۲۷ خرداد ۱۳۹۲

طراحی متمایز، صدایی فوق‌العاده با هدست استریوی بی‌سیم ™+LG TONE

 

آزادی بلوتوث

HBS730، هدست استریوی بی‌سیم +LG TONE تجربۀ صدای استریو با کیفیتی بسیار بالا با استفاده از فناوری بلوتوث را فراهم می‌کند. با این بلوتوث هدست می‌توان تا 15 ساعت مکالمۀ مداوم داشت و 10 ساعت گوش دادن به موسیقی و اتصال به شبکه‌های اجتماعی را در خانه، اداره یا در حال حرکت تجربه کرد. هدست +LG TONE با طراحی و ظاهر شیک و متمایزش دور گردن قرار می‌گیرد و در طول روز راحتی را برای کاربر به همراه دارد.

+TONE ال‌جی طراحی منحصربه‌فرد و صدایی فوق‌العاده باکیفیت دارد! این محصول جدید که گامی متحولانه در خانوادۀ LG TONE است با apt-X سازگاری دارد. به عبارت دیگر، می‌تواند کیفیت صدای مرجع را به صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث بازتولید کند. همچنین، با +TONE شما می‌توانید از آسودگی فناوری چندمکانی پیشرفته (Multipoint) لذت ببرید و با فناوری پاسخ صدای باس پیشرفته (Enhanced Bass Response) خودتان را در تجربۀ صوتی غنی غوطه‌ور کنید و هنگامی که باتری در حال کم شدن بود زنگ هشدار رسایی را دریافت ‌کنید.

مشخصات اصلی

  • پاسخ باس و صدای پیشرفته

وقتی +TONE با یک دستگاه منبع، مانند گوشی هوشمند یا لپ‌تاپی که آن را پشتیبانی می‌کند، جفت و متصل می‌شود فناوری apt-X در این هدست کیفیت صدایی مانند سی‌دی را از طریق اتصال بلوتوث بازتولید می‌کند.

  • کاهش نویز یا سر و صدای اضافی

این قابلیت تمام صداهایی که از بیرون می‌آید و در دامنۀ صدای کاربر است را اسکن و از تماس تلفنی حذف می‌کند.

  • فناوری چندمکانی پیشرفته

با استفاده از این فناوری دو دستگاه مجهز به بلوتوث می‌توانند به یک هدست متصل شوند. انتظار مکالمه بین دو گوشی تلفن همراه که جفت شده‌اند نیز پشتیبانی می‌شود. در طی یک تماس تلفنی، کاربر می‌تواند تماس دریافتی از یک گوشی را بپذیرد و تماس دیگر را نگه دارند و اصطلاحاً در حالت Hold بماند.

  • قابلیت تبدیل متن به صوت

قابلیت فوق به کاربر امکان می‌دهد که پیام‌های متنی را بشنود و بلند بخواند. این فناوری معمولاً با کمک نرم‌افزاری در گوشی هوشمند و پروفایل بلوتوث A2DP انجام می‌شود.

  • 10 ساعت گوش دادن به موسیقی و 15 ساعت مکالمۀ مداوم

با بلوتوث هدست استریوی +LG TONE کاربران می‌توانند 10 ساعت به موسیقی گوش کنند و 15 ساعت مکالمۀ مداوم داشته باشند.

سایر امکانات

  • آویز گردن انعطاف‌پذیر با گوشی‌های مغناطیسی
  • صدای استریو
  • بلوتوث نسخۀ 3
  • انتظار مکالمه
  • رد کردن مکالمه
  • حذف اکو
  • حذف نویز یا سروصدای اضافی
  • تبدیل متن به صوت
  • شماره‌گیری آخرین شمارۀ موجود در حافظه
  • تماس مجدد
  • شماره‌گیری صوتی
  • اتصال چندنقطه‌ای
  • جفت شدن آسان
  • هشدار وضعیت باتری
  • A2DP
  • AVRCP
  • فناوری apt-X
  • 15 ساعت مکالمۀ مداوم
  • 15 روز در حالت آماده به کار
  • 10 ساعت پخش موسیقی
  • شارژ شدن در کمتر از 2 ساعت
  • 5.34×6.39×0.67 اینچ
  • سازگار با گوشی‌های اندروید و اپل و دیگر گوشی‌های مجهر به بلوتوث

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱۶ نظر

حسام ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

اگه قیمت محصولات رو ذکر کنید ممنون میشم چون واقا مهمه من این محصول رو پسندیدم ولی اگه قیمتش بیشتر از ۱۵۰ تومان باشه از پس خریدش بر نمیام پس ذکر قیمت روز محصولات خیلی میتونه کمک کنه به انتخاب نهایی و اینکه من دیگه من مجبور نیستم چندتا مرکز خرید رو بگردم و اخرش با قیمتی مواجه بشم که توان پرداختش رو ندارم

admin-user4 ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

حسام جان، اگر قیمت جهانی اعلام شود ما هم اعلام میکنیم ولی باید قیمت را از بازار جویا شوید

ممنون از شما

محمد ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من ۵۰ تومن گرفتنش واقعا عالیه

حسین ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
علی رغم اطلاع رسانی گسترده در مورد مشخصات فنی ، امکانات ، قابلیتها ، سیستم عامل ، برنامه های کاربردی ، لوازم جانبی و …. گوشیهای ال جی دراین سایت با بررسیهای انجام شده در سایت رسمی ال جی بخش کشور ایران بنشانی ٌWWW.LG.COM.IR فقط تعداد کمی از گوشیهای ال جی معرفی و در سایت نماینده رسمی محصولات صوتی و تصویری ال جی در ایران یعنی شرکت گلد ایران بنشانی ٌ http://WWW.GOLDIRAN.IR در بخش معرفی محصولات ال جی منوی موبایل وجود ندارد و بنظر می رسد نمایندگی فروش و خدمات بعد از فروش موبایل ال جی به شرکت گلد ایران واگذار نشده است در بخش پشتیبانی و خدمات بعد از فروش شرکت گلد ایران با انتخاب بخش موبایل بنشانی
http://goldiransvc.ir/gs/Mod_OnlineSale/Forms/frmSearchParts.aspx
فهرست قطعات نمایش داده یا بدون شرح و یا مربوط به سایر محصولات ال جی می باشد بنا بر این در کنار اطلاع رسانی های انجام شده در این درگاه ارتباطی در صورتیکه نماینده و یا نمایندگان رسمی برای فروش و خدمات پس از فروش ال جی در ایران وجود دارند نسبت به معرفی آنها اقدام شود با مراجعه به مراکز اصلی فروش موبایل در پساژ علاعدین و بازار موبایل هم حتما عرضه گوشیهای موبایل را با گارانتی های مختلف دیده اید که بسیاری از فروشندگان محصولات ارائه شده خود را دارای گارانتی اصلی ال جی می دانند اخیرا در تمامی فروشگاههای صوتی و تصویری و لوازم خانگی ال جی اطلاعیه شرکت ال جی الکترونیکس در مورد نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در معرض دید عموم قرار گرفته و در خصوص معرفی نام تعدادی از گارانتی های نامعتبر اطلاع رسانی گردیده است به هر حال زمینه برای استقبال از گوشیهای ال جی با توجه به رضایت و پیشینه خوب مصرف کننده ایرانی از سایر محصولات ال جی هماهنگی با نیازها ، آسانی کاربرد ، دوام از همه مهمتر و قیمت آن در قیاس با محصولات سایر برندهای موجود در بازار و نیز اطلاع رسانی های صورت گرفته در این باره بخصوص از طریق این درگاه ارتباطی و افزایش تعداد آنها در میان کاربران ایرانی و بازتاب نظرات استفاده کنندگان این گوشیها در بین دوستان و آشنایان و بسیاری از عوامل دیگر کاملا مهیاست و تنها عاملی که در شرایط فعلی می تواند در قطعیت تصمیم خریداران نقش بسزائی ایفا نماید و باعث بر طرف شدن نگرانی و دغدغه آنها گردد معرفی نماینده و یا نمایندگان فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و مورد تائید ال جی الکترونیکس در ایران می باشد زیرا علاوه بر ارزش مادی و بهای پرداخت شده اطمینان از خدمات خوب بعد از فروش و اطمینان از حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی و سایر محتویات گوشی در زمان تعمیر و یبه عبارت دیگر امانت داری تعمیر کننده از مهمترین دغدغه های خریداران گوشی می باشد که این دغدغه در مورد سایر محصولات ال جی وجود ندارد نکته دیگر اینکه بسیاری از قابلیتهای محصولات ال جی که در سایت رسمی بخش ویزگیها و مشخصات فنی محصول معرفی نشده بمرور توسط کاربر یا همان مالک محصول در استفاده های روزانه مشخص خواهد شد که قطعا تجربه شیرینی خواهد بود که در برخی از موارد ماهها پس از خریداری و استفاده از محصول برای خریدار اتفاق می افتد براستی شما چند بار در استفاده روزمره از محصولات ال جی با این اتفاق یعنی کشف یک قابلیت جدید برخورد داشته اید .
موفق باشید .

سارا ۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید
ببخشید این الان قیمتش در ایران چقدر هستش ؟
ممنون‌میشم جواب بدین
منتظرم ‌

ال جی ۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

ممنون از شما
قیمت را باید از بازار جویا شوید

سامان مهرپویا ۱۸ دی ۱۳۹۴ پاسخ

من ۹۵۰۰۰ تومن خریدمش.صداش نسبت به قیمتش عالیه

محمد ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

ببخشید ولی می خواستم بدونم آیا LG tone در بازار ایران وجود دارد؟؟؟
باتشکر

شیلر ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

حدود دویست و شصت ال هفتاد تومان

amin ۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

باسلام خدمت شرکت LGاز شما درخواست میکنم که قیمت رو بزارین ممنون

علی ۸ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

قیمتش ۱۲۰ تومان هست

مهدی ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

علی جان گرون خریدی تقریبا ۲/۵ برابر

حسین ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
این هدست خدمات پس از فروش داره ؟
کجا میتونم تعمیرش کنم. خراب شده
ابته تقصیر خودم بود واقعا راضی ازش فوق العاده بود

مهدی ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

قیمت دستگاه بین ۴۵ تا ۵۵ هزار تومانه بیشتر پول ندید لطفا خیابان جمهوری نرسیده به پل حافظ محل فروششه بعضی از مغازه های دفتر فنی و لوازم التحریری هم دارند

دانیال ۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ببخشید من جی۴ دارم میخواستم ساعت ال جی واین هدفون روبخرم.خریداینترنتی ازکدام سایت باید بزنم؟
ممنون میشم جوابم روبدین.

ال جی ۱۰ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوست عزیز،

وب سایت دیجی کالا محصولات ال جی را با گارانتی ارائه می دهد. برای خرید اینترنتی از دیجی کالا اقدام نمایید.

نظر دهید