۱۷ شهریور ۱۳۹۱

محصولات محافظ سلامت ال جی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها

شرکت ال جی پیشرفته ترین محصولات سلامتی خود را که شامل دستگاه تصفیه آب، تصفیه هوا و صندلی های ماساژ می باشد، به بازار معرفی نمود.

اساس و پایه تمامی این محصولات سیستم منحصر به فرد ال جی با نام CoreCare بوده که مجموعه ای از جدیدترین تکنولوژی های محافظ سلامتی در دنیاست.

در واقع CoreCare متشکل از سه سیستم مرکزی مجزا در محصولات مرتبط با حفاظت آب، هوا و صندلی های ماساژ می باشد. در مجموع این سه قابلیت در کنار هم آسایش، راحتی و سلامتی را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان می آورند.

سیستم CoreCare در دستگاه تصفیه آب ال جی ارائه دهنده سه ویژگی می باشد: تصفیه 4 مرحله ای، محفظه آب استیل جهت تصفیه هرچه بهتر آب به همراه کیت استریلیزه کننده سازگار با محیط زیست.

محفظه آب استیل در این محصول بر خلاف مخزن های پلاستیکی متداول، از رشد باکتریها جلوگیری نموده و به طرز چشمگیری ناخالصی ها را از بین می برد. علاوه بر محفظه داخلی، کیت استریلیزه نیز با استفاده از سیستم های الکترولیز و یونیزاسیون تا 99.9 درصد آب را تصفیه و ناخالصی ها را از بین می برد. در این روش از HOCI به جای مواد شیمیایی استفاده می شود که به صورت طبیعی آب را الکترولیز و فرایند تصفیه را به صورت کاملا” سالم و بهداشتی انجام می دهد.

دستگاه تصفیه هوای ال جی نیز دارای سه مزیت اصلی با توجه به ویژگی CoreCare می باشد که شامل؛ سیستم تصفیه منحصر به فرد، کنترل رطوبت بهتر به همراه بالاترین میزان سلامتی است.

در کنار سیستم تصفیه متداول، این محصول مجهز به یک فیلتر آنتی باکتریال می باشد. این فیلتر که شبیه یک صفحه است، با آب پوشانده شده و ذرات مضر را در محفظه آب نگهداری می کند. علاوه بر این درجه رطوبت محیط نیز توسط ایجاد قطرات بسیار ریز آب ( تقریبا” معادل 0.0001 ㎛ ) که به میزان قابل توجه ای کوچکتر از ویروس ها و باکتریهاست، کنترل می گردد. همچنین این محصول دارای یون نانو پلاسما جهت از بین بردن این ذرات می باشد.

صندلی های ماساژ ال جی دارای ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجه ای می باشند. سیستم اتوماتیک اسکن کامل بدن، صندلی را بر اساس ابعاد و اندازه های بدن شما تنظیم می نماید. از سوی دیگر نیز برنامه های ماساژ کاملا” قابل تنظیم بر طبق سلیقه تان بوده و شما قادر هستید اطلاعات مربوط به بدن خود را به دستگاه داده و ماساژ مورد علاقه تان را دریافت نمایید.

همچنین این محصول دارای قابلیت ماساژ 3D بوده که ماساژهای متنوعی را توسط حرکات ارگونومیک خود به شما ارائه می دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید