۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱

شرکت ال جی گزارش مالی سه ماهه اول 2012 را اعلام نمود

طبق اعلام این شرکت ، سود خالص سه ماهه اول 2012 حدود 214.9 میلیون دلار بوده که نتیجه تلاش های بی وقفه شرکت جهت دستیابی به نوآوری در تمامی بخشهای اصلی و تمرکز در تولید محصولاتی با قابلیت های منحصر به فرد بوده است.

نتایج حسابرسی مالی تلفیقی که بر اساس استاندار جهانی IFRS می باشد، در آمد کل شرکت را 10.8 میلیارد دلار به همراه  396.1 میلیون دلار سود عملیاتی اعلام نموده، که نسبت به سال 2011 با مبلغ 247 میلیون دلار، به میزان قابل توجه ای افزایش یافته است.

ال جی در بخش صوتی و تصویری توانسته است سود عملیاتی خود را در سه ماهه اول در مقایسه با سال گذشته به طرز چشمگیری ارتقا بخشد. مبلغ فروش نیز کاهشی معادل 6.8 درصد نسبت به سال 2011 داشته که ارتباط مستقیمی با رکود اقتصادی بازارهای اروپا داشته است.

استقبال از محصولات جدید مانند سینمای سه بعدی هوشمند ال جی در بازار کره و پیشرفت در مدیریت تامین منابع، سود عملیاتی شرکت را در مقایسه با سال گذشته دو برابر و معادل 191.9 میلیون دلار نموده است. ال جی قصد دارد با استفاده از اهرم هایی مانند حمایت از مسابقات پرطرفدار ورزشی و رونمایی از مدل های جدید تلویزیون های خود که طراحی متفاوتی دارند، تقاضا برای محصولات صوتی و تصویری خود را افزایش دهد.

بخش موبایل ال جی نیز توانست با تولید محصولات بهتر و افزایش فروش گوشی های هوشمند خود به سودی معادل 34.5 میلیون دلار دست یابد. در آمد کل با کاهش سالانه 14 درصدی خود که ناشی از کاهش فروش در گوشی های معمولی بوده، به 2.2 میلیون دلار رسیده است. از طرف دیگر استقبال از گوشی های Optimus LTE  و Optimus Vu در بازار، سبب افزایش درآمد فروش حاصل از گوشی های هوشمند گردیده است. ال جی قصد دارد با معرفی سری جدید گوشی های هوشمند خود با نام L-Style و چهار هسته ای، بازار گوشی های هوشمند خود را د ر سه ماهه دوم سال قدرت بخشد.

در بخش لوازم خانگی، ال جی توانست در سه ماهه اول 2012 سود خود را 48 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده و به مبلغ 134.4 میلیون دلار دست یابد. این میزان رشد به قیمت های مناسب، قابلیت های پیشرفته و سازگاری با دیگر محصولات بستگی دارد. کاهش 2.7 درصدی درآمد نشان دهنده رکود در بازارهای توسعه یافته و چین بوده است. علی رغم ادامه این وضعیت در بازارهای بزرگ و همچنین افزایش قیمت مواد اولیه، ال جی توانست با استفاده از منابع جایگزین به تولید محصولات متنوع و متفاوت خود مانند یخچال فریزز جدید Best Chiller بپردازد.

در بخش کولرهای گازی و تهویه مطبوع، ال جی موفق گردید که سودعملیاتی خود را نسبت به سال گذشته دو برابر و به میزان 71.6 میلیون دلار برساند. در سه ماهه اول سال درآمد این بخش تغییر خاصی نداشته و تنها 1.2 درصد کاهش یافته است. ال جی معتقد است که سیاست های دولت در ترویج استفاده از محصولاتی با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی ، تاثیر بسزایی در فروش کولرهای گازی صنعتی ال جی با مصرف بهینه داشته و پیشرفت های بیشتری را در این بخش برای ال جی به همراه دارد.

۲ نظر

reza majidi ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
کل اینترنت رو و سایتتون رو زیرو رو کردم که یوزر منوال ماشین لبلسشویی wm-127nw1 رو به هر زبونی گیر بیارم که نبود اصلا تو سایتتون ابن محصول رو نمیاره

خانه ال جی نعیمی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

واقعا پول دارن ها
از وبلاگتون هم ممنون

نظر دهید