۱۲ بهمن ۱۳۹۰

ال جی نشان دوستدار محیط زیست را برای کولرهای گازی دریافت نمود

شرکت ال جی به عنوان برترین تولید کننده دوستدار محیط زیست در مراسم جوایز BGreen و Big Project سال 2011 دبی برای کولرهای گازی خود برگزیده شد.

این مراسم یکی از معتبرترین جوایز در حیطه صنعت بوده که به شرکت هایی با بهترین عملکرد در راستای حفظ محیط زیست اهدا می گردد. ال جی با توجه به کارایی جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع خود مجهز به تکنولوژی VRF با عنوان Multi V III، موفق به کسب این نشان گردیده است.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، ال جی مفتخر است که توانسته جوایز معتبری چون BGreen و Big Project را دریافت نموده و اعلام می دارد که در ساخت کولرهای گازی خود نه تنها به کارایی و عملکرد محصولات بلکه به دوستدار محیط زیست بودن آنها نیز توجه شده و از این رو مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سازگاری سیستم های Multi V III ال جی با محیط زسیت توسط برنامه تحقیقاتی LCA ال جی که کاهش تولید کربن را در تمام محصولات شرکت بررسی می نماید، اثبات گردیده است. با توجه به تمام این تلاشها، ال جی به تازگی موفق به دریافت گواهینامه بدون کربن (Carbon Free) از سازمان Carbonfund در صنعت سیستم های سرمایشی- گرمایشی و تهویه مطبوع خود نیز شده است.

علاوه بر این Multi V III ال جی با برخورداری از تکنولوژی منحصر به فرد اینورتر ال جی، دارای ضریب بازده ای به میزان 4.58 بوده که یکی از بالاترین ضرایب COP در این صنعت محسوب می شود. در واقع این محصول مقدار بسیار کمتری دی اکسید کربن در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع متداول تولید و در نتیجه کمک شایانی به محیط زسیت    می نماید.

۱ نظر

رضا محسنی ۵ خرداد ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
من یه اسپلیت ۲۴ اینورتر وی خریدم میخوام در مورد تکنولوژی اینورتر بیشتر بدونم و اینکه چطوری باعث صرفه جویی در مصرف برق میشه؟

نظر دهید