۱۰ اسفند ۱۳۹۰

معرفی اجاق گاز جدید ال جی مجهز به تکنولوژی هوشمند در نمایشگاه 2012 CES

شرکت ال جی در نمایشگاه CES امسال اجاق گاز هوشمند خود را به نمایش گذاشت. فر هوشمند ساده ال جی با فضایی معادل 6.2 فوت مکعب بزرگترین نمونه در این صنعت می باشد. این اجاق گاز مجهز به تکنولوژی پخت نوری       ال جی می باشد که با استفاده از امواج مادون قرمز غذایی سالم تر، خوش طعم تر و با پخت سریع برای شما فراهم   می نماید. ویژگی منحصر به فرد دیگر این محصول برخورداری از تکنولوژی های هوشمند ال جی است که راحتی هر چه بیشتر را در پخت و پز به ارمغان می آورد.

 

ابعاد بزرگ این فر ساده و هوشمند به افراد این امکان را می دهد که بدون نیاز به حذف مواد لازم، غذا را در هر اندازه ای آماده نمایند. علاوه بر این، تکنولوژی پخت نوری پختی سالم تر و طبیعی تر را به همراه مصرف انرژی کمتر برایتان به ارمغان می آورد. امواج مادون قرمز گرمایی بسیار طبیعی و موثر تولید نموده و حرارت یکنواختی ایجاد می نمایند. در نتیجه باعث می گردند سطح رویی غذا برشته و در عین حال داخل آن آبدار باقی مانده و طعم و ارزش غذایی خود را از دست ندهد. ویژگی گریل نوری این محصول نیز می تواند مواد غذایی شما را بخارپز نموده و تا هنگام سرو گرم نگه دارد.

 

از دیگر ویژگیهای این اجاق گاز جدید می توان به برخورداری آن از تکنولوژی های هوشمند ال جی اشاره نمود، که شامل دسترسی هوشمند، انتخاب هوشمند و تشخیص هوشمند می باشد که بخشی از 5 تکنولوژی هوشمند ThinQال جی بوده و با تمام محصولات هوشمند ال جی مرتبط می گردد. این تکنولوژی های هوشمند راحتی و آسایش را در آشپزخانه برای شما به ارمغان آورده و تجربه آشپزی را برایتان لذت بخش می نماید.

دسترسی هوشمند افراد را قادر می سازد که تنظیمات مختلف دستگاه مانند درجه حرارت و زمان را از طریق برنامه مخصوص بر روی گوشیهای هوشمند خود مشاهده و کنترل نمایند. این برنامه پایان مدت زمان لازم برای پخت را اطلاع می دهد. همچنین شما می توانید به هنگام تمیز نمودن اجاق گاز خود، مراحل کار را از طریق تکنولوژی شستشوی خودکار مشاهده و کنترل نمایید. از طرف دیگر تکنولوژی انتخاب هوشمند، دسترسی شما را به سایت ال جی برای تهیه دستور پخت غذاهای جدید و تهیه لیست خرید هوشمند امکان پذیر می سازد.

مصرف کنندگان به راحتی با اتصال به برنامه گوشیهای هوشمند، می توانند مواد لازم جهت تهیه غذای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فشار یک دکمه لیست هوشمند خود را به مغازه مربوط ازطریق موبایل ارسال نمایند.

سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه در این محصول، به طور اتوماتیک در هر لحظه به شما این امکان را      می دهد که حتی از طریق تلفن هوشمند مشکلات احتمالی دستگاه خود را برطرف سازید. برنامه مربوطه قادر به تشخیص اشکالاتی مانند افزایش درجه حرارت دستگاه، اشکال در قفل درها و خرابی سنسورها می باشد.

۱۲ نظر

mehdi ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ پاسخ

الجی دیگه.
بیخود نمیگه مقایسه کنید.

یوسف خداکرمی ۲۹ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام خدمت شما اگه امکان داره نحوه استفاده از محصولاتتون رو هم تو سایتتون بزارین که مشتری اگه مشکلی در رابطه با نحوه کارکرد دستگاهها داره رو هم بتونه از سایتتون آموزش ببینه. با تشکر

باران ۱۴ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

سلام لطفا قیمت کالاها رو هم لحاظ کنید.
ممنون

ثریا قبادی ۱۸ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

باسلام. ایا این اجاق گاز در بازار ایران هم موجود است ؟ و اگر موجود است قیمت ان چقدر میباشد و از کدام نمایندگیها میتوان تهیه نمود؟ با تشکر یکی از مشتریهای محصولات شما ا

مریم ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

سلام من یک گازال جی فروشی زیر قیمت بازار دارم

ehsan ۳ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

این اجاق گاز چه سنسو هایی دارد

زهرا ۲۳ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

باسلام. ایا این اجاق گاز در بازار ایران هم موجود است ؟ منم قیمتش رو میخواستم. ممنون میشم.

با تشکر مشتری تمام محصولات ال جی.

مریم ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

سلام من یک گاز ال جیفروشی زیر قیمت بازار دارم۰

pooneh ۲۱ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام لطفا بگید آیا در ایران موجود هست یه توضیح بیشتر هم بدهید ممنون می شوم.

zahra sadat ۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام در حال حاضر از کجا میتونیم تهیه کنیم اصلا داخل ایران موجود هست ؟لطفا سریع جواب بدین دارم جهیزیه آماده میکنم

افسون ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

به نظر میاد این فرم مثل مایکروویو از امواج استفاده میکنه.
درسته؟؟؟

somaye ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

لطفا قیمت بدید.با تشکر

نظر دهید