۲۰ تیر ۱۳۹۱

محصولات ال جی و افتخار کسب جوایز در مسابقات جهانی طراحی IDEA

محصولات ال جی و افتخار کسب جوایز در مسابقات جهانی طراحی IDEA شرکت ال جی موفق به دریافت نشان از بزرگترین رقابتهای جهانی طراحی محصول با نام IDEA گردید. تلویزیون 55 اینچی OLED ال جی نشان نقره این مسابقات را از هیات داوران کسب نموده و از سوی دیگر تلویزیون هوشمند CINEMA 3D ال جی مجهز به کنترل جادویی نشان برنز را از آن خود کرد.

 سومین جایزه نیز به یکی از محصولات مفهومی ال جی تعلق گرفت. تلویزیون 55 اینچی OLED ال جی بزرگترین و  باریک ترین تلویزیون OLED ال جی با ابعاد 55 اینچ، اولین بار در CES 2012 رونمایی شد که یکی از منتخبین CNET در این نمایشگاه بود. همچنین این محصول در نمایشگاه جهانی IT سئول نیز موفق به دریافت نشان منتخب رئیس جمهور برای تکنولوژی مولتی مدیای خود گردید. استفاده از پلاستیک فشرده شده فیبر کربن (CFRP) در ساخت قاب خارجی دستگاه، این امکان را به ال‌جی داده تا تلویزیون OLED خود را باریک و سبک طراحی کند، به طوریکه ضخامت قاب آن تنها 4 میلیمتر و وزن دستگاه نیز معادل 10 کیلوگرم است. از سوی دیگر این محصول مجهز به تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و از قابلیت ارائه تصاویری شفاف، واضح و با دقت رنگ بالا برخوردار می باشد. تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل ال جی با استفاده از ساب پیکسل های رنگ سفید، تصویری با دقیق ترین رنگها و کاملا” طبیعی به شما ارائه می کند.

 

علاوه بر این، تکنولوژی جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است. طراحی بدون قاب این تلویزیون، صفحه نمایشی یکپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده است. همچنین زیبایی ظاهری دستگاه آن را برای هر دکوراسیونی مناسب ساخته است. تلویزیون LM8600، سینمای سه بعدی هوشمند ال جی به همراه کنترل جادویی از محصولات نمونه ال جی در بخش تلویزیونهای هوشمند CINEMA 3D سال 2012، می توان به مدل LM8600 اشاره نمود، که توجه همگان را به خود جلب کرده است. این محصول ترکیبی از جدیدترین تکنولوژی سه بعدی سال به همراه قابلیتهای یک تلویزیون هوشمند بوده و از طراحی بی نظیر Cinema Screen ال جی بهره مند می باشد. صفحه کاملا” یکپارچه و بدون قاب آن زیبایی این محصول را صد چندان کرده و تجربه منحصر به فردی از تماشای تصاویر سه بعدی را برایتان به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که LM8600 موفق به دریافت جایزه Red Dot، در ماه مارس سال جاری گردیده است. کنترل جادویی ال جی راحتی هرچه بیشتری را توسط حالتهای مختلف خود جهت کنترل دستگاه و همچنین طراحی ارگونومیک، برای کاربران به همراه می آورد. این کنترل جادویی علاوه بر طراحی جدید و زیبا، قابلیت دریافت فرامین صوتی و حرکتی را داشته و شما می توانید حتی با یک اشاره و به آسانی دستگاه تلویزیون Cinema 3D Smart TV خود را کنترل نمایید.

۳ نظر

ارشیا ۲۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

به امید موفقیت های بیشتر در آینده

مهدی ۲۵ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

همیشه عالی و سر به زیر

زکریا ۲۰ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

اگه الجی در هر زمینه ای تبلیغاتشو تو ایران بیشتر کنه قول میدم بعد مدت کوتاهی ال جی هوادار زیادی پیدا میکنه خیلی زیاد

نظر دهید