۲۵ آبان ۱۳۹۱

ماشین ظرفشویی جدید ال جی مجهز به تکنولوژی بخارشوی TrueSteam

شرکت ال جی ماشین ظرفشویی جدید خود که مجهز به تکنولوژی بخارشوی TrueSteam می باشد به بازار معرفی نمود.

تکنولوژی TrueSteam مصرف کنندگان را از آماده سازی و شستشوی اولیه ظروف قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی بی نیاز کرده و سبب صرفه جویی در انرژی و زمان می گردد. این محصول جدید دارای ویژگیهای جدید و منحصر به فردی در راستای راحتی و آسایش مصرف کننده می باشد.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، تکنولوژی TrueSteam نمونه ای از توجه به نیازهای مشتری می باشد. علاوه بر اینکه مصرف کنندگان را از آماده سازی و شستشوی اولیه ظروف بی نیاز نموده، همچنین صدای دستگاه را به هنگام استفاده کاهش داده است.

تکنولوژی TrueSteam در 3 مرحله به وسیله ذرات بخار بسیار داغ ظروف را شستشو می دهد. بدین صورت که ذرات بخار ابتدا به لکه های چربی روی ظروف چسبیده و سپس دستگاه درجه حرارات را تا نقطه ذوب آنها بالا می برد و سپس با شستشوی کامل ظروف لکه ها از بین می روند.

درجه حرارت و فشار بخار آب با سیستم تولید بخار مدیریت می شوند و در نتیجه تمام ذرات غذا، لکه های چربی و حتی آثار به جای مانده از سوختن روغن و غذا از بین می روند. همچنین افراد این امکان را دارند که سیکل شستشوی بخار را تنظیم نموده و از آسیب احتمالی ظروف شکننده جلوگیری نمایند. این ویژگی توسط سیستم دوگانه اسپری بخار (Steam Dual Spray) که دارای دو سری اسپری بخار در بالا و پایین دستگاه است فراهم می شود. لازم به ذکر است این اسپری های بخار به صورت جداگانه نیز عمل می کنند و می توانند ظروف قرار گرفته در هر طبقه را شستشو داده و باعث صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان گردند.

با استفاده از تکنولوژی Easy Rack که به معنی چیدمان آسان می باشد، شما می توانید طبقات داخل ظرفشویی را به راحتی تنظیم کرده و کلیه ظروف با اندازه و اشکال مختلف را در آن قرار دهید. این سیستم به گونه ای طراحی شده که عملکرد خود را با میزان ظروف داخل دستگاه تطبیق داده و به میزان مورد نیاز انرژی مصرف می نماید. ماشین ظرفشویی جدید ال جی دارای سه طبقه داخلی بوده که طبقه قابل تنظیم بالایی به شما این امکان را می دهد که ظروف بلندی مانند قاشق ها و کفگیرهای بزرگ را به راحتی در آن جای دهید.

عملکرد بالای شستشو در این محصول به موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی مرتبط می باشد. تکنولوژی پیشرفته Direct Drive در این ماشین ظرفشویی سبب می شود که انرژی مستقیما” به اسپری های پخش کننده آب در هر شستشو منتقل گردد.

 ظرفشویی های جدید ال جی مجهز به تکنولوژی Direct Drive، به دلیل کاهش مصرف انرژی تا 17 درصد و مصرف آب تا 40 درصد موفق به دریافت نشان انرژی با استانداردهای جدید 2012 شده اند. معمولا” ماشین های ظرشویی با صرفه جویی سالانه مصرف انرژی به میزان 295 کیلو وات و 4.25 گالن آب در هر چرخه شستشو موفق به دریافت نشان انرژی می گردند. این در حالیست که ظرفشویی های ال جی سالانه تنها به 245 کیلو وات انرژی و حدود 2.5 گالن آب در هر چرخه شستشو نیاز دارند. لازم به ذکر است موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی دارای 10 سال گارانتی می باشند.

از دیگر ویژگیهای این محصول سیستم تشخیص هوشمند مشکلات دستگاه است. افراد می توانند از طریق برنامه نصب شده روی گوشیهای هوشمند خود، مشکلات احتمالی کوچک دستگاه خود را برطرف سازند. فقط کافیست با تکنسین های شرکت تماس گرفته و سپس کلید تشخیص هوشمند را فشار دهید. مهندسین مربوطه پس از شنیدن تُنهای متفاوتی که توسط ظرفشویی شما ایجاد می شود، سریعا” متوجه اشکال موجود می شوند و نسبت به رفع آن اقدام می نمایند.

در آخر لازم به ذکر است که تکنولوژی LoDecibel ال جی به همراه لایه های مخصوص داخل ماشین ظرفشویی با قابلیت عایق صوتی، سطح صدای دستگاه را در هنگام استفاده به 45 دسی بل می رساند.

۲۲ نظر

زهره مسچیان ۹ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام و خسته نباشی لطفا در صورت امکان قیمت انواع ماشین ظرفشویی را برایم بگذارید من تمامی وسایلم lg میباشد فقط ماشین ظرفشویی ندارم مایلم بخرم تخفیف که مثلا یک هدیه دارد کی شروع میشود ممنون میشوم برایم بگویید

SAM ۲۹ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام من همه وسایلم ال جی است و قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارم ولی در بعشی از سایتها بعضی از کاربران از بعضی مدل های ال جی ناراضی بودن نمی دونم این مدل بخارشور بهتر هست یا مدلهای قبلیتون میشه راهنمایی کنید چون دوست دارم ماشین ظرفشویی هم ال جی باشد. ممنون

F ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام، بهتر که در کنار معرفی محصولات جدید قیمت دستگاه در کنار محصول ذکر بشه.
با سپاس

salehe ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

لطفا ابعاد ماشین ظرفشویی ال جی۱۴نفره بخارشوی را برام ایمیل بفرمایید

رعنا ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام من ماشین ظرفشویی مدل ۷۰۷ بخارشوی دارم خیلی راضی هستم خیلی تمیز وبراق میشویید فقط سوالی که دارم ایا اپشن شتشو ی میوه وسبزیجات دارد لطفا جواب ایمیل کنید

نرگس ۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من ظرفشویی LGمدل ۸۲۶ را خریداری کرده ام. اما نمیدانم سیستم بخار شو دارد یا ننه.ممنون می شوم جوا بدهید.و اینکه مدل ۸۲۶ از مدل ۷۰۷ جدیدتر و بهتر است؟

عامري ۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

آیا می توانم میوه هم بشویم با ماشین ظرفشویی

مریم ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

بدنیست راجب ماشین ظرفشویی هایی که میخرید تحقیق کنید

مدل ۸۲۶ از ۷۰۷ قوی تر

عامري ۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مجدد من دیشب ماشین ظرفشوییم را که مدل جدید ۸۲۶S است را وصل کردم برایم کار کردش یکم سخت است ۱-آیا می توانم میوه هم بشویم ۲-می توانم جلا دهنده گاهی نریزم ۳-تایمر آنرا روی نیم ساعت اگر بگذارم ظرفها تمیز می شود۴-دیشب برای اولین بار روی اتومات گذاشتم ظرفها را بسیار تمیز و عالی شست ولی ۲ ساعت ونیم طول کشید آیا هزینه برق بیشتر مصرف نمی شود از لطف شما ممنون می شوم اگر یک فیم آموزشی هم فقط مختص به این مدل از ظرفشویی را داشته باشید۵-من کمی مردد شدم که این مدل را خریدم چون نمی دانم چه فرقی با مدل قبل از آن دارد که یک میلیون گرانتر است بغیر UV آن که فکر نمی کنم در موارد خواص مصرف دارد فرق دیگری دارد

ال جی ۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

پیشنهاد میکنم سوالات خود را از کارشناسان خدمات گلدیران بپرسید
ارادت

kazhal ۵ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

من از شهرستان مریوان گرفتم۵۰۰تمون ارزانتر از تهرانه

بزرگمهر ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام حدود یک ماه است که ماشین ظرفشوی مدلD1452LF رو خریدم در دو نوبت اول ظروف بسیار تمیز وبراق وبدون لک بود البته از قرص های موجوددر ماشین استفاده کردم وبرای دفعات بعدی هم از قرص فینیش استفاده کردم ظروف براقیت کمتری داره وکامل خشک نمیشه ولک داره
دنبال راه حل هستم لطفا کمک کنید

مینا ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

وقتی قرص یاپودری لک به جامیذاره چاره اش یه قاشق مرباخوری سرکه در ازای هرطبقه ماشین ظرفشوییه
تجربه خودمه

مینا ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پاسخ

آیا ماشین ظرفشویی ال جی مجهزبه برنامه پیش شستشو واسه شستن میوه وسبزی هست

علي ۲۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام اگه ممکنه جدید ترین ورژن ماشین ظرفشویى ال جی رو به همراه قیمتش معرفی بفرمایید. و همچنین میخواستم بپرسم چه مزایا و برتری نسبت به مدلهای قدیمی تَر داره و چه ضعفهایی نسبت به قدیمی ها؟

متشکرم.

ال جی ۲۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

برای اطلاع از جدیدترین محصولات ال جی در ایران و ویژگی های آنها به وب سایت گلدیران به نشانی http://www.goldiran.ir مراجعه نمایید. محصولاتی که جدیدتر هستند در صدر فهرست قرار دارند.

لعیا ۱۴ دی ۱۳۹۵ پاسخ

ایا ظرفشویی ال جی مدل ۱۴۵۲lfمجهز به بخار شو میباشد یا نه

yeghaneh ۹ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام ماشین ظرفشویی الجی یکماهه خریدم جدیدترین مدلشم هست ولی صداش خیلی بلنده و دوروزه هم اب تخلیه نمیکنه اخطار OE میده با نمایندگی شهرستان زاهدان تماس گرفتم هنوز بعد از۳روز نیامدن

م ۹ بهمن ۱۳۹۶ پاسخ

سلام میشه برنامه سیستم عیب یابی رو معرفی کنید

محمد ۱۷ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

متاسفانه محصولات ال جی تو بازار تبریز موجود نیست این همه اعتبار میره زیر سوال

محمد ۱۷ تیر ۱۳۹۷ پاسخ

لطفا جواب بنده رو بدین که چرا ظرفشویی ال جی کلا تو بازار موجود نیست

نگار ۹ دی ۱۳۹۷ پاسخ

خانوما ، سبزی و میوه رو هم ماشین بشوره براتون ؟؟؟خسته نشید

نظر دهید