۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱

گوشی Optimus L7 ال جی از سری L، به بازار عرضه شد.

 گوشیOptimus L7  ال جی که از گوشی های سریL  ال جی می باشد، ‌از این هفته به بازار (جهانی) عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود،‌ از صفحه نمایش 4.3 اینچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید می باشد. به عنوان یک گوشی از سری L، ‌Optimus L7 دارای طراحی منحصر به فردی بوده و در عین حال از تمامی قابلیت های یک گوشی هوشمند برخوردار است.

Optimus L7 با ضخامت 8.7 میلیمتر و به همراه بدنه براق و باریک و کناره های متالیک خود، ظاهری شیک و منحصر به فرد و هماهنگ با طراحی گوشی های سری L  ال جی کسب نموده است. صفحه نمایش 4.3 عریض این گوشی بالاترین وضوح را در برابر نور آفتاب برایتان فراهم می نماید.

کاربران این گوشی با استفاده از نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید که دارای سرعت و دقت بالاتری می باشد،‌ می توانند از یک رابط کاربری با قابلیت های بهتر و کارکرد بالاتر

 بهره مند شوند.

دوربین نصب شده بر روی Optimus L7 بسیار سریع بوده و قادر است تصاویری با فوکوس اتوماتیک، تنها د ر 0.6 ثانیه بگیرد و تصاویری بسیار واضح و فوق العاده را در هر کجا و هر زمان برایتان ثبت نماید.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، Optimus L7 زیبایی و عملکرد را در یک گوشی هوشمند به شما ارائه می­کند، ‌ال جی معتقد است که این گوشی می تواند توجه همگان را به خود جلب کرده و یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند ال جی در بازار گردد.

این گوشی ابتدای ماه می در اروپا و سپس در آسیا عرضه می گردد.

 

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده:  1GHZ Cortex A5

حافظه:  2.7 گیگا بایت (حافظه داخلی)، ، پشتیبانی تا 32 گیگابایت با کارت Micro SD

نمایشگر: 4.3 اینچی WVGA

دوربین:5.0  مگاپیکسل به همراه فلاش LED

سیستم عامل: نسخه آندروید 4.0 ( Ice Cream Sandwich )

باتری: 1.700mAh

ابعاد: 125.5 x 67 x 8.7 میلیمتر

 

۹ نظر

mehdi ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

میتونه عالی باشه و بهتر از این هم میتونه تولید کنه.

Amir ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

خسته نباشید. آرزو بر جوانان عیب نیست. دست و بالتون خالی شد یک نگاه به گوشی های هوشمند بازار بیندازید، حتی گوشی های پارسال

یوسف شکیبایی ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

باسلام وخسته نباشید ایااین گوشی قادربه رقابت دربازارگوشی های هوشمند میباشد ؟

ال جی ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام به شما دوست عزیز
گوشیهای جدید هوشمند ال جی با طراحی و امکانات پیشتر یک فدم از رقبا جلو خواهند بود به لحاظ اینکه علاوه بر داشتن فناوریهای به روز زیبایی فابل تحسینی نیز دارند.
با درود فراوان

saeed ۳۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام من این گوشیرو تازه خریدم البته قبلش اپتیوس بلک داشتم البته بیشتر گوشیهام هم ال جی بود اپتیموس ۳بعدی..یه چیزی که این گوشی منو همین اول کاری دلزده کرده نمینم چرا فیلمهای HD رو به صورت اهسته نشون میده در صورتیکه با اپتیموس بلک براحتی نشون میداد مگه اینا cpu جفتشون ۱ گیگ هرتز نیس چرا اینجوری میشه بیشتر نرم افزارهای پخش فیلمو امتحان کردم اما بازم اینجوریه انگار که cpu این مدل خیلی ضعیفه ۸۰۰ باشه.میشه کمک کنید

یوسف شکیبایی ۲۶ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

بهترازاین نمیشه دنیا ال جی

یوسف شکیبایی ۲۶ مهر ۱۳۹۱ پاسخ

لطفامراراهنمایی کنید ایا صفحه نمایش l7ضدخش می باشد باتشکرازشما

حسين ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

گوشی ال۷ ۲ چرا گرم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

admin-user4 ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

به مرکز خدمات نشان دهید

نظر دهید