۱۴ تیر ۱۳۹۱

3D World برای تلویزیون های Cinema Screen , Smart TV و Cinema 3D

ال‌جی رسما از راه‌اندازی نسل جدید سرویس ارائه محتوای سه‌بعدی خود موسوم به 3D World برای تلویزیونهای Cinema Screen , Smart TV , Cinema 3Dخبر داد. این سرویس دسترسی آسان مشتریان محصولات ال‌جی به محتوای سه‌بعدی با کیفیت را فراهم خواهد کرد و افزایش همکاری شرکت‌های مختلف برای تولید محتوای سه‌بعدی را به دنبال دارد که این امر در بیش از 70 کشور دنیا میسر خواهد شد.

سرویس مذکور به‌دنبال معرفی برنامه 3D Zone ال‌جی که در سال گذشته میلادی عرضه شد، راه‌اندازی می‌شود و به موجب آن کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند تنها از طریق یک کارت به مجموعه وسیعی از محتوای سه‌بعدی با کیفیت دسترسی پیدا کنند.

کاربران این تلویزیون‌ها می‌توانند از طریق سرویس 3D World محتوای سه‌بعدی مورد نظر خود را از میان گروه‌های مختلفی نظیر سرگرمی، ورزش، مستند، کودکان، و سبک زندگی جستجو نموده و آن را با بالاترین کیفیت مشاهده نمایند. پس از انتخاب محتوای دلخواه، تلویزیون‌های هوشمند جدید ال‌جی به آن جان بخشیده و در قالب تصاویر سه‌بعدی بسیار باکیفیت، محتوای مورد نظر را برای شما پخش خواهند کرد. به لطف این تلویزیون‌ها، صحنه‌های سریع مسابقات ورزشی، هیجان و پویایی بیشتری خواهند یافت؛ برنامه‌های مستند به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند و جذابیت برنامه‌های آموزشی برای کودکان بیشتر خواهد شد.

این سرویس برای همه برنامه دارد؛ از آشپزی گرفته تا سفر، مد و هر آنچه که تصورش را بکنید. ال‌جی در نظر دارد که همکاری خود با شرکت‌های تولیدکننده محتوای سه‌بعدی را افزایش داده و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سه‌بعدی را برای کاربران محصولات خود فراهم نماید.

Havis Kwon رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی در این ارتباط می‌گوید: «3D World بخش کلیدی استراتژی بلند مدت ال‌جی برای کنترل هرچه بیشتر محیط سه‌بعدی‌ای است که دارندگان تلویزیون‌های هوشمند آن را تجربه می‌کنند.» وی همچنین در ادامه می‌افزاید «کمپانی ال‌جی با راه‌اندازی سرویس جهانی 3D World، پایبندی خود به تعهداتش برای ارائه محتوای سه‌بعدی متنوع و با کیفیت‌تر بیشتر نشان داد»

این سرویس در قالب یک برنامه برای تلویزیون‌های هوشمند سال 2011 ال‌جی عرضه خواهد شد و مدل‌های سال 2012 نیز برای استفاده از این سرویس از سیستم پخش کارتی استفاده خواهند نمود.

منوی این سرویس شامل این بخش‌ها می‌باشد:

خانه (Home)

برای دسترسی به 5 گروه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این سرویس کافیست به منوی موجود در صفحه Home آن مراجعه نمایید.

سرگرمی (Entertainment)

محتوای موجود در این قسمت به لطف فناوری سه‌بعدی جالب‌تر شده و طراوت بیشتری یافته است.

ورزش (Sports)

این بخش شامل رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد که تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و پویاتر را در اختیار بینندگان خود قرار می‌دهد.

مستند (Documentary)

در این گروه می‌توانید صحنه‌های زنده و واقعی از حیات وحش را مشاهده نمایید.

کودکان (Kids)

کودکان دلبند شما می‌توانند در این بخش به مجموعه کاملی از برنامه‌های آموزشی دسترسی یافته و تجربه‌ای متفاوت از مطالعه داشته باشند و در عین حال از تماشای محتوای سرگرمی از جمله انیمیشن‌های سه‌بعدی لذت ببرند.

سبک زندگی (Lifestyle)

مخاطبان این بخش می‌توانند به مجموعه گسترده‌ای از محتوای سه‌بعدی در زمینه‌های آشپزی، مسافرت، مد و بسیاری حوزه‌های دیگر دسترسی پیدا کنند.

۹ نظر

Ali ۱۵ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

امسال ال جی دیگه سنگ تموم گذاشته . واقعا تلویزون های جدیدش امکانات فوق العاده ای دارن

محمد ۱۶ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

خیلی جالبه.

