۰۴ خرداد ۱۳۹۱

ال جی و عرضه لوازم خانگی هوشمند

مدیر بخش لوازم خانگی ال جی در نمایشگاه IFA 2011 اعلام کرد که ال جی قصد دارد تا سال ۲۰۱۵ عنوان برترین تولید کننده ماشین لباسشویی و یخچال در اروپا کسب نماید.

 در این راستا ال جی می بایست ۱۳ درصد سهم بازار ماشین لباسشویی و ۱۲٫۵ درصد در یخچال را در منطقه به مدت ۴ سال از آن خود نماید. ال جی در استراتژی جدید خود قصد دارد که با ارائه محصولات خانگی هوشمند برتری خود را نسبت به سایر رقبا به نمایش گذارد. قدرت ال جی در تولید محصولاتی با قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده آسان و راحت از نکات قابل توجه در برتری ال جی می باشد. ال جی با ارائه راهکارهای هوشمندانه خود در تولید محصولات قصد دارد که بنیانگذار مسیر تازه ای در این زمینه باشد. در بین این ویژگیهای قابل توجه می توان به مدیریت هوشمند، تشخیص هوشمند، دسترسی هوشمند، انتخاب هوشمند و شبکه هوشمند اشاره کرد.

به عنوان مثال مدیریت هوشمند دریخچال ها قادر است که میزان مواد غذایی موجود در دستگاه را مدیریت نماید. تشخیص هوشمند کمک می کند که مشکلات دستگاه به سرعت توسط افراد متخصص مستقر در خدمات شرکت شناسایی گردد. دسترسی هوشمند این امکان را برای شما فراهم می کند که از راه دور بتوانید دستگاه را توسط گوشی موبایل خود کنترل کنید. انتخاب هوشمند مواد اولیه مورد نیاز برای پختن غذا را به شما پیشنهاد داده و شبکه هوشمند در ساعات اوج مصرف، به صورت اتوماتیک مصرف انرژی را کاهش می دهد.

ال جی در نظر دارد انتهای سال جاری با عرضه یخچال هوشمند خود به بازار انگلیس اولین ارائه دهنده محصولات خانگی  هوشمند در اروپا گردد. بعد از آن لباسشویی هوشمند، فر هوشمند و جاروبرقی رباتی هوشمند از دیگر محصولات هوشمند شرکت خواهند بود.

لازم به ذکر است  که ال جی بعد از شروع  عرضه محصولات خانگی  هوشمند خود در اروپا، به زودی طرح خود را در دیگر مناطق جهان نیز اجرا خواهد نمود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید