۰۷ خرداد ۱۳۹۲

یه جمعه بهاری با Optimus G

فستیوال G ، یه فستیوال کاملا بهاری ، شاد و سبز.

 این فستیوال که در 4 جمعه به تاریخ های 3-10-31 خرداد و 7 تیر در مجموعه ورزشی انقلاب تهران انجام خواهد شد، یک فستیوال شاد و سرزنده برای تمامی دوست داران ورزش و تکنولوژی خواهد بود.

در این فستیوال شما عزیزان می توانید از نزدیک با Optimus G آشنا شده و تکنولوژیهای برتر این گوشی فوق العاده را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

ولی این فستیوال مختصر به تکنولوژی نیست بلکه در آن فضایی کاملا دوستانه ، هنری و ورزشی حاکم است.

شما می وانید کارت قرعه کشی را در محل پر کرده و در پایان مراسم در قرعه کشی سه دستگاه (Optimus G, Nexus 4, Optimus L9 ) شرکت کرده و برنده شوید.

در اولین جمعه این فستیوال در تاریخ 3 خرداد جمعیت پر شور علاقه مند به ورزش و تکنولوژی از نزدیک این گوشی را لمس کرده و حتی با آن عکاسی کردند . در ادامه نیز از همنشینی و صحبتهای شیرین هنرمندانی چون سرکار خانم نیوشا ضیغمی و جناب آقای پوریا پورسرخ لذت بردند.

 

در آخر نیز به قید قرعه سه دستگاه تلفن همراه به دوستان هدیه داده شد.

خلاصه که اگر هوای بهاری، تکنولوژی و شور و حال را دوست دارید در جمعه های بعد منتظر شما هستیم 🙂

اینم چنتا عکس فرش از جمعه این هفته:

 

 

 

 

 

 

 

۱ نظر

علیرضا شهبازی فرد ۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

با عرض سلام به همه ی عزیزانم که در شرکت الجی فعالیت میکنند:
با اینکه رو برند الجی تعصب خاصی و گوشی بنده نیز از همین شرکت هست ولی باید متاسفانه عرض کنم که بر عکس ورود سریع جدیدترین لوازم خانگی شرکت بزرگ الجی به کشور ایران ، گوشی های این شرکت بر خلاف رقبا بسیار دیر وارد شده که باعث میشود مدیران این شرکت با فروش زیاد آنها (بر خلاف گوشی های خاص رقبا) مواجه نشوند و گوشی های الجی با وجود امکانات عالی زیاد بین ایرانیان محبوب نباشد. برای مثال زمانی که این گوشی معرفی شد در شهریور ماه بود و اون موقع هیچ گوشی نمیتوانست با G رقابت کند اما الان رقیبان بسیار زیادن و متاسفانه بنده با اینکه خیلی تبلیغ این شرکت را میکنم نتوانستم تعدادی از دوستانم را متقاعد کنم که این گوشی را بخرند . امیدوارم مدیران تلاششان را بیشتر کنند تا مانند لوازم خانگی این شرکت که در ایران و دنیا حرف اول را میزند تلفن همراه های این شرکت نیز بتواند مقام اول فروش جهانی را از شرکت ….آشغال پلاستیک بگیرد.

نظر دهید