۱۸ مرداد ۱۳۹۱

سمینار منطقه ای ال جی موبایل در اهواز برگزار شد

سمینار منطقه ای ال جی موبایل که سمینار معرفی محصولات جدید ال جی  موبایل در ماه مبارک رمضان و به نام جشنواره رمضان می باشد در تاریخ 30 تیر 1391 در استان خوزستان شهر اهواز برگزار شد.

این سمینار که در سالن کتابخانه استان خوزستان با حضور مقامات محلی و فروشندگان ال جی موبایل در استان خوزستان و همچنین مسئولین شرکت ال جی و شریک تجاری اش در حوزه موبایل –شرکت یاس – انجام پذیرفت ، نشان از محبوبیت این برند نزد مردم با صفا و خونگرم این استان را دارد که مایه مباهات ال جی در این راستاست.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، محمود منصوری –معاون بازاریابی و مسئول روابط عمومی ال جی موبایل در ایران ضمن خوشامد گویی به میهمانان  برنامه رسمی  این مراسم را به حضار اعلام نمود.

سپس هیربد جناب زاده ، قائم مقام ال جی الکترونیکس طی سخنانی ، تجارت رو به رشد گوشیهای هوشمند در دنیا را متذکر شد و بیان داشت که ال جی نیز از این روند غافل نبوده و با تولید گوشیهای جدید هوشمند خود طرحی جدید را در انداخته که شامل نو آوری به همراه طراحی زیبای محصولات می باشد. که سری L  گوشیهای ال جی بیانگر این واقعیت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور گوشیهای جدید ال جی بتوانیم هر چه بیشتر شاهد بازاری پر رونق تر از ال جی در عرصه گوشیهای هوشمند باشیم.

در ادامه محمود منصوری به معرفی چند گوشی جدید سری L  ال جی به همراه T375 و Optimus 3D Max پرداخت و مشخصات کامل گوشیها را برای حضار بیان نمود.

سپس از حضار به عنوان داوطلب جهت توضیح مجدد گوشیها دعوت به عمل آمد که دو تن از حضار با توضیح خوب و رای مثبت حاضران موفق به دریافت گوشی  Optimus L3 شدند.

در ادامه گروه موسیقی پاپ به خوانندگی مهدی مقدم به روی صحنه رفت و در حدود یک ساعت به اجرای مراسم پرداخت که باعث طراوت و شادابی زیاد مراسم و همچنین استقبال و وجد حاضران شد.

 

سپس محمود سفار -مدیر عامل شرکت یاس -به روی جایگاه رفت و توضیحاتی درباره اصالت کالای وارداتی شرکت یاس و همچنین همکاری این شرکت با برند ال جی برای  حضار جهت اطلاع رسانی اقدامات این شرکت بیان نمود.

سپس با حضور مدیران دو شرکت (ال جی و یاس) لوح های تقدیر فروشندگان برتر اهدا شد و در ادامه محمد ریش پور –مدیر فروش یاس- ضمن معرفی نفرات برتر سبدهای خریداری شده ، جوایز آنان که سفر به تایلند و ترکیه و کیش بود را نیز رسما اعلام کرد.

در پایان لازم به ذکر است که علت تاخیر نسبتا زیاد ارسال این خبر بر روی lgblog حادثه ای بسیار تلخ برای خانواده ال جی و شرکای تجاریش(شرکت یاس و گلدیران ) در ایران بود و آن هم درگذشت بسیار غم انگیز حسین محسنی – کارشناس کنترل و ارزیابی فروش منطقه جنوب- در اثر سانحه رانندگی بود که حادثه ای فوق العاده غم انگیز و دلخراش را برای همگان باعث شد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار محسنی و همسر و پدرو مادر عزیز این همکار و دوست عزیزمان ، برای او آرزوی آرامش ابدی در جوار رحمت ایزد منان و برای خانواده صبر جزیل را از خداوند متعال خواستاریم.

                          

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید