۲۴ آبان ۱۳۹۱

ماشین لباسشویی جدید ال جی و کسب رتبه اول در بین مشتریان بازار ایتالیا و سوئد

ال جی اعلام کرد که ماشین لباسشویی این شرکت مدل WM-1412S موفق به دریافت رتبه اول از بزرگترین موسسه ایتالیایی خدمات مشتریان با نام Altroconsumo و همچنین مجله تاثیر گذار سوئدی در همین زمینه با نام Råd & Rön گردید.

لباسشویی ال جی این عنوان را به واسطه برخورداری از تکنولوژی 6 Motion و موتور Direct Drive خود به دست آورده است.

این محصول برای سومین بار موفق به کسب رتبه اول از سوی Altroconsumo گردید و همچنین توانست عنوان برترین لباسشویی را از مجله Råd & Rön برای دومین سال پیاپی کسب نماید.

به گفته مدیران ال جی در این بخش، شرکت مفتخر است که محصولات ال جی توسط موسسات شناخته شده در این زمینه،‌ انتخاب و معرفی می گردند. لباسشویی های ال جی تا کنون افتخارات بسیاری در بازارهای اصلی و مهم دنیا کسب نموده اند. ال جی سعی دارد که همواره جایگاه برتر خود را به عنوان یک برند برتر در تولید ماشین لباسشویی توسط توسعه قابلیت ها و تکنولوژی های اصلی خود حفظ نمایند.

لباسشویی ال جی (مدل WM-1412S) توانست بالاترین امتیاز را از Altroconsumo دریافت و بهترین رتبه را در بخش مدلهایی با بازدهی بالا کسب نماید. Altroconsumo بزرگترین و محبوب ترین سازمان غیر انتفاعی در زمینه خدمات مشتریان می باشد که کالا های مصرفی را نیمه اول و دوم هر سال آزمایش و ارزیابی و نتیجه را در مجله خود منتشر می نماید. لباسشویی ال جی نیز در مقایسه با 26 مدل موجود در بازار ایتالیا، توانست در بخش هایی مانند شستشو، آبکشی، خشک کردن،‌ بازدهی انرژی،‌ صدای دستگاه ‌و استفاده آسان، ‌بالاترین امتیاز را کسب نماید.

از سوی دیگر این محصول برای دومین بار توسط مجله Råd & Rön،‌ موفق به کسب رتبه اول در زمینه بازدهی انرژی و عملکرد کلی دستگاه گردید.

تکنولوژی 6 Motion ال جی، ‌حرکات 6 گانه دست را در فرآیند شستشو بازسازی نموده و باعث می گردد بتوانیم برای لباس های مختلف با الیاف متفاوت، حرکت مناسب را انتخاب و از بهترین عملکرد بهره مند شویم. این ویژگی همچنین مانع از باقی ماندن آثار پودر شستشو بر روی البسه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار گشته و رنگ و شفافیت پارچه ها را حفظ می نماید.

تکنولوژی منحصر به فرد موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی، دارای قدرت بیشتر بوده و در عین حال مصرف انرژی را کاهش می دهند. با توجه به عدم وجود تسمه در این محصول و بر خلاف سایر ماشین لباسشویی ها، موتور Direct Drive آن مستقیما” دیگ را حرکت داده و لرزش و صدای دستگاه را پایین می آورد و عمر ماشین را بیشتر می کند. حذف تسمه و تجهیزات جانبی انرژی مصرفی را کاهش داده و فضای داخلی ماشین و نیز ظرفیت و حجم شستشو را افزایش می دهد.

۱ نظر

حسین ۲۷ آبان ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
تا دو دهه قبل ایتالیا بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی دنیا بود و برند های یتالیائی مانند اوشن ؛ ایندزیت ، اریستون تا تولیدات تحت لیسانس مانند کن وود ، زانوسی و فیلکو در این کشور تولید می شدند و در کشور سوئد نیز الکترولوکس شاخص ترین برند تولید کننده لباسشوئی بود قطعا نفوذ به بازار این کشورها بسادگی میسر نبوده و کسب رتبه بهترین نیز بمراتب دشوار تر قطعا عواملی همچون فن آوری که زمینه ساز کیفیت شستشو ، مصرف بهینه آب ، برق و مواد شوینده ، کاهش صدا و افزایش عمر مفید دستگاه می باشد و از همه مهمتر قیمت بسیار مناسب و احترام به سلیقه مشتری از مهمترین عوامل این موفقیت بشمار می رود .
موفق باشید .

نظر دهید