۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱

استفاده از نمایشگرهای سری IPS ال جی برای گیمر(Gamer) های حرفه ای

شرکت ال جی حمایت خود را از تیم(IM) در لیگ Global staccraftn II league که شامل گروهی از برترین گیمرها می باشد، اعلام کرد.

از جمله این گیمر ها  Jung-hyun Jung و Jea-duk Im می باشد که آقای Jung دارای یکی از بهترین رکوردهای GSL در سال گذشته می باشد و پیروزی های زیادی درمسابقاتی همچون Blizzcon Invitation،Sony Ercsson GSL ، MLG Anaheim و  Pepsi GSL داشته است. مسابقات GSL معمولا بیشتر از 200000 نفر تماشاگر دارد و بطور متوسط روزانه 1.7 میلیون نفر مسابقات بزرگ GSL را تماشا می کنند.

به گفته یکی از حامیان پیشگام در انجمن بازی های کامپیوتری ال جی ،‌این شرکت به گیمرهای حرفه ای پیشنهاد نموده است که در آموزش های خود از مانیتورهای سری IPS استفاده کنند،‌زیرا این مانیتورها با داشتن ویژگی کاهش خستگی چشم موجب می شوند که آنها بتوانند برای مدت طولانی تری به بازی کردن ادامه دهند.

به گفته آقای Jong hyun Jung (یکی از اعضای تیم All-star) در زمان آموزش، گیمرهای حرفه ای در طی روز ساعت ها به مانیتورهای خود نگاه می کنند از این رو مانیتورهای سری IPS ال جی با داشتن قابلیت هایی از جمله تفکیک رنگ و پردازش تصویرفوق العاده همچنین حذف تیرگی تصاویر در بازی های ویدئویی موجب کاهش فشار بر روی چشم می شوند. بنابراین گیمرها برای مدت طولانی تری می توانند به بازی ادامه دهند.

در حال حاضر شرکت ال جی شهرت زیادی بخاطر پیشرفت های خود در ساخت نمایشگر و مانیتور کسب کرده است. همچنین در فستیوال بین المللی بازی های سه بعدی ال جی در سال گذشته، که در بیست کشور برگزار شد این شرکت جایزه ای بخاطر تکنولوژی سه بعدی خود و مزایای مانیتورهای سری IPS دریافت کرد.

به گفته آقای J.J Lee سرپررست و مدیر اجرایی تجارت فناوری اطلاعات  ال جی ،‌ما بخاطر فرصت ایجاد شده جهت همکاری و تعامل با انجمن بازی های کامپیوتری بسیار خشنود هستیم. وی افزود که با توجه به عدم وجود محدودیت های مربوط به رنگ و زاویه دید در مانیتورهای سری IPS ال جی،‌این مانیتور ها در زمینه بازی های کامپیوتری بهترین گزینه می باشند.

شرکت ال جی در نظر دارد در سال 2012 با ارائه انواع مانیتورهای سری IPS سرمایه گذاری عظیمی در بازار مانیتور انجام دهد. مانیتور های سری IPS4 از ماه می در برخی از بازار های منتخب ارائه خواهد شد و بدنبال آن مانیتور های IPS سه بعدی  و Personal TV نیز ارائه خواهند شد.

۱ نظر

mehdi ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

الجی یدونه بوده یدونه میمونه…….

نظر دهید