۰۱ اسفند ۱۳۹۱

گامی جدید در جهت رضایت مشتریان

شرکت ال جی جهت رضایت مشتریان و خریداران  تلویزیونهای اینچ بالای خود (55 اینچ و 72 اینچ و 84 اینچ ) و معرفی کیفیت برتر محصولات صوتی و تصویری خود گارانتی محصولات را از 18 ماه به 30 ماه ( 18 ماه + 365 روز) تغییر داد.

 

۴۵ نظر

حسین ۱ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام
بیشترین آمار فروش تلوزیونهای ال جی در ایران و دنیا مربوط به تلوزیونهای ۴۲ تا ۴۷ اینچ و مدلهای هوشمندو سه بعدی در رنج متوسط قیمت هستند در سال ۲۰۱۱ مدل موفق ال دبلیو ۵۷۰۰۰ و در سال جاری احتمالا مدل ال ام ۶۷۰۰۰ می باشد که این دو نمونه به جرات می توان گفت زیباترین مدلهای سال نیز می باشند در حالیکه سایر برندها از جمله سامسونگ ، سونی و پاناسونیک نهایت تلاش را برای ارائه زیباترین طراحی در گرانقیمت ترین مدل بخرج می دهند اما به جرات می توان گفت ال جی در مدلی که با قیمت متعادل تر برای همه قابل دسترس باشد این نهایت زیبائی را اعمل می کند به هر حال با توجه به تسهیلات گلد ایران برای تمدید دوره ضمانت با هزینه اندک که قبل از اتمام دوره گارانتی بصورت پیامک و حتی تماس تلفنی اطلاع رسانی می گردد این مزایا برای گروه بزرگ خریداران ال جی نیز میسر است ضمنا اطلاع رسانی از بابت زمان اتمام گارانتی و درخواست از مشتری برای استفاده از مدت زمان باقی مانده جهت تعمیرات و خدمات مورد نیاز نیز از موارد نادری است که بخش خدمات بعد از فروش گلد ایران انجام می دهد ای کاش این تمدید گارانتی برای کلیه خریداران منظور و یا در زمان خرید به درخواست خریدار و با پرداخت هزینه اضافی و معقول امکان بهره مندی از سی ماه و یا حتی سه سال گارانتی برای خریدار فراهم می شد . ضمنا تمدید گارانتی و بیمه محصول هم از خدماتی است که امکان ارائه آن بصورت غیر حضوری از طریق سایت ال جی و با استفاده از کارتهای عضو شتاب وجود دارد این هم یک قرارداد برد برد است هم گلد ایران به لحاظ ریسک بسیار پائین خرابی محصولات و هم خریدار به لحاظ آرامش خیال از بابت استفاده بی دغدغه از این محصولات از این قراداد منتفع خواهند شد .
موفق باشید .

هادی ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

لطفا لینک تمدید گارانتی به صورت اینترنتی و پرداخت ان به صورت غیر حضوری را قرار دهید چنین امکانی وجود ندارد.

حسین ۷ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
لطفا در صورت امکان پاسخ سئوالات ذیل را مرقوم فرمائید احتمالا این سئوالات برای دیگران نیز مطرح می باشد .
۱- با توجه به بروشورها و کاتالوگ های ارائه شده در نمایندگیها ی ال جی فن آوری FPR یا همان عینکهای سبک بدون نیاز به شارژ و یا بهتر بگوئیم اسکن همزمان دو تصویر بر روی صفحه نمایش بصورت اسکن یک خط در میان هر تصویر به عنوان فن آوری انحصاری ال جی نام برده شده اما در یکسال گذشته شاهد تولید محصولات با این فن آوری در بین تولید کنندگان دیگر از جمله تولید کنندگان با سابقه و خوشنام ژاپنی مانند سونی ، پاناسونیک ، توشیبا و جی وی سی تا برندهای چینی هستیم
سئوال ؟
۱- تامین پانل ( صفحه نمایش ) این تولید کنندگان از سوی ال جی صورت گرفته ؟
۲- با خرید حق امتیاز این پنل ها توسط این تولید کنندگان و یا در کارخانه ای دیگر تولید شده؟
۳- این تولید کنندگان خود به دانش فنی تولید این نوع پنل دست یافته اند .

۲ – تلوریون اولترا اچ دی ۸۴ اینچ ال جی از نظر مشخصات فنی با تلوزیون سونی مشابهت دارد اما در سایت ال جی در خصوص امکان ارتقاء وضوح تصاویر فول اچ دی به اولترا اچ دی هیچگونه اظهار نظری نگردیده ایا تلوزیون ال جی نیز دارای این قابلیت می باشد یا خیر . ( با توجه به تفاوت قیمت فاحش این دو تلوزیون )
موفق باشید .

حسین ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام :
در فروش پائیزه ال جی برای تلوزیونهای ۴۲ اینچ با ۷% و ۴۷ اینچ با ۱۰% و ۵۵% با ۲۰% تخفیف به بازار عرضه می شد برای سینمای خانگی ( مدلهای خاص ) نیز ۱۰% تخفیف منظور می شد این روش بمراتب بهتر از روش فروش نوروزی می باشد در فروش نوروزی بعد از تائید نصب دستگاه در یک بازه زمانی محدود کارت هدیه ال جی که فقط قابلیت خرج کردن در فروشگاههای ال جی را دارد به خریدار عرضه می گردد که این کارت هم بعد از نصب به نشانی خریدار ارسال می گردد که در صورت عدم حضور خریدار در منزل با صرف وقت باید به دفتر پستی محل مراجعه کند و زمانی هم که کارت را دریافت نمود یا باید علی رغم عدم نیاز به آن کالا خریداری و یا با کسر حداقل ۱۰% ارزش کارت آن را به فرو شنده بفروشد . در شیوه های متداول دیگر کارت هدیه از طریق دستگاههای خود پرداز قابل دریافت و یا از طریق دستگاههای POS یا همان سامانه خرید فروشگاهی برای خریدهای روزانه مورد استفاده قرار داد . البته به غیر از کارت هدیه و افزایش دوره گارانتی محصولات سایز بزرگ در شرایط رقابتی موجود بسیاری از فروشگاهها ی اختصاصی ال جی حمل دستگاههای خریداری شده تا منزل خریدار را بصورت رایگان تقبل کرده و حتی نسبت به قیمت رسمی هم یک تخفیف جزئی قائل می شوند در کنار سویس دهی و خدمات مناسب گلد ایران متاسفانه روش های ارائه تخفیف این شرکت بیشتر به کام فروشند ها است تا خریدار بطور مثال سال گذشته نمایندگی یکی از برندهای ژاپنی در ایران کارت هدیه را در داخل کارتن و در پاکت دربسته به خریدار تحویل می داد و مبلغ هدیه هم متغییر و طبق یک قانون نانوشته که فروشندگان به خریداران می گفتند حداقل مبلغ برای هر مدل مشخص و معمولا هم مبلغ کارت همان مبلغ و در مواردی بالاتر بود در مورد بقیه برندها برای عید یا عینک سه بعدی اکتیو شاتر به تعداد ۸ عدد برای ۴۰ اینچ و ۱۰ عدد برای ۴۶ اینچ و ۱۵ عدد برای ۵۵ اینچ دز نظر گرفته اند که با توجه به قیمت ده تا ۱۵ برابری این عینک ها نسبت به عینکهای ال جی رقم هدیه قابل ملاحظه اما قیمت خود تلوزیون گرانتر از حد معمول است و یا به همراه تلوزیون دستگاه پخش دیسک بلو ری سه بعدی و یا سینمای خانگی بعنوان هدیه عرضه می شود که باز در شرایط رقابتی فعلی امکان باز خرید و یا تغییر مدل دستگاه سینمای خانگی ( خرید سینمای خانگی با قابلیت پخش دیسکهای بلو ری و یا خرید بلو ری بجای سینمای خانگی و حتی خرید لوازم خانگی دیگر ) وجود دارد که در نهایت تخفیف همزمان شامل حال خریدار می شود . بنظر می رسد روش تخفیف درصدی در جشنواره ها بهترین هدیه به خریداران می باشد ضمنا عرضه محصولات جانبی دستگاههای صوتی و تصویری ال جی بصورت جداگانه در فروشگاههای ال جی نیز دسترسی راحت خریداران به این تجهیزات ( تجهیزات اصلی ) با حداقل قیمت و آسانترین شکل فراهم می سازد ( تجهیزاتی مانند عینک های سه بعدی و کنترل از راه دور و حتی سی دی های آموزش آشپزی با ماکرو فر و سولار دام های ال جی ) هر چند خرید این اقلام از بخش پشتیبانی شرکت گلد ایران با امکان تحویل حتی در محل کار با پرداخت مبلغ ناچیزی به عنوان هزینه حمل وجود دارد . و البته دهها کارخانه اکثرا چینی کنترل های تقریبا تمامی مدلهای ال جی را تولید و با مارکهایی که دارای پسوند و یا پیشوند با مارک ال جی و حتی در بسیاری موارد حتی با مارک ال جی به وفور در بازار عرضه می کنند که قطعا کیفیت و دوام نمونه اصلی را ندارند و به قول فروشنده ها فقط کارتان را راه می اندازد .
موفق باشید .

هادی ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ پاسخ

با سلام.
گارانتی محصولا صوتی و تصویری LG در خارج از ایران ۵ سال است.
و تغییر مدت ضمانت محصولات ۵۵و۷۲و۸۴ توسط گلدیران این است که در داخل ایران منتاژ نمی شودو از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

امیر ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام

بر روی کارت هدیه دریافتی من نوشته :
” تاریخ صدور کارت ۲۲/۱۲/۹۱ و تاریخ انقضای کارت ۲۱/۳/۹۲ ”
در صورتیکه در بالای برگه نوشته :
“اعتبار این کارت از تاریخ صدور ۶۰ روز میباشد و پس از آن این کارت هیچ ارزشی ندارد ”
سوال من اینه که ۶۰ روز درسته یا ۳ ماه !!!؟

باتشکر

ال جی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و احترام،

بسیار ممنونیم که وبلاگ ما را به عنوان درگاه ارتباطی انتخاب فرمودید. اعتبار این کارت از تاریخ صدور ۶۰ روز میباشد .

با سپاس فراوان.

حامد ۹ مهر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من الان متوجه شدم کارت هدیه ۷۵۰ هزار تومانیم تاریخ انقضا داشته و از تاریخ ان گذشته آیا چاره ای برای خرید با اون دارم؟ممنون میشم اگه جواب را بهم بدید

سمیه عبداللهی ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و احترام؛
با تشکر از شما من یک لباسشویی مدل MW370 در تاریخ ۵/۰۱/۹۳ خریداری نمودم و از نصب آن راضی نیستم چون فقط از یک برنامه شستشو می توانم استفاده کنم، هیچ گونه تماسی برای نصب و رضایت مشتری به من گرفته نشده و هیچ گونه کارت هدیه ای برای من ارسال نشده نمیدانم مشکلات خود را با کدام قسمت در جریان قرار دهم به هرجا که تماس گرفتم موفق نشدم ارتباط برقرار کنم لطفا مرا راهنمایی کنید. با سپاس

هیراد ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان – با توجه به خرید یک دستگاه تلویزیون ۵۵ اینج و یک یخچال ساید بای ساید بنتلی و لباسشویی و جارو برقی از یکی از نمایندگی های مجاز ال جی تا کنون هیچ خبری از کارت هدیه نشده خواهشمند است در این خصوص اقدامات لازم را مبزول فرمایید

سمیه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام ،
پس از گذشت ۳۰ روز هنوز کارت هدیه ماشین لباسشویی مدل wm370 برای من ارسال نشده . لطفا مرا راهنمایی کنید.

فاطمه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
تاریخ کارت منم گذشته منم ندیدم تاریخشو چون روی خود کارت قید نشده وما قرار بود لباسشویی بخریم کارتهارو باهم استفاده کنیم اماامروز دیدم گذشته خیلی ناراحتم اخه تاریخ واسه چیشه نمیفهمم

امیر ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

متاسفم برای ال جی با اینجور درآمد زایی دروغ.
من تلویزیون ۴۷ اینچ خریدم ۳ ماه پیش بعد از کلی تماس کارت هدیه ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت کردم .
حالا داستان از اینجا شروع می شود:
هر جا میرم (نمایندگی های ال جی و جایی که خریدم) یا کارت را قبول نمی کنند یا اینکه با ۱۰ تا ۲۰ درصد کم می کنند و مبلغش را می دهند.
اگه می خواستید هدیه ندید چرا اینقدر اذیت می کنید.
من که به هیچ کس پیشنهاد نمیدم ال جی خریداری کند.
همسرم ۱۰ میلیون جهیزیه از سامسونگ خرید مبلغ هدیه ۲ هفته بعد تو حسابش بود…
اینم از ال جی.

ال جی ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

امیر جان، پیشنهاد میکنم به فروشگاه‌هایی که لیست آنها در سایت گلدیران است مراجعه کنید
نتیجه را به ما بفرمایید
در ضمن شماره تماس خود را برای ما ارسال کن تا واحد خدمات نیز با شما تماس بگیرند

موذنی ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اگه میشد این کارت هدیه هارو نقد کرد خیلی بهتر بود حالا میشه باهاش گوشی ال جی خرید یا فقط لوازم خانگی?

محمدعلی محمدی ۸ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام دراوایل امسال یکدستگاه تلوزیون ۴۲ اینچ ویکدستگاه یخچال فریزر ازتعاونی مصرف کارکنان گازپارس جنوبی خریداری کردم ویکعددکارت هدیه بابت tvبدستمان رسیدکه تحویل فروشگاه دادیم و تا الان چهارماهه میگن هیچ وجهی دریافت نکرده اند.بی شک ال جی جهت اعتبارکارتها به مشکل برخورده واین بسیارتاسف باراست وعلی رغم تماس با صدای مشتریان وایمیل های متعدد دوستان سکوت اختیار کرده اندواین تبلیغات بدون پشتوانه واقعاًنتیجه معکوس واسه نام ال جی داره نه بنده ونه سایرمصرف کنندگان بدون کارت هم طرفدار ال جی بوده ایم وهستیم ولی ترسمان ازاین است که این بی نظمی به خط تولید محصولات ال جی سرایت کندخدای ناکرده سایت گلدیران هم قادربه نمایش مراکزفروش استانی نیست .اینها انتقاد یک مسئول ۲۶ سال تجربه درامورکالا وتدارکات درنفت می باشدکه اگرهرشرکت طرف قراردادمان ازاین کارها بکند بی شک توبلک لیست نفت قرار می گیرد.ازتوجهتان ممنونم

حمیدرضا حبیبی نیا ۲۰ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام چرا خواسته بنده جواب داده نمیشود

سعید بیگی ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

۴۲la66000 گرفتم راضی از کار وکیفت ان نیستم بردش سوخت صفحه سوخت ای کاش عوض تبلیغات کیفیت کار بالاتر بود سعید بیگی

بهار ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ پاسخ

سلام. کنترل هوشمند تلویزیون های اسمارت ال جی هم شامل گارانتی میشن یا نه؟

مهدی ۲۸ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

سوال مهمی دارم . ایا نمایندگی های ال جی حق دریافت ارزش افزوده رو دارند ؟؟؟ از ما ۲ میلیون ارزش افزوده گرفتند (۹درصد )؟؟؟

سجاد ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام روی صفحه تی وی ال جی ۴۲خطهای افقی ظاهر شده بنظرتون درست میشه قابل تعمیر است

ال جی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

لطفا با مرکز خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید.

ساجدی ۹ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما پرسنل عزیز و گرامی شرکت LG.
من از طرف شرکت بین المللی تحقیقات بازار آگاه مزاحمتون میشم، راستیتش شرکت ما الان یه پروژه داره که مربوط به خدمات پس از فروش تلفن همراه و تلویزیون میشه، ما الان نیاز به یک تعداد از افراد داریم که در یک سال گذشته از این خدمات استفاده کرده باشند که با آنها یه پرسشنامه نظر سنجی تلفنی پر کنیم امکانش هست راهنمایی کنید چطور میشه این افراد رو گیر آورد؟ چون به هرجا هم زنگ میزنم میگن نمیشه شماره مشتری رو داد و جزو اسناد محرمانه شرکت است که البته حق هم دارند. ممنون میشم اگه راهنمایینم کنید چون بد جور پروژمون لنگه الان، با تشکر

خدمات تشریفات ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون از سایت بسیار خوبتون

مهدی ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام
بنده ۴ سال پیش یک ماشین لباسشویی مدل WM-128NW خریدم ولی استفاده و باز نشده.
سریالشو زدم نشون داد تاریخ گارانتیش گذشته
با توجه به عدم استفاده چرا باید گارانتی نداشته باشه؟؟؟/ مگه گارانتی کالا بعد از نصب و استفاده نیست؟ این چجور گارانتیی هست که با تاریخ تولید دستگاه حساب میشه!!!

طراحی وب سایت ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون

webdesign wien ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

بسیار عالیییییییییییییییییی

قاب گوشی ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

ممنون عالی

محمد ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام یخچالم خرابم شده زنگ زدم شرکت ال جی میگه یخچالت گلدیران نیست پس چیه باید به کی زنگ بزنم بیاد تعمیرش کنه

سيد محمد ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
اینکه تلوزیون هایه بالایه۵۵ اینچ ٣٠ ماه گارانتی میشه یعنی چی؟؟ممنون میشم پاسخگو باشید

سيد محمد موسوي ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

منظور از سی ماه گارانتی محصولات بالایه ۵۵ اینچ رو محبت کنید پاسخ دهید

حسين ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

یعنی اینکه سایز های زیر ۵۵ که مونتاژ ایران هستند یک سال و نیم گارانتی دارند و محصولات ۵۵ اینچ به بالا که وارداتی هستند دو سال و نیم گارانتی میشن

سيد محمد ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

جسارتا این اطمینان رو شرکت میدهد که تلوزیون بالای ۵۵ اینچ دو سال و نیم گارانتی دارد یا نه!؟؟گارانتی مربوطه به عهده چه شرکتی میباشد .گلدیران یا ال جی!؟

سيد محمد ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

شما زدین تنها وبلاگ رسمی ال جی
ایا این وبلاگ با شرکت ال جی مرتب هست یا نه
چون شرکت ال جی میگن ما وبلاگ رسمی نداریم
میگن این وبلاگ به شرکت ال جی مربوط نیست
سپاسگذارم راهنمایی کنید.چون مطالب این وبلاگ برایه من مهم میباشد.ممنون

ال جی ۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوست عزیز،

این تنها وبلاگ رسمی ال جی است که تحت مدیریت و نظارت شرکت ال جی در ایران فعالیت می کند و کلیه مطالب آن با تایید مدیران ال جی منتشر می‌شود.

از این که به ما اعتماد می کنید بی نهایت سپاسگزاریم.

حسين ۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

در حال حاضر علاوه بر LGblog.ir سایت دیگری بنام LGnews.ir نسبت به انتشار اخبار ال جی اقدام می نماید از قرار دفتر آن در شهر مشهد قرار دارد و گردانندگان آن را وابسته به شرکت گلد ایران نماینده رسمی محصولات خانگی ، صوت و تصویر و تهویه مطبوع ال جی در ایران میدانند لوگوی سایت دقیقا مانند شماست و نام فارسی آن اخرین اخبار ال جی گلدایران است آیا این سایت هم مورد تائید ال جی نیست

احمد ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

با سلام
حدود ۷ ماهه که یه ۵۵ اینچ مدل uf85000 گرفتم اما گارانتیش ۱۸ ماهه هستش و متاسفانه چند روزه که برد تلویزیونش با اینکه چقد مراعات میکردیم سوخته الانم چند روزه بدون tv داریم روزگار میگذرونیم ، حالا ما اگه این تلویزیون رو نخوایم چی کار باید انجام بدیم دیگه تو ذهنم از ال جی یه دید منفی ایجاد شده ۶.۶۰۰ پول دادیم چند ماه نشده این سناریو شروع شده حالا هرروز باید نگران باشیم نکنه قطعه دیگری بسوزه ، نخواستیم این مال شما رو مال بد بیخ ریش صاحبش لااقل جنس با کیفیت تر بزنین تا مشتری اینجوری گرفتاار نشده تا کی فقط به فکر جیب خودتون هستین

حسين ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

اولا اکر تلوزیون شما گارانتی ۱۸ ماهه داره که جای نگرانی نیست و بدون پرداخت هزینه برد معیوب تعویض میشه دوما سوختن برد یا ناشی از نوسان برقه و یا اتصالی از طریق کابل آنتن و یا رعدو برق و برای اینکه این مشکل مجددا براتون پیش نیاد میتونید یک محافظ برق استاندارد با قیمت ۱۵ هزار تومن بخرید و قیمت آنتن فیوز دار هم فقط حدوده ده هزار تومن میشه ضمنا شاید باورتون نشه من یم تلوزیون گلد استار از سال ۶۹ و یک ال جی lm67100 مونتاژ ایران ۵ ساله دارم که زبون بسته فقط آخر شب تا صبح زود خاموشه اما هنوز کوچکترین ایرادی پیدا نکرده

احمد ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز آقا حسین سلام
خوشبختانه تو منزل ترانس دارم که بی نقصه علاوه بر آن به تمام وسایل های برقی محافظ برق وصله خوده شخصی هم که اومده بود برا تعمیر برا خودش جای تعجب بود همچین ایرادی خیلی قاطی پاتی بود خودم پس از کلی تحقیق و تفحص ال جی گرفتم که اونم از شانس ما اینجوری در اومد ولی ناگفته نماند از خدمات ال جی رضایت دارم موقع رعد و برق هم تلویزیون خاموشه آنت منزل هم فیوز دار میباشد
همیشه حق با مشتریه اینو فراموش نکنین هیچ وقت

حسين ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

دقیقا حق باشماست اگر کسی بنز صفر بگیره و ایراد فنی پیدا کنه میگن خیلی بدشناسی این موضوع در مورد شما هم صدق میکنه

عليرضا تهراني ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

بسمه تعالی

عدم توجه به مشکل دستگاه خریداری شده ال جی از سوی گلدیران

باسلام

احتراما اینجانب دکتر علیرضا تهرانی با توجه به تبلیغات وسیع شرکت گلدیران بالاخص در سالهای گذشته در خصوص کیفیت محصولات و گستردگی خدمات پس از فروش، اخیرا اقدام به خرید یکدستگاه ماشین لباسشویی ١٠.۵ کیلویی ١٠٠ درصد خشک کن از نمایندگی مجاز LG بقیمت ۴٢٠٠٠٠٠ تومان نمودم که متاسفانه طی استفاده پس از نصب متوجه نشتی آب از درب ماشین لباسشویی شدم که بعد از تماس با مرکز خدمات و گارانتی، در دو نوبت کارشناسان محترم مجموعه گلدیران به منزل مراجعه نموده و ضمن اذعان به علت حادث بودن این مشکل بصورت بالذات از کارخانه، طی تنظیم گزارش ماوقع، بدون حصول نتیجه لازمه و تعویض دستگاه، به همین میزان گزارش نویسی بسنده نموده و هیچ اقدامی علی رغم عدم کیفیت محصول و عیب موجود در آن از ابتدای تولید، از سوی مجموعه گلدیران صورت نپذیرفته است. حال جای سوال مهمی باقیست و آن اینکه مشتریان وفاداری چون من که طی پانزده سال گذشته بجای خرید لوازم خانگی بصورت قاچاق از مبادی ورودی این قسم کالاها در اقصی نقاط مرزی کشور علی الخصوص با حجم وسیع تبلیغات گول زننده به تقریبا نصف قیمت نمایندگی ها، چرا اینک بایستی نتوانم برای اولین بار طی سالیان متمادی، از خدمات واقعی گارانتی کالای خریداری شده از مجرای رسمی فروش و با احتساب کلیه اضافه مبالغ پرداختی قانونی، استفاده نمایم. مگر نه اینکه اصل و بطن تبلیغات درست در رعایت اصول بازرگانی و خدمات درست است! لذا طی این یادداشت بر خود لازم دانستم تا با انتشار این متن در برخی از خبرگزاریهای رسمی و سایتهای خبری بیطرف و نشریات کثیرالانتشار، بر حسب وظیفه نسبت به انعکاس مراتب پیشامده برای حقیر و جلوگیری از تکرار این اتفاق تلخ برای سایر هموطنان عزیزم اقدام نمایم و امیدوار باشم تا با تحقق وعده های معنونه در تبلیغات شرکتهای خدمات پس از فروش داخل کشور، فاصله زیادی در آینده ای نزدیک نداشته باشیم.

رضا ۲۲ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
من یک تلویزیون الجی ۴۲ اینچ مدلLA62100 خریدم که متاسفانه اب ریخته رو صفحش و یه قسمت تصویر رو خاکستری شده. به نمایندگی الجی زنگ زدم و گفتن که ماپنل اب خورده تعمیر نمیکنیم چون زیاد وقت میبره و ممکنه درست هم نشه.
الان من چیکار باید بکنم؟
ایا اگر پنل قابل تعمیر نباشد نمایندگی ها قطعه پنل را دارند که ان را تعویض کنند. تعمیرگاههای بیرون میگفتند که پنل اصلا گیر نمی اید.

حسین ۲۴ تیر ۱۳۹۶ پاسخ

تلوزیون شما تولید ۴ سال قبل و از گارانتی خارج و اصولا این مورد شامل گارانتی نیست اما تغهد ال جی برای تامین ده ساله قطعات یدکی پا برجاست با توجه به قیمت بالای پنل بخضوض تلوزیونهای سه بعدی بهتر است ابتدا براورد هزینه کنید

محمد ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ

سلام
وقت بخیر
بنده در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ یک عدد تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-32KD612N سایز ۳۲ اینچ از سایت دیجی کالا خریداری نموده ام ولی چند روزه که یک نقطه سیاه روی صفحه تلویزیون افتاده و اولش فکر کردم لکه ست ولی لکه نیست و از داخل صفحه ست. محصول بنده ۱۸ ماه گارانتی گلدیران داره . لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم این تلویزیون رو گارانتی کنم ؟؟؟؟

حسین ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ

تلوزیون جی پلاس هیچ ارتباطی به برند ال جی ندارد معذالک تلوزیون شما ۱۸ ماه از تاریخ نصب دارای گارانتی است شما با تلفن ۸۴۷۳۳ در تهران مرکز پشتیبانی گلدایران تماس بگیریذ تا نسبت به اعزام تعمیرکار اقدام گردد .

نظر دهید