۲۱ آبان ۱۳۹۱

عرضه جهانی جارو برقی HOM-BOT ال جی، با طراحی مربع شکل

ال جی عرضه جهانی مدل جدید روبات جاروبرقی HOM-BOT خود را با رونمایی در پاریس آغاز نمود.

به گفته مدیران ارشد ال جی، فراهم نمودن راحتی و آسایش هر چه بیشتر برای مصرف کننده با استفاده از تکنولوژی هوشمند، تمام چیزی است که ال جی در نظر دارد. HOM-BOT مربع شکل با توجه به قدرت در نوآوری و رقابتی بودن در این بازار روبه رشد،‌ سهم بسزایی در دستیابی به اهداف ال جی داشته است.

امروزه تقریبا در تمامی ساختمان ها می توان گوشه ها و زاویه هایی 90 درجه مشاهده کرد. مهندسین ال جی ساختار این HOM-BOT جدید را مربع شکل طراحی کرده اند که نسبت به طراحی دایره ای شکل دیگر روبات های جاروبرقی متفاوت است.

این محصول با استفاده از سیستم مکانیاب Dual Eye 2.0 خود، با هوشمندی، سرعت بالاتر و کارایی بیشتر نسبت به دیگر نمونه های اتوماتیک همه جا را جارو و پاکیزه می نماید. HOM-BOT قادر به تشخیص مناطقی که تمیز شده اند بوده و در نتیجه از جارو شدن مجدد یک نقطه جلوگیری می نماید.

دوربینی که در قسمت بالای این جارو برقی قرار داده شده سطوح بالایی را اسکن کرده و در هرثانیه 30 تصویر برداشت می کند. همزمان با مقایسه این تصاویر پیاپی نقشه فضای مربوطه تهیه و ذخیره می گردد. از سوی دیگر روبات جاروبرقی HOM-BOT با استفاده از سنسورهای مادون قرمز و اولتراسونیک تمام از موانع موجود بر سر راه خود عبور می کند.

طراحی منحصر به فرد مربعی این محصول به همراه سنسورهایی با تکنولوژی بالا،‌ و برسهای جدید پیشرفته (که نسبت به مدل قدیمی 1.5 سانت بلند تر است)، ‌ HOM-BOTجدید را قادر می سازد که تمام زوایا و گوشه ها را تمیز نماید. سنسورهای تشخیص دهنده زوایا،‌ اطلاعات مربوط به فواصل و مسیر ها را در اختیار دستگاه قرار داده و هنگام نزدیک شدن جاروبرقی به گوشه های اتاق، ‌فرمان حرکت، ‌تعییر مسیر و یا توقف را صادر می کنند.

جارو برقی مربع شکل HOM-BOT ،‌مجهز به ویژگی Turbo Mode نیز می باشد. شما می توانید با توجه به شرایط سطوح مربوطه، ‌برنامه و عملکرد مورد نیاز خود را در دستگاه تنظیم نمایید.

هم چنین Turbo Mode هوشمند جاروبرقی را قادر می سازد که انواع سطوح را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک تنظیمات دستگاه را تغییر دهد.

در مراسم رونمایی HOM-BOT،‌ بازدید کنندگان فرصت مشاهده و استفاده از این محصول را داشته و با کارکرد های آن آشنا شدند.

۱ نظر

Saeed ۶ آذر ۱۳۹۱ پاسخ

جالبه که نظرات هم سانسور میشه.
تا این حد از نقد عملکرد خودتون میترسید؟
تا به امروز مشتری وفادار به ال جی بودم ولی ظاهرا می بایست به سمت برندهای دیگه مهاجرت کنم.

نظر دهید