۲۹ تیر ۱۳۹۲

بررسی Optimus G Pro در دستان دیگران

چند روز پیش اولین بررسی Optimus G Pro را توسط بلاگ نارنجی مشاهده کردیم. حال در ادامه بررسی سه سایت دیگر “فارنت”، “زومیت” و “جی اس ام” را در مورد این محصول جدید خواهیم داشت.

منتظر سایر بررسی‌ها در حوزه چاپی هم باشید.

فارنت: اپتیموس جی پرو شرکت ال‌جی هنوز در بازارهای آسیایی به طور کامل عرضه نشده و حالا خبر خوب این است که ال‌جی عرضه این گوشی هوشمند را از پایان ماه مبارک رمضان در ایران آغاز خواهد کرد.

ادامه بررسی

 

زومیت: فبلت Optimus G Pro برخلاف Optimus G دارای بدنه یکپارچه نیست و پوشش پشت آن قابل جدا شدن است؛ به این ترتیب باتری 3140 میلی آمپر ساعتی آن به راحتی و توسط خود کاربر قابل تعویض خواهد بود. علاوه بر این درگاه مربوط به microSD برای اتصال کارت حافظه خارجی و افزایش حافظه ذخیره سازی نیز وجود دارد. اما این موضوع باعث شده تا ال‌جی به جای استفاده از پوشش شیشه‌ای که در تلفن اپتیموس جی شاهد آن بودیم، پوشش پشت دستگاه را از جنس پلاستیک نرم بسازد. این پوشش دارای طراحی خاص و نسبتا جالبی است که طراحی کلی تلفن را جذاب‌تر کرده است.

ادامه بررسی

 

جی اس ام: بالاخره نمونه‏های اول جدیدترین فبلت ال جی یعنی Optimus G Pro وارد ایران شد و در اختیار رسانه‏ها قرار گرفت. در زمان کوتاهی که این محصول را در اختیار داشتیم، توانستیم نگاهی کلی به آن بیندازیم و در نگاه اول بررسی مختصری ارائه کنیم. با ما همراه باشید و با این فبلت بیشتر آشنا شوید.

ادامه بررسی

۱ نظر

حامد جهانگردی ۲۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.این گزارش که البته نقل قولی گزیده است اقدامی بسیار پسندیده ست که نشان از احترام ال جی به آراء کارشناسی دیگران داد
متشکرم و باآرزوی بهترینها

نظر دهید