۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱

ال جی و عرضه گوشی Optimus LTE با قابلیت HD دراورپا و آسیا

شرکت ال جی از عرضه گوشی Optimus LTE خود با صفحه نمایش True HD در بازار اروپا و آسیا خبر داد. عرضه این گوشی ابتدا از کره آغاز و سپس در ژاپن،‌کانادا و آمریکا ادامه یافت.

Optimus LTE با برخورداری از صفحه نمایش فوق العاده 4.5 اینچی True HD IPS با وضوح 720*1280 و نسبت 16:9 یکی از بی نظیر ترین گوشی های ال جی می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند، ‌برخورداری از پردازنده دوهسته ای 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی می باشد که در نوع خود بهترین تجربه کار با گوشی را برایتان فراهم می نماید.سیستم عامل این گوشی نیز به زودی به نسخهICE Cream Sandwich  آندروید 4.0 ارتقا می یابد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش،‌ باعرضه Optimus LTE مجهز به تکنولوژی True HD، ‌افراد در می یابند که گوشی هایی با قابلیت LTE تنها برای دسترسی به شبکه پر سرعت نبوده و قابلیت هایی همانند دیگر گوشی های هوشمند به همراه جدیدترین فناوری ها را دارا می باشند.

علی رغم تمام این ویژگی ها ال جی برای اولین بار از تبدیل صدا به ویدئو از طریق شبکه LTE در کنگره جهانی موبایل پرده برداری کرد. از زمان عرضه اولین تکنولوژی LTE جهان در سال 2007، ‌ال جی به تلاش خود در این زمینه ادامه داد و توانست پس از آن در سال 2008 اولین مودم LTE را وارد بازار نموده و علاوه بر این سریع ترین تکنولوژی LTE را نیز در سال 2010 به جهان عرضه نماید.

۲ نظر

سید وحید ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

به نظر من الجی واقعا گوشی های عالی تولید میکنه
اما این همه ماجرا نیست من چند تا سوال دارم که از الجی میپرسم امیدوارم پاسخ داده بشه!
چرا الجی در آپ دیت گوشی ها اینقدر دیر عمل میکنه؟
چرا بین تاریخ معرفی رسمی و عرضه اونها در بازار اینقد فاصله وجود داره؟
(مثلا ۴x که همزمان با چند گوشی دیگه عرضه شد اما الان اون گوشی ها در بازار جهانی هستن ولی ۴x خیر)
و اینکه چرا گوشی های الجی نصبت بازار جهانی اینقدر دیر به بازار داخلی عرضه میشن ؟
من عاشق برند الجی هستم و به خاطر همین دوست داشتم هست که این ایراد ها رو میگیرم!

mosava ۱ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

نظر سید وحید: لایکــــــــــــــــــــــــــ

نظر دهید