حسین ۱۹ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام:
با توجه به اینکه فقطچند سال از عرضه تلوزیونهای هوشمند و سه بعدی و تلوزیونهایی که این قابلیتها را همزمان دارند نمی گذرد با توجه به سرعت پائین اینترنت در ایران در این گزارش هیچگونه اشاره ای به پهنای باند مورد نیاز جهت اجرای اپلیکیشن های مذکور نشده ضمنا قیمت و نحوه محاسبه هزینه کارنهای مورد نیاز ( زمانی یا بر اساس حجم دانلود و یا تلفیقی ) نگردیده است و اصولا مشخص نگردیده ایران جزء ۷۰ کشور استفاده کننده از این امکانات میباشد یا خیر امیدوارم در گزارش تکمیلی بعدی حتما این موارد مشخص گردد .
ضمنا با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان در سالهای قبل از ۲۰۱۱ میلادی اقدام به خرید تلوزیون کزده اند و تلوزیون آنها فاقد امکانات تلوزیون هوشمند است ضروری است شرکت گلد ایران در خصوص عرضه دستگاه network media player with smart tv مدلsp520 و یا دستگاهای پخش بلوری با امکانات فوق به بازار اقدام نماید اخیر توسط شرکت هموطن و رقیب دستگاه سه کاره پخش دیسکهای بلوری + گیرنده دیجیتال + با قابلیت تلوزیونهای هوشمند ( اتصال به اینترنت و اجرای اپلیکیشن های فارسی شرکت رقیب ) با قیمت مناسب به بازار ایران عرضه و با قیمت ۲۶۰هزارتومان که معادل قیمت یک دستگاه پخش بلوری میباشد بازار خوبی نیز پیدا کرده است ضمنا تلوزیونهای مدل ۲۰۱۱ ال جی امکان پخش عکسهای تهیه شده با دوربین های سه بعدی از درگاه usb را داشتند آیا در مدلهای ۲۰۱۲ امکان پخش فیلمهای سه بعدی از درگاه مذکور وجود دارد در صورت مثبت بودن پاسخ فرمت و یا فرمتهای مورد پشتیبانی کدام فرمتها میباشد .
موفق باشید

احمدی مروست ۲۰ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

خدمت حسین عزیز سلام میگم
۱- در مورد پهنای باند منساب اصولا حق با شماست و همیشه موردی یا عددی ذکر میشه که بهترین حالت پیشنهادی شرکت سازنده هست اما علت عدم اشاره به این قضیه شاید به خاطر این باشه که حتی شما کاربر ایرانی محترم با سرعن در حد دیزلا کنونی از اقدام به تست این سیستم منصرف نشید!

۲- این سیستم قریب به یک ماه هست که در ایران نیز فعال شده است.

۳- لازم به ذکر است که اکثر قریب به اتفاق سیستمهای بلوری ال جی حال حاضر بازار (با گارانتی گلدیران) و یا حتی مواردی که درآینده وارد بازار خواهند شد به طور کامل قابلیت پشتیبانی و اضافه نمودن سیستم Smart TV رو هم دارن البته با قیمت مناسب و … . (حتی شعار تبلیغاتی New Intelligence For Your Old TV در صفحه سایت ال جی اینگونه محصولات میبینیم)

۳- امکان نهایی مورد پرسش شما نیز در مدلهای جدید به طور کامل وجود دارد و حتی فرمت mkv بخوبی از طریق رابط usb پشتیبانی میگردد.

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

امین ۲۷ تیر ۱۳۹۱ پاسخ

سلام.من سال گذشته یک تلویزیون lw57000 گرفتم.(سینما سه بعدی هوشمند).میخواستم این چیزای جدید که اینجا نوشته را تلویزیون ما پشتیبانی میکنه یا نه؟

ال جی ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام و احترام خدمت امین عزیز،
شما می توانید با به روز رسانی نرم افزار تلویزیون خود و جستجوی موارد مورد نظر به راحتی از این امکانات استفاده نمائید.

با سپاس.

مهدی ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام من هم از اپلیکیشن استفاده کردم ولی سوالی که دارم اینه در آینده آپدیتی واسه tv های ما که ۲۰۱۱ هستند نمیاد تا منوی tvهای ماه مثل tvهای ۲۰۱۲ بشه و راستی لطفا عرضه محصولات مصرفی رو بیشتر کنید مثل دانگل ها و کابل ها و یا دستگاه های اسمارت جدید برای tvهای قدیمی.و یا کنترل های جادویی که به سخت گیر میان من کنترلم خراب شده حالا میخوام از این کنترل های جدید بخرم ولی موجود نیست

حسین ۱۳ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

سلام من یه تلوزیون مدل LW57000 دارم سایز ۴۲ هی پیغام اپدیت میده میزارم اپدیت بشه تا ۳۵ درصد میره دیگه اپدیت نمیکنه ورژن الانش ۴.۰۴ هستش ورژن جدید هم میگه ۵.۰.۰.۵ هستش اگر یه لینک بدید من این ورژن رو دانلود کنم افلاین اپدیت کنم متشکر میشم البته رو سایت رفتم ولی این ورژن نبود ورژن قبلیش بود

سینا ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

چگونه می تونیم از طریق اینترنت اسمارت tv فایل دانلود کرد

نظر دهید