۲۳ شهریور ۱۳۹۱

سمینار منطقه ای ال جی موبایل در تبریز برگزار شد.

سمینار منطقه ای ال جی موبایل که سمینار معرفی محصولات جدید ال جی  موبایل در ماه مبارک رمضان و به نام جشنواره رمضان می باشد در تاریخ 23 مرداد 1391 در استان آذربایجان شرقی  شهر تبریز برگزار شد.

این سمینار در سالن همایش هتل پارس(ائل گلی) با حضور مقامات محلی و فروشندگان ال جی موبایل در استان آذربایجان شرقی و همچنین مسئولین شرکت ال جی و شریک تجاری اش در حوزه موبایل –شرکت یاس – انجام پذیرفت.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، سعید طلایی –معاون بازاریابی ال جی موبایل در ایران ضمن خوشامد گویی به میهمانان  برنامه این مراسم را به حضار اعلام نمود و همچنین تمامی حضار به احترام قربانیان زلزله این استان و کشته شدن هموطنان عزیزمان یک دقیقه سکوت کردند.

سپس وی ، طی سخنانی وضعیت فروش این استان رابررسی نمود که روند روبه رشد ال جی را باهمکاری برادران علیزاده (نمایندگان فروش ال جی موبایل در استان) متذکر شد که جای تشکر از این عزیزان و همچنین تمامی همکاران  در این استان دارد.

درادامه محمدرضا محمدی –مدیر فروش ال جی موبایل – در سخنان کوتاهی درباره حضور ال جی در بازار گوشی های هوشمند و همچنین سیستم فروش این شرکت سخنانی ایراد نمود.

سپس سعید طلایی  محصولات جدید ال جی موبایل را که موسوم به سری L  می باشد برای حضار معرفی نمود که شامل گوشیهای L7,L5,L3 و 3D Max می باشد ، همچنین گوشی T375 Dual SIM که یک گوشی جدید دو سیم کارته ال جی می باشد را برای حضار تشریح نمود.

 

سپس سه نفر از حضاربا حضور بر روی صحنه به توضیح 3 گوشی پرداختند که سه گوشی  ال جی P520 نیز هدیه گرفتند.

در ادامه هدایای بهترین فروشندگان به ترتیب ذیل به آنان اهدا شد:

سفر به جزیره مرجانی کیش : 6 نفر

سفر به به امارات متحده عربی ، دبی : 6 نفر ( در این بخش آقای داریوش عباسی با حرکتی انسان دوستانه هزینه سفر خود را به زلزله زدگان این استان اهدا کرد که ال جی نیز به رسم قدردانی از این عزیز یک سفر دونفره دیگر به شهر دبی به ایشان اهدا نمود).

در انتها به 20 تن از فروشندگان برتر نیز الواح قدردانی توسط شرکت ال جی و یاس تقدیم گردید.

 

در پایان نیز میهمانان با صرف افطار و شام شب به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر تجربه کردند.

 

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید