۰۴ بهمن ۱۳۹۱

معرفی ماشین ظرفشویی جدید ال جی در CES 2013

شرکت ال جی ماشین ظرفشویی جدید خود را که مجهز به تکنولوژی بخارشوی TrueSteam™  می باشد، در CES 2013 به نمایش گذاشت.

 تکنولوژی TrueSteam مصرف کنندگان را از آماده سازی و شستشوی اولیه ظروف قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی بی نیاز کرده و سبب صرفه جویی در انرژی و زمان می گردد. این محصول جدید دارای ویژگیهای منحصر به فردی در راستای راحتی و آسایش مصرف کننده می باشد.

تکنولوژی TrueSteam در 3 مرحله به وسیله ذرات بخار بسیار داغ ظروف را شستشو می دهد. بدین صورت که ذرات بخار ابتدا به لکه های چربی روی ظروف چسبیده و سپس دستگاه درجه حرارات را تا نقطه ذوب آنها بالا می برد و سپس با شستشوی کامل ظروف لکه ها از بین می روند.

درجه حرارت و فشار بخار آب با سیستم تولید بخار مدیریت می شوند و در نتیجه تمام ذرات غذا، لکه های چربی و حتی آثار به جای مانده از سوختن روغن و غذا از بین می روند. همچنین افراد این امکان را دارند که سیکل شستشوی بخار را تنظیم نموده و از آسیب احتمالی ظروف شکننده جلوگیری نمایند. این ویژگی توسط سیستم دوگانه اسپری بخار (Steam Dual Spray) که دارای دو سری اسپری بخار در بالا و پایین دستگاه است فراهم می شود. لازم به ذکر است این اسپری های بخار به صورت جداگانه نیز عمل می کنند و می توانند ظروف قرار گرفته در هر طبقه را شستشو داده و باعث صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان گردند.

ظرفشویی های جدید ال جی مجهز به تکنولوژی Direct Drive، به دلیل کاهش مصرف انرژی تا 17 درصد و مصرف آب تا 40 درصد موفق به دریافت نشان انرژی با استانداردهای جدید 2012 شده اند. معمولا” ماشین های ظرشویی با صرفه جویی سالانه مصرف انرژی به میزان 295 کیلو وات و 4.25 گالن آب در هر چرخه شستشو موفق به دریافت نشان انرژی می گردند. این در حالیست که ظرفشویی های ال جی سالانه تنها به 245 کیلو وات انرژی و حدود 2.5 گالن آب در هر چرخه شستشو نیاز دارند. لازم به ذکر است موتورهای اینورتر Direct Drive ال جی دارای 10 سال گارانتی می باشند.

در آخر لازم به ذکر است که تکنولوژی LoDecibe™l ال جی به همراه لایه های مخصوص داخل ماشین ظرفشویی با قابلیت عایق صوتی، سطح صدای دستگاه را در هنگام استفاده به 42 db می رساند.

۲ نظر

محمدمهدی بکازاده ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
لطفا قیمت دستگاه را بفرمائید.
با تشکر

ابوالفضل اسدپور ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

لطفا نمایندگی فروش در آذربایجانشرقی را اعلام فرمایید لباسشویی بنده مدل ۱۴۲۲ ال جی میباشد

نظر دهید