۱۲ شهریور ۱۳۹۱

ماشین لباسشویی ال جی و کسب مقام اول از طرف موسسه انگلیسی “?WHICH”

ال جی اعلام کرد که جدیدترین لباسشویی این شرکت با نام Bigin و گنجایش 12 کیلوگرم، موفق به دریافت عنوان برترین محصول از نظر عملکرد، توسط موسسه “WHICH?” گردیده است.

این موفقیت به دلیل برخورداری از تکنولوژی منحصر به فرد 6 Motion و موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی می باشد. از طرف دیگر تنها برند غیر اروپایی حاضر در میان 10 رتبه اول جهان، شرکت ال جی بود که لباسشویی های آن برای سومین سال متمادی موفق به کسب این عنوان شده اند.

شرکت ال جی همواره با عرضه محصولاتی مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا سعی در راحتی و آسایش هر چه بیشتر مشتریان خود داشته است. با دستیابی به نتایج مذکور در جهان، ال جی به تلاش خود جهت پیشرفت و ارائه محصولاتی بهتر به بازار ادامه خواهد داد.

لباسشویی جدید ال جی توانست با برخورداری از نوآوریها و دیگر ویژگیهای چشمگیر خود در میان 23 رقیب دیگر، توجه بسیاری را به خود جلب نماید. وجود 6 برنامه شستشو با حرکت های مختلف در تکنولوژی 6Motion ال جی باعث می گردد که بتوانیم از بهترین عملکرد شستشو با توجه به جنس البسه، الیاف و پارچه های متفاوت و انتخاب برنامه مناسب، از تجربه ای متفاوت بهره مند شویم.

موسسه ‘WHICH?” با در نظر گرفتن تمامی این قابلیتها، نشان 5 ستاره را به برنامه های مختلف شستشو در این محصول اهدا کرد که بالاترین مقام  در این زمینه می باشد.

از طرف دیگر تکنولوژی منحصر به فرد موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی، دارای قدرت بیشتری بوده و در عین حال مصرف انرژی را کاهش می دهد. با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive مستقیما” دیگ را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پائین آورده و عمر ماشین را بیشتر می کند. همچنین حذف تسمه و تجهیزات جانبی علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را نیز افزایش می دهد.

همچنین این لباسشویی موفق گردید در زمینه ایجاد صدا، مصرف انرژی و آب، نشان 4 ستاره دریافت نموده و برتری خود را در سازگاری با محیط زیست اثبات نماید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید