۱۴ تیر ۱۳۹۱

جایزه باران ال‌جی برای ایده‌های برتر در تلویزیون های Smart TV و Cinema 3D

ال‌جی الکترونیکس برای ساخت مانیتورها و تلویزیون‌های جدید خود از ایده‌های نو و مبتکرانه استقبال می‌کند و به تازگی هم اعلام کرده که به عنوان جایزه، 11 میلیون وون کره را به بهترین ایده‌های دریافتی اعطا خواهد کرد.

کمپانی ال‌جی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کره‌ای برای حضور در رقابت “بهترین ایده برای تلویزیون‌ها و نمایشگرهای آینده” که تا یازدهم می سال جاری میلادی ادامه دارد، دعوت به عمل آورده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت باید از میان تلویزیون‌ها و مانیتورها یکی را انتخاب نموده و ایده‌های خود را به شرکت ال‌جی الکترونیکس تحویل دهند. موضوعات تعیین شده برای تلویزیون‌ها به شرح زیر می‌باشند: «تلویزیون‌های بزرگ، با تأثیر از تغییرات آینده در محیط‌های مسکونی» و «نسل آتی تلویزیون‌های هوشمند که فاقد محدودیت‌های تلویزیون‌های کنونی هستند». موضوعات مشخص شده برای مانیتورها نیز عبارتند از «نمایشگرهای هوشمند خانگی و ارتباط آن‌ها با ابزارهای سیار آینده» و «نمایشگرهای کاری با تأثیر از تغییرات آتی در محیط‌های کار».

در این رقابت، جایزه بزرگ که برابر با 5 میلیون وون کره می‌باشد به تیم اول، سه میلیون وون کره به تیم دوم و یک میلیون هم به دو تیم آخر تعلق می‌گیرد.

این شرکت همچنین در نظر دارد که ایده‌های برتر را بسته به سطح کاربردی بودنشان در تولید محصولات آتی Cinema 3D & Cinema Screen و Smart TVخود به کار بگیرد.

معیار ارزیابی ایده‌های ارائه شده به این شرح خواهد بود: خلاقیت (40 درصد)، عملی بودن (30 درصد) و منطقی بودن   (30 درصد). مقامات بخش برنامه‌ریزی تلویزیون و مانیتورهای ال‌جی الکترونیکس نیز امر قضاوت این رقابت را بر عهده خواهند داشت. اسامی تیم‌های برنده در هجدهم می امسال اعلام خواهد شد و تیم‌های شرکت‌کننده نیز ایده‌های خود را در تاریخ بیست و یکم همین ماه مقابل هیئت داوران ارائه خواهند کرد.

Ssang-su Lee معاون بخش برنامه‌ریزی تبلیغات تلویزیون شرکت ال‌جی در این رابطه می‌گوید: این رقابت می‌تواند فرصت کافی را در اختیار پیشگامان IT علاقه‌مند به برنامه‌ریزی‌های تبلیغاتی و همچنین متخصصین ال‌جی قرار دهد تا فکرهای خود را روی هم بگذارند و در مورد فناوری‌های آینده تأمل کنند.

۵ نظر

Maryam ۱۵ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

کاش یه راهی هم برای شرکت از ایران فراهم می کردین. چون جوانان ایرانی سرشار از ایده های فوق العاده هستن

ال جی تبلیغ گوشی ها رو بیشتر کن! ۲۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

من با افراد زیادی آشنا هستم که در طراحی محصولات الکترونیکی واقعا حرفی برای گفتن دارند و با هزینه کم حاضرند بهترین و روز پسند ترین طراحی هارو انجام بدند و اگر ال جی این طرح رو هم در ایران بکار میگرفت قطعا با صرف سرمایه کم تر نتایج بهتری رو هم می گرفت، ال جی در ایران طرفداران زیادی رو داره که میتونه از ایده هاشون استفاده ببره، خودمن یکی از هواداران پروپاقرص این شرکت که همین الان هم این پست رو دارم با تلفن همراه optimus one میذارم، حرف من اینه که چرا ال جی نباید در بسیاری از قیمت ها در ایران گوشی برای فروش داشته باشه؟! حال این که برای مثال سامسونگ و سونی درقیمت های رایج مثلا حدود ۴۰۰ هزار تومان چند گوشی برای فروش دارند،اما ال جی هیچ! و همین مسئله باعث میشود خریدار از خرید ال جی به دیگر رقبا سوق داده شود.
مورد دیگر تبلیغات اندک ال جی هست که به واقع در برخی از کالاها از جمله گوشی همراه سالی یک بار هم شاید دیده نشود ! در بخش موبایل گاه فروشندگان نیز حتی نمیدانند که ال جی تلفن لمسی هم تولید میکند! و فقط و فقط دلیل این امر نبود تبلیغات در این زمینه هست . . .

زکریا ۲۰ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

لطفا الجی تبلیغاتشو بیشتر کنه

mahdi ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام
من هم با Maryam موافقم الان خود من در حال کار و ثبت یک طرح و ایده کاملا نو و جدید برای مانیتور های کامپیوتر های خانگی هستم ایده ای که طبق نظر سنجی از دوستان بسیار مورد توجه قرار گرفت . ولی معلوم نیست سر انجام این طرح چه شود یا چه شرکتی اولین بار این طرح را ببیند .

شبنم ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

یه کم بیشتر تبلیغ کنین-بهتره هاااااااا.

نظر دهید