۰۵ دی ۱۳۹۱

ال جی تلویزیون لیزری 100 اینچ خود را به بازار معرفی می کند.

ال جی از عرضه تلویزیون لیزری خود در ابعاد 100 اینچ به بازار خبر داد. این محصول (مدل HECTO) مجهز به قابلیت های هر دو سری تلویزیون های اسمارت و دیجیتال است. این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی نهایت بزرگ از یک پروجکشن UST که تصاویر را در فاصله ای بسیار نزدیک نمایش می دهد، برخوردار است. ‌این سیستم منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ال جی، ‌تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق العاده به شما ارائه می کند.

به گفته مدیر ارشد این بخش، ‌تلویزیون لیزری 100 اینچ ال جی با برخورداری از تکنولوژی پروجکشن، قابل استفاده در اتاق کنفرانس و اتاق نشیمن می باشد.

تجربه یک سینمای خانگی فوق العاده

مشاهده تصویری با کنتراست بسیار بالا در صفحه نمایش 100 اینچی، تجربه یک ‌سینمای واقعی را برایتان به ارمغان می آورد. در گذشته فاصله مشخصی برای نمایش تصاویری با ابعاد بزرگ ‌در نظر گرفته می شد. این فضای لازم که “طول پرتاب” نامیده می شود باعث عدم مشاهده تصاویر بزرگ در محیط خانه می گردد. به همین دلیل با استفاده از پروجکشن های UST در این محصول، ‌افراد می توانند لنز را در فاصله 22 اینچ معادل 56 سانتی متر از صفحه قرار دهند. تلویزیون های لیزری ال جی از تصویری با وضوح FULL HD و معادل 1080p به همراه نسبت کنتراست 10.000.000:1 برخوردار است. در نتیجه شفافیت و درخشندگی تصاویر در محیط تاریک به خوبی فضایی با نور بیشتر است.

قابلیت های یک تلویزیون هوشمند

این تلویزیون لیزری از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی پشتیبانی کرده و شامل ویژگی های منحصر به فردی مانند، ‌کنترل جادویی، ‌دنیای هوشمند، LG Cloud و تکنولوژی WiDi اینتل است. همچنین از طریق تیونر تلویزیون دیجیتال،‌ کاربران می توانند به راحتی به سرویس های SNS مانند فیس بوک و سرویس های VoD مانند Netflix در بخش محتوای ال جی دسترسی داشته باشند.

طراحی سینمای خانگی

تلویزیون لیزری ال جی دارای 2 بلندگوی 10 وات بوده که در داخل پورجکشن قرار دارند و با پخش صدای دالبی تجربه لذت بردن از یک سینمای واقعی را در خانه برایتان فراهم می کند. این محصول از طراحی جدید و شیک Dynamic Arc ال جی برخوردار بوده که سطحی منحنی و ارتفاعی معادل 5.7 اینچ دارد. صفحه نمایش 100 اینچی این تلویزیون نیز دارای طراحی Cinema Screen ال جی است که آن را برای هر دکوراسیونی مناسب می سازد.

۳ نظر

حسین ۶ دی ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
تا کنون دو فن آوری برای تلوزیونهای پروجکشن در بازار را شاهد بوده ایم در فن آوری قدیمی مانند تلوزیون ۴۳ اینچ پروجکشن ال جی تولید شرکت شهاب همان فن آوری دستگاه ویدئو پروجکشن که در قسمت پائین و پشت صفحه نمایش تولید نور می کرد و نور حاصله بوسیله آینه با زاویه ۴۵ درجه به سمت صفحه نمایش پلاستیکی نیمه شفاف که از جلو دارای حالت زیکزال ریز برای تمرکز نور در مقابل ( رو بروی تلوزیون ) بود استفاده و در این حالت فقط کسیکه در فاصله معینی و درست مقابل تلوزیون نشسته بود بهترین روشنائی تصویر را داشت و افرادی کع از گوشه ها به تصویر نگاه می کردن نور و وضوح تصویر را کمتر و با زیاد شدن زاویه تصویر محو می شد این فن آوری بعلت جاگیر و سنگین بودن تلوزیون و زاویه دید محدود منقرض و فن آوری ال سی دی پروجکشن که توسط سونی به بازار عرضه شد جای آن را گرفت در این فن آوری عمق تلوزیون کمتر و وضوح تصویر و زاویه دید تا حدودی بهبود یافت این فن آوری هم با توسه فن آوری پلاسما و ال سی دی و قبل از به بازار آمدن فن آوری ال ای دی منسوخ شد اما این اولین بار است که مطلبی در خصوص فن آوری لیزر پروجکشن می خوانم بهتر بود در این گزارش شما در مورد این فن آوری توضیحی مبسوطی ارائه می نمودید
موفق باشید .

LG ۷ دی ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
تا جاییکه که من خوندم این در خقیقت یک محصول ویدیو پروژکتور میباشد که قابلیت های جانبی مثل اسمارت شدن و گیرنده دیجیتال رو داره.

از دیگر نکات مهم این محصول پشتیبانی از قابلیت انحصاری نمایشگر بی سیم اینتل یعنی WIDI هست.

yahya alidadi ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

سلام
ایا این محصول سه بعدی میباشد
و لطفا عکس واضح تری در سایت قرار دهید.

نظر دهید