۰۹ خرداد ۱۳۹۲

نشست خبری تایتان تروپیکال اینورتر ال‌جی

از سال 2010، شرکت ال جی با عرضه محصولات نوآورانه و مطابق سلیقه خانواده‌های ایرانی فصل جدیدی را در بازار صنعت تهویه مطبوع ایران باز کرد- محصولاتی نظیر تایتان، سیستم‌های تهویه مطبوع اینورتر با کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی؛ اما امسال جدیدترین دستاورد تکنولوژیک ال‌جی، اینورتر تروپیکال است که می‌تواند هوای مطبوع را حتی در گرمای ۶٠ درجه سانتی‌گراد تامین کند.

 تدی چانگ، مدیر سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی در ایران، در نشست خبری معرفی محصولات ٢٠١٣ تهویه مطبوع، با بیان این مطلب نگرش اصلی ال‌جی را توجه به سلیقه و نیازهای مشتریان در ایران دانست.

این نشست خبری با حضور آقایان شریعتی، مدیرکل بازریابی شرکت ال‌جی در ایران،  تدی چانگ، مدیر سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی در ایران ، هومن راستکار، مدیر بازرگانی گلدیران، پویا رسولی، مدیر بازاریابی تهویه مطبوع گلدیران، و جمعی از مدیران ذی ربط و خبرنگاران رسانه‌های مختلف یکشنبه ٢٢ اردیبهشت ماه در محل هتل آزادی تهران برگزار شد.

امیر حسین نظاری، کارشناس آموزش شرکت تهویه مطبوع گلدیران، سخنران بعدی مراسم بود که با ذکر تاریخچه مختصری از شکل‌گیری و فعالیت شرکت ال‌جی اظهار داشت:  هم‌اکنون شرکت ال‌جی با داشتن بیش از ٨ کارخانه در کشورهای مختلف، تولیدی بالغ بر ١۶ میلیون دستگاه  در سال دارد. وی گفت: با توجه به فناوری بسیار پیشرفته اینورتر ت ال‌جی، شرکت گلدیران تصمیم به عرضه آن از سال ٢٠١١ کرد و با در نظر گرفتن رشد فروش محصولات اینورتر ال‌جی در سال ٢٠١٢، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد تا سال ٢٠١٧ بیش از نیمی از سهم بازار محصولات تهویه مطبوع خانگی را سیستم‌های اینورتر تصاحب می‌کنند. ( لطفا” این پاراگراف به صحبتهای آقای چانگ اضافه شود).

در انتهای نشست خبری معرفی محصولات ٢٠١٣ تهویه مطبوع گلدیران، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و از میزان بالای سوالات و ماهیت فنی آن‌ها علاقمندی خبرنگاران به مزیت‌های فناوری جدید اینورتر تروپیکال به خوبی قابل تشخیص بود.

سیستم‌های تهویه مطبوع اینورتر تروپیکال ال‌جی مجهز به «کمپرسور گرمسیری» بوده و مقاوم به شرایط آب و هوایی بسیار شدید هستند. این دستگاه‌ها بگونه‌ای طراحی شده‌اند که علیرغم وجود گرمای سوزان محیط بیرون، دارای عملکرد عادی می‌باشند. به واقع، فن‌آوری جدید کمپرسور گرمسیری ال‌جی، امکان آن را فراهم می‌سازد تا با وجود دمای بالای 60 درجه سانتی‌گراد، هوایی خنک و تازه در فضای خانه و داخل ساختمان جریان یابد. به علاوه، تایتان تروپیکال سیستمی گرمایشی- سرمایشی است و می‌تواند تا دمای منفی ده درجه نیز گرمایی مطبوع ارائه دهد. ( تایتان تروپیکال دستگاهی سرمایشی است)

این سیستم‌ها علاوه بر فناوری‌های پیشرفته و قیمت مناسب، به دلیل استفاده از آلیاژهای با دوام، از طول عمر بسیار بالایی حتی در سخت‌ترین شرایط برخوردارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این دستگاه‌ها، توان استثنایی خنک‌کنندگی آن‌هاست. سیستم‌های تهویه مطبوع جدید ال‌جی با بهره بردن از تکنولوژی فن مورب ضمن خنک‌کنندگی سریع و قدرتمند، بهمراه کاهش صدا تا حد 19 دسی بل قادر به پرتاب هوا تا مسافت بالای ١۵ متر هستند. همچنین سیستم‌های تهویه مطبوع جدید و منحصر به فرد  تایتان تروپیکال اینورتر ال‌جی قادر به کاهش مصرف انرژی تا ۶٠ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی است که این امر صرفه‌جویی جدی در هزینه برق مصرفی را ناشی می‌شود.

این دستگاه برخوردار از طراحی مدرن و مناسب برای هر نوع دکوراسیون داخلی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید