۰۳ بهمن ۱۳۹۱

معرفی ویژگی “یادداشت پانوراما” توسط ال جی در CES 2013

ال جی برای اولین بار از قابلیت یادداشت برداری پانوراما یا Panorama Note گوشی اپتیموس Vu: II خود، در CES 2013 پرده برداری کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد که مستقیما” روی صفحه عریض گوشی هوشمند خود یادداشت نوشته و طراحی کنند.

 

از طریق یادداشت برداری پانوراما شما می توانید در هر زمان متن یا طرح مورد نظر خود را روی صفحه عریض این گوشی با نسبت تصویر 3:1 ثبت نمایید. بزرگنمایی 5.8برابر، جابه جایی آسان صفحه به صورت عمودی و افقی از طریق نشانگرها و یک نقشه کوچک و همچنین نمایش محل تصویر مشاهده شده در تصویر اصلی، از دیگر مزایای Panorama Note است.

به گفته مدیران ارشد این بخش، یادداشت برداری پانوراما یکی از قابلیت هایی است که ال جی قصد دارد در سال جاری به همراه گوشی های موبایل خود معرفی نماید. همچنین رابط کاربری  UXتکمیل کننده دیگر مزایای سخت افزاری و منحصر به فرد محصولات جدید ال جی است. در نبرد ویژگی های گوشی های هوشمند، ال جی قصد دارد رقابت ها را به مرحله جدیدی وارد کند.

در نمایشگاه CES امسال، ال جی قسمتی را برای تست و ارزیابی گوشی ها توسط بازدید کنندگان در نظر گرفته بود. افراد می توانستند قابلیت هایی نظیر Qslide، Live Zooming و Dual Screen را در گوشی های جدید ال جی مشاهده و آزمایش نمایند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید