۲۶ مرداد ۱۳۹۱

ال جی از مانیتورهای جدید IPS7 خود رونمایی کرد

ال جی از مانیتورهای جدید IPS خود رونمایی کرد.این سری از مانیتورها علاوه بر داشتن قاب تقریبا نامرئی زاویه دید گسترده تر و نمایش رنگهای شفاف تر از طراحی Cinema Screen نیز بهره برده اند.

همچنین در این سری از مانیتورها با استفاده از رابط MHL،‌وصل کردن دیگر دستگاه ها مانند : تلفن های هوشمند و نمایش تصاویر آنها روی صفحه بزرگتر ،‌بسیار آسان گردیده است.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش،‌ با ادغام تکنولوژی Cinema Screen  و MHL و IPS، مانیتورهای IPS7 از طراحی و کارکرد حیرت انگیزی برخوردار بوده و  با رشد سریع محصولات  هوشمند قابل حمل مانند تبلت  ها و گوشی های هوشمند افراد می توانند با استفاده از این مانیتورها در همه جا از تکنولوژی منحصر به فرد آنها بهره­مند شوند

طراحی منحصر به فرد به همراه جدیدترین تکنولوژی ارتباطات استفاده شده در طراحی   Cinema Screen ال جی این مانیتور ها را به ضخامت قاب بسیار باریک و تنها  2/1 میلی متر رسانده است. در نتیجه صفحه نمایش بزرگتر شده و هیچ مانعی در اطراف آن به هنگام مشاهده تصاویر وجود نخواهد داشت.علاوه بر این ضخامت کلی این مانیتورها کاهش یافته و به کمتر از  1/14 میلی متر رسیده است. پایه متالیک این محصول ظاهری زیبا و خاص به دستگاه بخشیده و طراحی کابل ها به صورتی است که شکل ظاهری این مانیتورها را بسیار جذاب کرده است. از سوی دیگر جهت دستیابی به ظاهری صاف و صیقلی دکمه های پلاستیکی موجود در مدل های قبلی با کنترل های لمسی تعویض گردیده است.

با توجه به نیاز برقرای اتصلات ساده تر،ال جی از جدیدترین تکنولوژی خود یعنی MHL در مانیتور های سری   IPS7 استفاده کرده است،‌ ‌دارندگان این سری از مانیتورها قادر هستند دستگاه های هوشمند خود را به سادگی با استفاده از یک کابل به رابط ورودی HDMI مانیتور متصل نموده،  و تصاویر یا فیلم های ذخیره شده در تلفن های هوشمندخود را بر روی مانیتور با صفحه نمایش بزرگتر، تماشا و در عین حال دستگاه های هوشمند خود را از این طریق شارژ نمایند.

تجربه رنگ های واقعی:

استفاده از تکنولوژی in-plane-switching در مانیتورهای سری IPS7 باعث برخورداری از تصاویری  با کیفیت بالا  و رنگ های واقعی میگردد.زمان پاسخگویی سریع در این محصول تجربه ای متفاوت از تماشای فیلم های اکشن و بازیهای کامپیوتری با بالاترین کیفیت را برایتان به ارمغان می آورد . این تکنولوژی موجب کاهش فشار بر چشم در زمان تماشای مانیتور حتی طی ساعت های متوالی می گردد.

پنل های IPS7 در مقایسه با مدل های متداول TN ،‌زاویه دید گسترده تری داشته  و کاربران قادرند در حالت های مختلفی مانند نشسته، ‌ایستاده و یا خوابیده به تماشای فیلم یا انجام بازی های کامپیوتری بپردازند.

۲ نظر

هادی ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام
این مانیتور در چه تاریخی توسط مادیران وارد کشور میشود؟
و آیا قیمتی حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ تومان دارد؟
به شدت منتظر این مانیتور هستم
سپاس

محمد جواد ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ پاسخ

سلام . این مانیتور چه موقعی در بازار خواهد بود و یا اینکه آمده است و آیا قیمت نهایی آن مشخص شده است ؟
منتظر پاسخ هستیم

نظر دهید