدار کاهش آن می باشد، به محصول Multi V III اعطا گردید.

در طراحی سیستم Multi V III، ال جی علاوه بر قدرت این محصول به سازگاری آن با محیط زیست نیز توجه نموده است، تکنولوژی منحصر به فرد Inverter ال جی، سبب شده است که Multi V III دارای ضریب بازده ای به میزان 4.6 بوده، که یکی از بالاترین ضرایب COP در این صنعت می باشد. در واقع این محصول مقدار بسیار کمتری دی اکسید کربن در مقایسه با دیگر تهویه های مطبوع متداول تولید و در نتیجه کمک شایانی به کاهش روند گرم شدن کره زمین       می نماید.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، مصرف کنندگان در آمریکا علاقمند به محصولات دوستدار محیط زیست      می باشند. ال جی مفتخر است که توانسته محصولی تولید نماید که دارای بالاترین استاندارد مورد تایید از سازمان Carbonfund می باشد.

ال جی به عنوان یک شرکت تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع و گرمایشی- سرمایشی موظف است محصولاتی را وارد بازار نماید که از نظر تکنولوژی در بالاترین سطح بوده و دوستدارمحیط زیست باشند. سیستم های تهویه مطبوع Multi V III از انتهای سال جاری در آمریکای شمالی موجود می باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید