۰۲ خرداد ۱۳۹۱

شرکت ال جی گوشی های هوشمند جدید خود،‌با نام Optimus LTE 2 را در کره عرضه کرد.

شرکت ال جی از جدیدترین سری گوشی های هوشمند خود مجهز به تکنولو‍ژی LTE، با نام Optimus LTE 2 پرده برداری کرد، که اولین گوشی هوشمند با 2 گیگابایت حافظه RAM جهت دستیابی به ارتباطات هر چه بهتر در شبکه LTE،‌ با سرعت و پایداری بالاتر می باشد.

 این گوشی مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل آندروید 4.0 به نام Ice Cream Sandwich بوده و از صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS با روشنایی 550nit بهره مند می باشد.

حافظه دو گیگابایتی این گوشی فضای بیشتری را برای اجرای برنامه های حرفه ای و به صورت همزمان در اختیار شما قرار می دهد، که از این جهت قابل مقایسه با لپ تاپ های معمولی است.

از دیگر ویژگی های این گوشی باتری 2.150 mAh بوده که در نوع خود بی نظیر است. علاوه بر این، ‌ترکیب حافظه 2 گیگابایتی و تکنولوژی LTE ،‌مدت زمان استفاده از گوشی را تا 40 در صد افزایش می دهد.

از دیگر ویژگی های Optimus LTE 2 می توان به امکان شارژ نمودن آن توسط شارژرهای بی سیم ال جی اشاره کرد. ضخامت باتری این گوشی در مقایسه با دیگر مدل ها 1 میلی متر کاهش یافته است. با برخورداری از قدرت بالاتر باتری و روش های جدید شارژ نمودن آن، افراد می توانند ازقابلیتهای متنوع این گوشی لذت برده و مدت زمان طولانی تری را توسط گوشی خود در اینترنت جستجو نمایند.

Optimus LTE 2 ال جی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که بیشترین رضایت را برای کابران خود فراهم می نماید. دوربین Time Machine ‌این گوشی امکان ثبت تصاویر در لحظات شیرین و به یاد ماندنی زندگی شما را فراهم می نماید. از امکانات این گوشی ویژگی Voice shutter است که با استفاده از آن قادر خواهید بود توسط فرمان صوتی تصویر را ثبت نموده و به فشردن هیچ کلیدی احتیاج ندارید.

نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید 4.0 در 2 Optimus LTE به شما این امکان را می دهد که سریعتر و آسان تر به صورت همزمان چندین برنامه را اجرا نمایید. رابط کاربری جدید این محصول دارای طیف وسیعی از قابلیتهای ساده، مانند تشخیص چهره جهت بازنمودن قفل گوشی،‌ کنترل سایز آیکون ها  و مدیریت و سازماندهی ساده پوشه ها( فولدرها) می باشد.

همچنین این گوشی مجهز به قابلیت Quick Memo برای ثبت و نگهداری اطلاعات موجود بر صفحه نمایش بوده و  در نتیجه نیازی به اجرای برنامه ای جداگانه نخواهد بود.

این گوشی از ماه می در بازار کره موجود می باشد و به زودی در دیگر بازارها عرضه خواهد شد.

 

ویژگیهای کلیدی:

پردازنده : دو هسته ای 1.5 گیگا هرتز

صفحه نمایش : 4.7 اینچی با وضوح 720×1280 و تکنولوژی True HD IPS

حافظه : 2 گیگابایت حافظه جانبی و 16 گیگا بایت حافظه داخلی و پشتیبانی تا 32 گیگابایت با کارت Micro SD

دوربین : 8 مگاپیکسل همراه با فوکوس اتوماتیک و فلاش

دوربین جلو ( برای تماسهای تصویری) : 1.3 مگاپیکسل

باتری : 2.150mAh

سیستم عامل : نسخه آندروید 4.0 Ice Cream Sandwich

برخورداری از WiFi، Bluetooth، MHL، NFC، USB 2.0، DLNA 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید