۱۰ خرداد ۱۳۹۲

Nexus 4 جدید؛ این بار به رنگ سفید

ال‌جی عرضۀ Nexus 4 سفید را اعلام کرد. این گوشی جدیدترین نسخه از گوشی هوشمندی است که با همکاری گوگل ساخته شده است. Nexus 4 سفید، درست مثل Nexus 4 اصلی، از همان تجربۀ عالی اندروید برخوردار است.

این گوشی جدید ترکیبی از طراحی سخت‌افزاری ماهرانۀ ال‌جی و خدمات محبوب پرطرفدار گوگل، مانند Google Now و Photosphere، برای فراهم آوردن یک تجربۀ کاربری کامل و برجسته است.

دکتر جونگ-سئونگ پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی گفت: «Nexus 4 برای گوشی‌های هوشمند اندروید با نسخۀ 4.2 یا آب‌نبات ژله‌ای یک استاندارد ایجاد کرده است. Nexus 4 سفید همان تجربۀ گوگل را برای مشتریان ارائه می‌کند اما این بار در انتخاب رنگ شیک و جذاب.»

Nexus 4 سفید از صفحه‌نمایش 4.7 اینچ 768×1280 پیکسل  (320 پیکسل در اینچ) True HD IPS Plus با فناوری Zerogap Touch برخوردار است. قلب تپندۀ این گوشی پردازندۀ پرقدرت کوالکوم S4 Pro Snapdragon و دو گیگابایت RAM است.

فروش Nexus 4 سفید از 29 مه در هنگ‌گنک آغاز شد و طی هفته‌های آتی، در بازارهای منتخب آسیا، امریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه عرضۀ جهانی خواهد شد.

 

۱ نظر

حسین ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
در طول دو سال گذشته شاهد رشد چشمگیر فن آوری تلفن های همراه هوشمند ال جی بودیم بطوریکه رفته رفته نگرش عموم به گوشیهای ال جی در حا تغییر است البته در طول این سالها هم رفته رفته امکانات و شکل ظاهری گوشیها رفته رفته به هم نزدیک میشود و شباهت ظاهری این گوشی به سری گوشیهای آیفون و سامسونگ بسیار زیاد است و صدالبته برای کسیکه قیمت زیادی برای یک گوشی پرداخت می نماید انتظار دوام ظاهری کوشی و مقاومت آن در برابر گرد و خاک و ضربه و نفوذ آب می باشد همانگونه که علی رغم تولید ساعتهای دیجیتال با امکانات و دقت فرآوان هنوز هم ساعتهای مکانیکی اتوماتیک سوئیسی و دو برند ژاپنی یعنی سیکو و اورینت همچنان طالب و خواهان زیادی دارند و هنوز هم علی رغم فیمت نسبتا بالای آنها تقاضا برای آنها کاهش نیافته است همین خصو صیت می باشد البته با توجه به لمسی بودن صفحات نمایش این گوشیها هر چند استفاده از فن آوری IPS که مقاومت آنها را در مقابل ضربه تا جد قابل توجه نسبت به تولیدات رقبا افزایش داده اما بنظر می رسد در صورتیکه همین گوشی با بدنه استیل پرداخت شده ( تراش خورده ) مقاوم در برابر ضربه ، گرد و غبار و آب به بازار عرضه شود و استحکام و دوام ظاهر آن نسبت به نمونه های موجود افزایش یابد با اقبال بیشتری در بازار مواجه می گردد تی افزایش بیشتر وزن به لحاظ استفاده از فلز در بدنه نیز نوعی حس اصالت را همانگونه که در دست گرفتن یک ساعت سوئیسی به انسان منتقل می کند به انسان منتقل خواهد ساخت بطور مثال رد پای فلزمقام در برار ضربه و خش را در سری جدید گوشیهای آیفون محصول شرکت اپل خواهید یافت با در دست گرفتن این گوشیها همان احساس به دست داشتن ساعت سوئیسی و یا اتوماتیک اصل ژاپنی به انسان منتقل می گردد و میتواند قشر میانسال و حتی افراد سالمند را در کنار افراد جوان جذب محصولات با فن آوری بالای ال جی نماید شاید عنوان شود استفاده از کیفهای چرم مشکل حفاظت از بدنه را تا حد زیادی حل می کند اما افراد میانسال دوست دارند گوشی را داخل جیب پیراهن و یا شلوار بدون جلب توجه با خود حمل کنند همانگونه که پیراهن آستین بلند آنها ساعت مچی آنها را پنهان می کند ضمنا همانگونه که ارتباط این گوشی با سایر تجهیزات بدون نیاز به سیم صورت می گیرد ارائه یک داک شارژ تلفن مانند تلفن های بی سیمی که با قرار گرفتن گوشی بر روی آن بدون نیاز به جازدن فیش شارژ کننده براحتی امان شارژ تلفن همراه را فراهم سازد نیز باعث افزایش رضایتمندی افراد مسن تر از این گوشیها خواهد بود
موفق باشید .

نظر دهید