۲۹ خرداد ۱۳۹۲

ال جی محصولات خانگی جدید خود را در فستیوال نوآوری 2013 به نمایش گذاشت

فستیوال نوآوری 2013 ال جی ماه آوریل در مکزیکو برگزار شد. این فستیوال یک فرصت مناسب را برای شرکای تجاری ال جی و دیگر سهامداران از سراسر آمریکای مرکزی و جنوبی فراهم نموده تا بتوانند محصولات منحصربه فرد ال جی را که برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده، صرفه جویی در مصرف انرژی،‌ عملکرد عالی و سلامتی افراد طراحی شده اند، ‌مشاهده نمایند.

با حضور 300 شرکت کننده ‌دراین مراسم تلاش های ال جی برای تقویت جایگاه جهانی خود و دستیابی به رتبه اول محصولات لوازم خانگی تا سال 2015 مطرح گردید.

از محصولات اصلی با ویژگی های بی نظیر در این مراسم می توان به یخچال فریزر Door-in-Door ال جی، ماشین لباسشویی 6 Motion Direct Drive، فرهای نوری ذغالی و روبات جاروبرقی HOM-BOT با طراحی مربع شکل، ‌اشاره کرد.

تمامی این محصولات گواهی بر تعهد ال جی در ارائه محصولاتی برتر به همراه تکنولوژی های روز دنیا در راستای جهانی کردن نام ال جی، می باشد. برای اجرای این تعهدات در آمریکا مرکزی و جنوبی، ال جی قصد دارد سرمایه گذاری هنگفتی در قسمت تحقیق و توسعه منطقه ای انجام داده و با به کارگیری استراتژی محلی و متخصصان هر بخش به دیدگاه های عمیق تری جهت جوابگویی به نیازهای مشتریان هر منطقه بپردازد.

به گفته مدیر ارشد این بخش، لوازم خانگی ال جی مجهز به تکنولوژی های جدید، منحصر به فرد، ‌هوشمند و نوآورانه هستند. ال جی علاقه مند به ارتقا سطح زندگی مشتریان خود در هر منطقه ‌از طریق لوازم خانگی خود می باشد. این محصولات ارائه دهنده فضای بیشتر و بازده انرژی بالاتر، طراحی زیبا و استفاده آسان هستند. با این وجود ما ایمان داریم که ال  جی می تواند تا سال 2015 رتبه اول جهان را در بخش لوازم خانگی از آن خود نماید.

علاوه بر این، ال جی قصد دارد تولید خود را در آمریکای مرکزی و جنوبی گسترش دهد تا تمامی مراحل ساخت محصولاتش از ابتدا تا انتها در همان بخش انجام گیرد.

یخچال فریزر Door-in-Door جدید ال جی دارای فضای بیشتر بوده و از قابلیت های جدید جهت راحتی و آسایش هرچه بیشتر مصرف کننده برخوردار هستند.

طراحی جدید ال جی،‌ به همراه سیستم دربDoor-in-Door  که با فشار اندک یک دکمه به راحتی باز می شود،‌ دسترسی شما را به نوشیدنی ها و مواد غذایی بسیار سریع و آسان می کند. علاوه بر قرار دادن مواد غذایی مورد علاقه خود در قسمت مینی بار، ‌درب مجزا Door-in-Door  مانع خروج هوای سرد درون یخچال شده و به حفظ تازگی مواد غذایی کمک بسیاری می کند.

 این یخچال فریزر دارای ویژگی منحصر به فرد دیگری شامل،‌ سیستم یخساز باریک افزایش دهنده فضای یخچال (Slim Mounted Ice Maker) است. این سیستم یخساز جدید با برخورداری از طراحی باریک، ‌استفاده بهینه از فضای داخلی یخچال را ارتقا بخشیده و سبب افزایش گنجایش داخلی درب یخچال و فراهم نمودن فضای قابل استفاده بیشتر برای مصرف کننده می گردد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تکنولوژی Hygiene Fresh ال جی اشاره کرد که کاملا” شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می کند و مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد.

به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی  Hygiene Freshذرات غبار، باکتریها و بوی نامطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا” بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می گردد. این فیلتر تا 99.99% باکتریها ،بوی نامطبوع،کپک و گردوغبار داخل یخچال را بین می رود.

ماشین لباسشویی 6 Motion Direct Drive ال جی عملکردی سازگار با محیط زیست داشته و از شستشویی پاکیزه برخوردار است. تکنولوژی 6 Motion ال جی، ‌حرکات 6 گانه دست را در فرآیند شستشو بازسازی نموده و باعث می گردد بتوانیم برای لباس های مختلف با الیاف متفاوت، حرکت مناسب را انتخاب و از بهترین عملکرد بهره مند شویم. این ویژگی همچنین مانع از باقی ماندن آثار پودر شستشو بر روی البسه در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار گشته و رنگ و شفافیت پارچه ها را حفظ می نماید. تکنولوژی TurboWash با ترکیب دو مرحله آبگیری و شستشو، 20 دقیقه در زمان صرفه جویی کرده و در عین حال بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد.

روبات جاروبرقی ال جی با طراحی مربع شکل ال جی با نام HOM-BOT محصولی هوشمند، با سرعت بالا و کارایی بیشتر نسبت به دیگر نمونه های اتوماتیک همه جا را جارو و پاکیزه می نماید.

HOM-BOT مربع شکل با برخورداری از طراحی Corner Master دارای عملکردی فوق العاده است. در این طراحی از دو برس بلند، سنسورهای مکانیاب زوایا و شکل منحصر به فرد بدنه دستگاه استفاده شده است. سنسورهای مادون قرمز و اولتراسونیک موانع را شناسایی و دو دوربین Dual Eye 2.0 تعبیه شده بر روی آن مسیر و نقشه اتاق ها را حتی در تاریکی اسکن می کنند.

فر نوری ذغالی ال جی با نام Charcoal Lighting Heater، مجهز به تکنولوژی پخت نوری و همچنین پخت ذغالی را به بازار معرفی نمود. با وجود این نو آوری ها در محصولات ال جی شما می توانید غذاهایی به مراتب سالم تر و خوش طعم تر را در خانه خود به راحتی تهیه نمایید.

تکنولوژی پخت نوری ذغالی با استفاده از یک میله ذغالی،‌ حرارت یکنواختی ایجاد کرده که باعث می شود سطح رویی غذا برشته و داخل آن آبدار باقی بماند. از طرف دیگر با نفوذ امواج نوری در داخل غذا، ‌نمک و چربی اضافی آن خارج شده و در عین حال ویتامین‍‍C  و دیگر مواد مغذی آن حفظ می گردد.

۰ نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

نظر دهید