۲۰ تیر ۱۳۹۲

با Safety Care امنیت همه جا همراه شماست

با برنامۀ مراقبت امنیتی (Safety Care) در گوشی‌های ال‌جی، می‌توانید افراد منتخب خود را از شرایط اضطراری خود باخبر کنید.

Safety Care خدمات زیرا را برای شما مهیا می‌کند:

  • تماس اضطراری با دیگران

هنگامی که یک مورد اضطراری پیش می‌آید، گوشی شما اطلاعات را به صورت خودکار به مخاطبانی که از پیش انتخاب کرده‌اید ارسال می‌کند.

وقتی شما با شمارۀ اضطراری مانند 110 تماس می‌گیرید، اطلاعات موقعیت مکانی و شرایط شما به صورت خودکار به مخاطبان از پیش انتخاب شده ارسال می‌شود.

مثل این پیام:

  • هشدار عدم استفاده از تلفن

وقتی شما مدتی از تلفن همراهتان استفاده نمی‌کنید گوشی شما اطلاعات را به مخاطبان از پیش تعیین شده می‌فرستد.

این قابلیت برای افراد سالمند بسیار مفید است.

اگر تلفن شما بعد از یک مدت زمانی خاص استفاده نشد، اطلاعات مکانی شما به طور خودکار به مخاطبان منتخب ارسال می‌شود.

مثل این پیام:

  • هشدار موقعیت مکانی کاربر

اگر کودک یا نوجوان هستید، این امکان به مراقبان شما کمک می‌ند تا به طور خودکار از موقعیت مکانی شما باخبر شوند.

وقتی شما تماسی برقرار یا دریافت می‌کنید اطلاعات مکانی شما به صورت خودکار به آن شخص منتحب ارسال می‌شود.

مثل این پیام:

سرویس Safety Care (مراقبت امنیتی) تنها زمانی در دسترس است که شما از طریق برنامۀ تماس گوشی، تماسی برقرار یا دریافت می‌کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۱ نظر

حسین ۲۰ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این فقط یکی از صدها امکانات گوشیهای ال جی است که در سایه همکاری با بزرگترین متور جستجوگر اینترنتی دنیا یعنی گوگل محقق شده است علاوه بر کودکان و افراد سالمند برای بیماران قلبی و عروقی و دیابتی و مبتلایان به بیماری صرع و مبتلایان به آلزایمر و حتی والدینی که همیشه نگران فرزندان خود هستند ابزار بسیار مفیدی است . بنظر می رسد همانگونه که برگزاری کلاسهای حضوری آشپزی برای خریداران ماکروفرهای ال جی در استفاده بهینه از این محصول توسط خریدار و افزایش سهم فروش از بازار تاثیر بسزائی و رقیب دیرینه یعنی سامسونگ را برآن داشت کلاسهای مشابه ای ترتیب دهد و همچنین آموزش آشپزی با ماکروفرهای ال جی بر روی لوح فشرده برای کسانیکه کلاسهای مذکور در شهر آنها برگزار نمی شود در بکار گیری ماکروفر و استفاده از آن کمک شایانی نمود عرضه یک لوح فشرده بصورت مالتی مدیا و یا صمعی بصری میتواند به خریداران تلفن های همراه هوشمند ال جی در خصوص آشنائی با قابلیت ها و استفاده از امکانات آن کمک موثری باشد ضمنا می تواند این مجموعه در بخش های مختلف بصورت فایل در فرمت PDF بصورت رایگان از طریق همین درگاه ارتباطی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد شاید مطالعه این فایل ها خود باعث ایجاد انگیزه در مخاطب برای خرید گوشیهای هوشمند ال جی گردد شما چه نظری دارید ؟
موفقف باشید .

نظر دهید