۱۳ شهریور ۱۳۹۱

سمینار منطقه ای ال جی موبایل در اصفهان برگزار شد

سمینار منطقه ای ال جی موبایل که سمینار معرفی محصولات جدید ال جی  موبایل در ماه مبارک رمضان و به نام جشنواره رمضان می باشد در تاریخ 10 مرداد 1391 در استان اصفهان شهر اصفهان برگزار شد.

این سمینار که در سالن همایش هتل آسمان با حضور مقامات محلی و فروشندگان ال جی موبایل در استان اصفهان و همچنین مسئولین شرکت ال جی و شریک تجاری اش در حوزه موبایل –شرکت یاس – انجام پذیرفت ، نشان از حضور قدرتمند برند ال جی در حوزه گوشیهای هوشمند را دارد .

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، سعید طلایی –معاون بازاریابی مسئول ال جی موبایل در ایران ضمن خوشامد گویی به میهمانان  برنامه این مراسم را به حضار اعلام نمود.

سپس بابک امجدی ، مدیر بازاریابی ال جی موبایل  طی سخنانی از برنامه های ال جی در بخش موبایل در ارتباط با حضور قوی در عرصه تلفن های هوشمند در بازارهای جهانی و بازار ایران پرده برداری کرد و خاطر نشان ساخت که گوشیهای سری L  بخشی از این مساله را به تصویر می کشد که علاوه بر سیستم عامل هوشمند دارای زیبایی منحصر به فرد می باشند که نشان از فن آوری این برند بین المللی در عرصه تولید تلفن همراه در جهان دارد.

وی در ادامه اشاره ای گذرا به فعالیتهای بازاریابی ال جی موبایل در ایران نمود و در نموداری روند روبه رشد فروشگاه گوشیهای ال جی را در استان اصفهان را خاطر نشان ساخت.

در ادامه سعید طلایی  محصولات جدید ال جی موبایل را که موسوم به سری L  می باشد برای حضار معرفی نمود که شامل گوشیهای L7,L5,L3 و 3D Max می باشد ، همچنین گوشی T375 Dual SIM که یک گوشی جدید دو سیم کارته ال جی می باشد را برای حضار تشریح نمود.

این بخش از مراسم در دو نوبت قبل و بعد از صرف افطار و شام صورت پذیرفت .

سپس دو تن از مدعوین با حضور بر روی صحنه به توضیح دو گوشی پرداختند که دو گوشی هدیه نیز دریافت نمودند.

در ادامه مراسم با حضور مدیر فروش شرکت یاس- محمد ریش پور- و همچنین نماینده فروش استان اصفهان –هادی دانشوری- لوح تقدیر فروشندگان برتر به همراه هدایایشان به آنان اهداء شد.

درپایان این مراسم هدایای خریداران برتر سبدهای نماینده فروش در طول جشنواره تعیین شده که سفر به دوبی و جزیره زیبای کیش بود اعلام شد و از آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

علت ارسال با تاخیر این خبر مربوط به دریافت تصاویر مربوطه توسط اشخاص مسئول می باشد، پوزش ما را پذیرا باشید.

۶ نظر

شکوه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام. شرایط اخذ نمایندگی محصولات ال جی در اصفهان چیست؟ با تشکر

صادق ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

خواهشن یکی به ما شماره یا ادرس نمایندگی گوشی ال جی تو اصفهان بده…

admin-user4 ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

خیابان فردوسی، بازار موبایل اصفهان، طبقه سوم

بهرام ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

آدرس نمایندگی مانیتور ال جی در شهر اصفهان

admin-user4 ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

۰۳۱۱-۲۳۶۲۸۱۷ اندیشه پرداز

امید ۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

اصفهان خیابان فردوسی بازار موبایل طبقه اول

نظر دهید