۰۳ اسفند ۱۳۹۰

سیستم های VRF ال جی با صرفه جویی در مصرف انرژی،جهشی بزرگ در صنعت تهویه مطبوع

شرکت ال جی از سیستم های “Multi V III” خود که مجهز به تکنولوژی VRF هستند، به همراه راهکارهایی در زمینه سیستم های تهویه مطبوع تجاری، در بزرگترین نمایشگاه جهانی سیستم های تهویه مطبوع در شیکاگو پرده برداری کرد.

ال جی معتقد است با تولید بیشتر سیستم های “Multi V III” در سال 2012، می تواند موقعیت خود را در بازار آمریکا به عنوان برترین تامین کننده سیستم های تهویه مطبوع مستحکم نماید.

از ویژگیهای منحصر به فرد “Multi V III” می توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. کارایی بالای این محصول توسط موسسه AHRI ( مرتبط با سیستم های تهویه مطبوع، گرمایشی و سرمایشی) به طور رسمی تایید گردیده است. این سیستم ها مصرف انرژی را به میزان 14 درصد کاهش داده و دارای ضریب استانداردی معادل 21.8 بوده که در مقایسه با دیگر سیستمهای مشابه چشمگیر است.

از طرف دیگر سازگاری سیستم های” Multi V III” ال جی با محیط زیست، سبب دریافت گواهینامه بدون کربن (Carbon Free) از سازمان “Carbon fund” شده است.

از دیگر ویژگیهای این محصول می توان به نصب و استفاده آسان آنها اشاره کرد. این سیستم ها مجهز به لوله کشی طویل تری بوده و قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی در فواصل طولانی را دارا می باشند.

علاوه بر تمام این ویژگیها، سیستم های “Multi V III” دارای یک مرکز مدیریت و کنترل کل سیستم های تهویه ساختمان با عنوان BMS می باشند که از راهکارهای منحصر به فرد ال جی در این زمینه است. BMS به صورت مرکزی کارایی سیستم های تهویه مطبوع را کنترل نموده و در عین حال مصرف انرژی را در آنها مدیریت می نماید.

در این نمایشگاه ال جی به معرفی راهکارهای جدید خود در زمینه سیستم های تهویه مطبوع پرداخته و محصولات جدید خود را به بازار معرفی نموده است. همچنین همکاری خود را با Intertek اعلام و از عرضه محصولات جهانی خود زین پس با گواهینامه مصرف انرژی توسط Intertek در بازارهای مختلف خبر داده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید