۲۰ خرداد ۱۳۹۲

ال جی موفق به کسب جوایز Red Dot و IF design گردید

ال جی جهت طراحی فوق العاده 27 عدداز محصولات خود موفق به کسب جایزه طراحی Red Dot گردید.

هیئت داوران متشکل از 37 نفر به بررسی 4662 محصول از 1865تولید کننده در 54 کشور پرداختند.در این میان ال جی موفق به کسب   جایزه  Red Dot‌برای تلویزیون های OLED منحنی خود گردید. همچنین 24 عدد از دیگر محصولات این شرکت موفق به کسب جایزه طراحی Red Dot و نیز 2 لوح تقدیر دریافت گردیده اند.

به گفته مدیر ارشد ال جی دراین بخش،‌توجه به طراحی همواره بخش مهمی از DNA ما بوده و درسال های اخیر این امر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. فلسفه ما همسو کردن نیاز عاطفی و کاری مصرف کننده است.  دریافت جایزه مربوط به طراحی برتر گواهی بر موفقیت شرکت ال جی در این ضمینه است.

برترین از برترین ها: تلویزیون های OLED منحنی:

این محصول برای اولین بار در نمایشگاه CES 2013 رونمایی شد. صفحه این تلویزیون دارای خمیدگی ملایمی به سمت داخل بوده که موجب می شود کل صفخه نمایشگر در فاصله ای برابر از چشمان تماشاگران باشد. این ویژگی باعث حذف انحراف تصویر و حفظ جزئیات در کناره های صفحه نمایشگر می شود.

این تلویزیون تجربه جدیدی از تماشای تلویزیون را برای شما فراهم می کند و درعین حال بطور قابل ملاحظه دارای کیفیت تصویر بهتری است. تیم طراحی شرکت ا ل جی با یکپارچه کردن پایه این تلویزیون ،‌قسمت هایی از این محصول را پنهان کرده و زیبایی خاصی به طراحی Cinema Screen این محصول داده اند.

تلفن هوشمندی که نظر ها را جلب می کند:

Optimus G pro اولین تلفن هوشمند ال جی است که دارای صفحه نمایش 55 اینچی Full HD IPS و رابط کاربردی UX می باشد طراحی این محصول با توجه به افزایش تقاضا برای تلفن های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر بوده است. نمایشگر این محصول دارای لبه بسیار باریک با پوشش فلزی می باشد که زیبایی خاص و دلنشینی به آن می دهد.

تلفن Optimus L3II از زیباترین گوشیهای سری L بوده و دارای قابلیت لمسی (Touch) بهتری است. این گوشی با چهار ویژگی جدید که باعث جلب نظر افراد شده است. این ویژگی ها عبارتند از: طراحی بدون مرز،‌خطوط برش تراز شده با لیزر،‌طراحی براق پشت گوشی و استفاده از نور LED هوشمند در اطراف دکمه Home.

وسایل مورد نیاز مورد نیاز هر آشپزخانه :

جدیدترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی با بهره گیری از فناوری Door in Door فضای قابل استفاده بیشتر و برخی ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این یخچال با بهره گیری از ویژگی Door in Door مقدار خروج هوای سرد از یخچال را در زمان استفاده افراد خانواده برای دسترسی به غذاها و نوشیدنی های داخل یخچال ابه کمترین حد رسانده است. بدنه خارجی این یخچال دارای طراحی فلزی ملایمی است که زیبایی خاصی به آن داده و آنرا مناسب با دکوراسیون هر آشپزخانه ساخته است.

سایر محصولات شرکت ال جی که مورد توجه داوران موسسه Red Dot قرار گرفته بود عبارتند از: مانیتور با قابلیت لمسی(مدل ET63)،‌تلویزیون 100 اینچی لیزری(Hecto)،‌بلند گوی (مدل NB6530)،موس اسکنر (مدل LSM-300) و غیره بوده است.

 

دریافت جایزه طراحی if Design:

مورد تمجید قرار گرفتن شرکت ال جی توسط موسسه Red Dot،‌ پیرو موافقت شرکت ال جی در دریافت جوایزی از موسسه
iF Design ‌ بود. شرکت ال جی با حضور 3000 رقیب توانست 23 جایزه طراحی برای محصولات خود دریافت کند. از جمله این محصولات تلویزیون OLED(مدل EW9700)،‌یخچال فریزرFrench Four Door،‌جاروبرقی رباتیک Hom-Bot Square و گوشی های موبایل Optimus G،‌L9 و L7 بودند.

۲ نظر

psk ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ امیدوارم روزی برسد وما شاهد موفقیت طراحان ومبتکران هموطن خود در ارایه مدلهای برتر از محصولات وبرندهای ایرانی باشیم

حسین ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
به یقین بخش عمده ای از سود عملیاتی شرکت ال جی در بخش تحقیق و توسعه هزینه میشود و در بسیاری از موارد به لحاظ توجه به نیازهای مشتری ، توجه به سلیقه های مردم که در ملل مختلف قطعا متفاوت اما دارای نقاط مشترک نیز می باشد ، تولید اختصاصی محصولات برای مصرف در کشورهای مختلف بنحوی که بیشترین ارتباط ممکن بین محصول و مصرف کننده آن برقرار شده و علاوه بر انطباق کالا با نیازهای وی بهترین و راحترین عملکرد را در اختیار وی می گذارد و ورود به عرصه بسیاری از محصولات که از پیش احتمال سود آوری آن تقریبا ناممکن بنظر می رسد و بسیاری از رقبا حاضر به پذیرفتن ریسک تولید آن نیستند و از همه مهمتر پذیرفتن حاشیه سود بسیار پائین از فروش محصولات بمنظور افزایش تیراژ تولید و در پی آن کاهش هزینه های ثابت یا به عبارت بهتر سربار تولید بنامیم این بخش از هزینه ها با افزایش تولید تغییر ننموده و با سرشکن شدن بر روی قیمت تعداد بیشتر محصول میزان آن به ازاء هر واحد از محصول تولیدی کاهش و در نتیجه افزایش تولید قیمت تمام شده هر واحد از محصول کاهش و قابلیت رقابت آن در بازار رقابتی با دیگر رقبا افزایش می یابد برای بررسی این محصول اگر به سایت زسمی ال جی در کشورهای گوناگون سربزنید ( در بخش پائینی سایت امکان انتخاب کشور و زبان سایت موجود و در مورد برخی از کشورها امکان انتخاب بیش از یک زبان نیز موجود است جهت بررسی به سایت http://www.lg.com.ir مراجعه فرمائید ) مشاهده می کنید مثلا در کشور هند هنوز انواع مختلف تلوزیون ال جی از نوع سی آر تی یا همان لامپ تصویر که قیمت بسیار ارزانی دارد تولید می گردد و همچنین برخلاف بسیاری از برند ها که محصولات خود را حداکثر در چهار مدل برای بازار های آسیا ، اروپا و اقیانوسیه تولید می نماید تنوع محصولات ال جی از نظر نام گذاری مدل بسیار متنوع می باشد هر چند بسیاری از این محصولات از نظز شکل ظاهری کاملا یکسان و از نظر کیفیت قطعات و امکانات بسیار مشابه با هم می باشد این موضوع در صورت استفاده از محصولات سایر برندها در کنار استفاده از برند ال جی و در کل برای فروشندگان کالا که همزمان محصولات مشابه از برندهای مختلف را عرضه و به لحاظ نیاز به پاسخگوئی به مشتریان کنجکاو وارد جزئیات میشوند بسیار مشهود تر است و به همین لحاظ براحتی امکان تشخیص کالای سفارش ایران ال جی با کالای وارداتی و یا قاچاق آن موجود است بطور مثال راهنمای فارسی منوهای تلوزیون های هوشمند ال جی بدون غلط و بسیار روان نگارش شده و نمایش پیام نما و راهنمای پخش برنامه ها و زیر نویس فیلم هایی که از روی تجهیزات جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال پخش می شود بدون کوچکترین مشکل نمایش داده میشود و یا منوی پخت غذاهای ایرانی در ماکرو فرهای ال جی و مثال دیگر وجود اکولایزر فارسی در سیستم های صوتی که کاملا با موسیقی اصیل ایرانی هماهنگی و هارمونی لازم را دارد با سفارشی سازی محصولات براساس نیازها ، شرایط اقلیمی و استانداردهای پخش و ولتاز و سیکل برق مورد استفاده در آن کشور از یک سو رضایتمندی مصرف کننده به لحاظ سهولت استفاده و مطابقت امکانات دستگاه با نیازهای وی تامین می شود از یک سو عمر دستگاه با توجه به مطابقت آن با شرایط محل مصرف افزایش و از سوی دیگر به لحاض حذف برخی از امکانات زائد و با استفاده قیمت تمام شده محصول کاهش و در نهایت بر اساس تجربه فروش محصولات در سنوات قبل و تمایل مصرف کنندگان به خرید مدلهای خاص که قطعا در کشورهای مختلف کاملا متفاوت می باشد و عرضه محصولات متناسب با ذائقه مشتریان آن منطقه روز به روز نفوذ خود را در بازهارهای کشورهای مختلف افزایش دهد بطور مثال در ایران لوازم منزل با رنگهای سفید و نقره ای بیشتر طرفدار دارد و در مورد تلوزیون هم قابهای مشکی و نقره ای بنا بر این عرضه تلوزیون با فریم های رنگی و لوازم خانگی با رنگهای متفاوت و حتی دوربین های فیلم برداری با رنگهای شاد در ایران با اقبال مناسبی همراه نیست اما در مورد گوشیهای تلفن همراه قضیه تا حدودی متفاوت است برای مصرف کننده ایرانی استحکام ظاهری و حفظ طولانی مدت زیبائی ظاهری محصول بسیار پر اهمیت است و به همین لحاظ در ساهای اخیر مصرف کننده ایرانی از خرید تلوزیونهای دارای قابهای رنگی نقره ای و تلوزیونهای دارای قاب مشکی براق علی رغم زیبائی فوق العاده آنها روی گردان شده بصوریکه حتی تولید کنندگان داخلی در سالهای اخیر محصولات خود را با امکانات کاملا مشابه با مدلهای قبلی اما با قابهای مشکی مات تولید و عرضه می نمایند به هر حال ادامه رویه کنونی قطعا موفیت های آتی را برای ال جی در سنوات آتی به دنبال خواهد داشت .
موفق باشید .

نظر دهید