۲۲ خرداد ۱۳۹۲

Nexus 4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید

 

یکی از وب‌سایت‌های مطرح در زمینۀ آی.تی (http://www.zdnet.com) بهترین گوشی‌های هوشمندی که با سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شوند (تا ژوئن 2013) را معرفی کرده است. در میان این گوشی‌ها یکی از گوشی‌های ساخته‌شده توسط شرکت ال‌جی نیز به چشم می‌‌خورد. کمی وقت بگذارید و از نگاه این وب‌سایت با بهترین گوشی هوشمند اندروید که هم اکنون در بازار وجود دارد آشنا شوید. در این فهرست به جز این گوشی‌ از شرکت ال‌جی، اندرویدهای سایر رقبا نیز به چشم می‌‌خورد.

مهم نیست به دنبال چه می‌گردید؛ یک گوشی مشتری‌پسند یا یک گوشی که برای شما جنبۀ کار و ابزاری برای کسب و کار  باشد! شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را اینجا پیدا کنید.

اگر می‌خواهید گوشی اندروید قدیمی خود را با یک گوشی جدیدتر با کمی قدرت بیشتر جایگزین کنید، در اینجا به شما یکی از گوشی‌های هوشمند و پرقدرت ال‌جی را معرفی می‌کنیم.

ما به شما Nexus 4 را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی هوشمند یک بستۀ قدرتمند از امکانات است که بهترین و ناب‌ترین تجربه را در میان اندرویدها دارد.

Google Nexus 4

Nexus 4 هوشمندی است که گوکل فکر می‌کند اندروید باید روی آن بارگذاری شود.

این وب‌سایت عدم پشتیبانی از LTE را با وجود داشتن مودم پشتیبانی‌کننده به عنوان معایب این گوشی اعلام کرده است. ال‌جی، شرکت سازندۀ Nexus 4، اعلام کرد که مودم LTE به آمپلی‌فایر یا تقویت‌کنندۀ سیگنال و فیلتر نیاز دارد تا عمل کند و این اجزا به دلیل کم کردن قیمت گوشی از Nexus 4 حذف شده‌اند. با وجود این، Nexus 4 یک اندروید خوش‌ساخت و معرکه است.

مشخصات اصلی

  • سیستم‌عامل آب‌نبات ژله‌ای (اندروید 4.2)
  • پردازندۀ 1.5 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای Krait
  • صفحه‌نمایش 4.7 اینچ WXGA IPS
  • دوربین عقب 8 مگاپیکسل
  • دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل
  • 8 یا 16 گیگابایت حافظۀ داخلی

۷ نظر

حسین ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
در چند هفته اخیر تبلیغات ال جی برروی گوشیهای تلفن همراه هوشمند تمرکز و در این درگاه ارتباطی نیز انواع این گوشیها معرفی شده با توجه به افزایش تعداد و تنوع گوشیهای ال جی پیشنهاد می گردد هماندد بخش لوازم خانگی و صوت و تصویری ال جی در سایت رسمی و بزبان فارسی ال جی و نیز شرکت گلد ایران تمامی مدلهای قابل عرضه در ایران معرفی و امکان انتخاب و مقایسه گوشیهای مختلف و در صورت امکان قیمت رسمی فروش آنها ونیز امانات مربوط به دانلود کاتالوگ ، راهنمای استفاده و نرم افزار گوشیهای ال جی اضافه شود هر چند یمت رسمی فروش محصولات خانگی و صوت و تصویری ال جی ثابت و در کلیه نمایندگیهای فروش در سطح کشور یکسان و در هنگام خرید علاوه بر اتیکت قیمت لیست تائید شده قیمت نیز به مشتری ارائه و در بسیاری از موارد فروشگاهها برای جلب مشتری تخیفاتی نیز برای خریدار در نظر می گیرند اما در سایت های رسمی ال جی و نماینده انحصاری محصولات صوتی و تصویری ال جی در ایران یعنی شرکت گلد ایران فهرست قیمت کالاهای قابل فروش موجود نیست در مورد موبایل با توجه به اینکه تعداد وارد کنندگان و گارانتی کنندگان گوشیها بسیار زیاد و امکان تشخیص نمونه وارداتی که بصورت قانونی وارد با نمونه قاچاق آن که با گارانتی های نامعتبر در بازار عرضه می گردد برای خریدار وجود ندارد و از طرفی بنظر می رسد در مورد گوشیهای تلفن همراه برخلاف لوازم خانگی و صوتی و تصویری نمایندگی انحصاری فروش و خدمات بعد از فروش موبایل ال جی در ایران مشخص نگردیده است و حجم بالای گوشیهای غیر اصل و تقلبی در بازار و یا گوشیهای اصلی دست خورده که برخی از تجهیزات آن از باتری گرفته تا شارژر و حتی قطعات داخلی آن با نمونه های غیر اصلی تعویض گردیده جهت اطمینان خریداران از خرید نمونه اصلی ، داشتن حق انتخاب و نیز پرداخت مبلغ واقعی گوشی بهتر است شرکت ال جی در همین درگاه ارتباطی نماینده انحصاری و یا نمایندگان مورد تائید خود را اعلام نماید و همچنین مراکز فروش معتبر موبایل و فهرست قیمت های رسمی و امکان کنترل سریال و مشخصات سخت افزاری گوشی از طریق سایت رسمی نماینده فروش و یا سایت اصلی شرکت ال جی فراهم گردد
با توجه به قیمت بالای این گوشیها حتما اقدامات مذکور در ایجاد اطمینان در خریدار گوشی و در نتیجه افزایش میزان فروش آن تاثیر بسزائی خواهد داشت .
موفق باشید .

syros ghoreishi ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

متاسفانه گوشی نکسوس ۴ علیرغم همه مزیتهایش به دلیل خام بودن اندرویدش وعدم سرویس دهی توسط گوگل پلی به یک گوشی ناکارآمد تبدیل شده است . لازم است شما به عنوان عرضه کننده این گوشی احساس مسئولیت کرده و نسبت به ارائه نرم افزارهای لازم تمهیدی بیندیشید . امروز پس از ساعتی سعی جهت نصب نرم افزار LG tv remote وارد سایت گوگل پلی شدم . ولی با عدم پشتیبانی کشورم روبرو شدم .

admin-user4 ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

دوست عزیز سلام
چرا از مارکتهای ایرانی استفاده نمیکنید؟

syros ghoreishi ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

استاد ارجمند ؛ اولا در مارکتهای ایرانی پیدا نکردم . اگر شما نسخه ۲۰۱۳ را در جایی سراغ دارید اعلام فرمایید تا ممنونتان باشم . در
ثانی گمان میکنم یک پشتیبانی خوب بیشتر برازنده برند ال جی و نماینده داخلی آن باشد .

admin-user4 ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام سیروس جان؛
مارکتهای ایرانی زیادی وجود دارند، شما میتوانید این برنامه را از myket دریافت کنید.
برای گرفتن برنامه مایکت به آدرس http://www.myket.ir بروید

موفق و پیروز باشید

syros ghoreishi ۱ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی متشکرم . امبدوارم در آینده هم از راهنماییهاتون بهره مند بشم .

بهزاد ۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من این گوشی را دارم خیلی خوبه اما الان اپدیت ۴.۴ براش امده ومن نمیتونم اپدیت کنم .. از همه راههای ممکن استفاده کردم مثل … شکن و راههای دیگه اما نمیتونم… ذر اصل کامل اپدیت را دانلود میکنه و کامل ۲۳۸mb میگیره اما نمیتونه نصب کنه و باز میزنه که دوباره امتحان کنید .. لطفا کمک کنید تا من هم از امکانات اندروید ۴.۴ کیت کت استفاده کنم…

نظر دهید