۱۷ مهر ۱۳۹۱

نسل جدید جاروبرقی های هوشمند ال جی، انقلابی در پاکیزگی منازل

 شرکت ال جی جاروبرقی کمپرسور Follow Me خود را که قادر است به صورت اتوماتیک مصرف کننده خود را دنبال نماید، به همراه روبات جاروبرقی منحصر به فرد خود، با نام HOM-BOT، به بازارمعرفی نمود.

Follow Me جدید مجهز به تمام ویژگیهای جاروبرقی کمپرسور سبک قبلی (LcV800R) بوده و همچنین به همراه قابلیت های جدید خود راحتی بیشتری را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. با استفاده از تکنولوژی جابه جایی اتوماتیک و فشرده سازی گرد و غبار، Follow Me تجربه منحصر به فردی از سلامت و پاکیزگی را فراهم می نماید.

از سوی دیگر روبات جاروبرقی HOM-BOT با استفاده از دو دوربین تعبیه شده بر روی آن و سنسورهای مادون قرمز و اولتراسونیک نظافت سطوح را وارد مرحله جدیدی نموده است.

جاروبرقی کمپرسور Follow Me مجهز به تکنولوژی جابجایی اتوماتیک

جاروبرقی کمپرسور بدون کیسه Follow Me، اولین جاروبرقی در جهان است که مصرف کننده خود را دنبال می کند. این محصول مجهز به تکنولوژی منحصر به فرد مکانیاب اتوماتیک و چرخهای دنبال کننده فعال می باشد که قادر به شناسایی فاصله دستگاه از فرد در شعاع 1 متری، از طریق 4 سنسور مرتبط با یکدیگر که در داخل جاروبرقی و دسته آن تعبیه شده اند، می باشد. سنسوری که در بدنه دستگاه قرار دارد به صورت خودکار حرکات دسته جاروبرقی را ردیابی نموده و سپس سنسورها از طریق برقراری ارتباط با تکنولوژی چرخهای دنبال کننده فعال، حرکت دستگاه را بر روی زمین بسیار ساده و آسان می نماید.

از دیگر ویژگیهای Follow Me برخورداری از تکنولوژی کمپرسور ال جی است که سیستم گردش هوای عمودی را قادر می سازد که قدرت مکش دستگاه را افزایش می دهد. این تکنولوژی همچنین با بهره گیری از اولین موتور فشرده کننده گرد و غبار نحوه جمع آوری آنها را تغییر داده و دفعات تخلیه محفظه را کاهش داده است.

علاوه بر این فیلتر چند لایه نصب شده بر روی دستگاه، درصد گرد و غبار و آلودگی هوا را در هنگام جارو کردن کاهش داده و هوای خروجی از جاروبرقی را تصفیه می نماید. همچنین سیستم Dual Chamber در این محصول به طرز چشمگیری صدای دستگاه را تا 58dB کاهش می دهد.

 

روبات جاروبرقی HOM-BOT، هوشمندتر، سریع تر و با کارایی بیشتر

این محصول با استفاده از سیستم مکانیاب Dual Eye خود، با هوشمندی، سرعت بالاتر و کارایی بیشتر نسبت به دیگر نمونه های اتوماتیک همه جا را جارو و پاکیزه می نماید. HOM-BOT قادر به تشخیص مناطقی که تمیز شده اند بوده و در نتیجه از جارو شدن مجدد یک نقطه جلوگیری می نماید.

دوربینی که در قسمت بالای این جارو برقی قرار داده شده سطوح بالایی را اسکن کرده و در هرثانیه 30 تصویر برداشت می کند. همزمان با مقایسه این تصاویر پیاپی مکانهای مشابه و اطلاعات مسیرها آنها تهیه و ذخیره می گردد. در عین حال، یک سنسور نوری میزان فواصل اجسام را در سطح زمین اندازه گیری نموده و 2000 تصویر در ثانیه تهیه می نماید.

علاوه بر این دو برنامه تمام اتوماتیک و دو برنامه قابل تنظیم، به افراد این امکان را می دهد که با توجه به محل زندگی خود برنامه مناسب را انتخاب نمایند. این دستگاه با ارتفاع 3.5 اینچی و ابعاد کوچک خود به راحتی می تواند سطح زیرین اثاثیه منزل مانند مبلها و میزها را جارو نماید.

سیستم راهنمای صوتی وضعیت روبات را به زبان انگلیسی اعلام می کند. همچنین میزان صدای این دستگاه 50dB بوده و افراد می توانند به هنگام استفاده از جاروبرقی به وضوح صدای تلویزیون را شنیده و یا مطالعه نمایند. محفظه جمع آوری گرد و غبار این جاروبرقی به راحتی از قسمت بالای دستگاه تعویض می شود.

در انتها لازم به ذکر است که HOM-BOT موفق به دریافت جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2012 گردیده است.

۴ نظر

سعيد نواب ۴ دی ۱۳۹۱ پاسخ

می توانم جارو

علی ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام
آیا موتور چرخ ها می تونه روی فرش راحت حرکت کنه و بهش فشار نمی یاد.

سام ۱۵ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

قیمتش چنده؟

علی ۲۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

قیمت این جارو چند است . ایا سرامیک ها را طی میکشد

نظر دهید