۱۶ تیر ۱۳۹۲

برنامه‌های کاربردی مهم در گوشی‌های ال‌جی

برای حفظ اطلاعاتی که در گوشی خود دارید، مدیریت بهتر آنها  و حتی ارسال و اشتراک‌گذاری محتوای دلخواه با دوستان، می‌توانید از برنامه‌های کاربردی ال‌جی که از پیش در گوشی نصب شده‌اند استفاده کنید؛ بدون اینکه به نصب برنامه‌های اضافی که از بازارهای مجازی مختلف پیدا می‌کنید نیازی باشد.

تهیۀ نسخۀ پشتیبان با Backup

این برنامه از تمام اطلاعات گوشی نسخۀ پشتیبان تهیه می‌کند تا محتوا و سایر امکانات ذخیره شوند و از دست نروند یا با فایل‌های دیگر جایگزین نشوند.

  • Restore (بازگشت به حالت اولیه)

تهیۀ نسخۀ پشتیبان گوشی را به حالت وضعیت دلخواه برمی‌گرداند.

  • Schedule (برنامۀ زمان‌بندی)

برنامۀ Backup به صورت خودکار و طبق برنامه‌ای که شما به آن می‌دهید در روز و تاریخ مشخص از گوشی شما نسخۀ پشتیبان تهیه می‌کند.

  • Backup (نسخۀ پشتیبان)

اجزایی مانند صفحه‌نمایش اصلی، تنظیمات، برنامه‌ها و محتوا می‌توانند برای تهیۀ نسخۀ پشتیبان انتخاب شوند و به شیوه‌ای امن ذخیره شوند.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها با FileShare

برنامۀ FileShare برنامه‌ای برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها و محتوا به دستگاه‌های دیگر است. برای ارسال و دریافت فایل گزینۀ اشتراک فایل یا FileShare باید فعال باشد.

  • انتخاب نوع محتوا

بعد از فعال کردن FileShare، یکی از گزینه‌های تصاویر، ویدئوها یا اسناد (شامل فایل‌های apk) انتخاب کنید تا ارسال شود.

  • انتخاب فایل مورد نظر برای ارسال

بر روی کلید Send یا ارسال در گوشۀ سمت راست در بالا ضربه بزنید تا فایل‌ها را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فایل، کلید Send در گوشۀ سمت راست در پایین را انتخاب کنید.

  • انتخاب گوشی

با ضربه بر روی کلید Send برای ارسال فایل‌های انتخاب‌شده به دستگاه‌هایی که اسکن یا جست‌وجو شده‌اند به ارسال پایان دهید.

مدیریت وظایف با Task Manager

شما می‌توانید برنامه‌های خود را با Task Manager مدیریت کنید. بهتر است ابزارک برنامۀ Task Manager را روی صفحۀ اصلی بگذارید تا بتوانید به راحتی وضعیت سیستم را بررسی کنید.

زبانۀ برنامه‌های در حال اجرا برنامه‌هایی که هم اکنون در حال استفاده هستند را نشان می‌دهد. برنامه‌هایی که سی.پی.یو و حافظۀ زیادی مصرف می‌کنند علامت زده می‌شوند. اگر برنامه‌ای را متوقف کنید فضای RAM بیشتری را آزاد می‌کنید. متوقف کردن برنامه‌‌ای که خدماتی نیز با آن در حال اجرا است ممکن است منجر به مشکلاتی شود.  برخی از برنامه‌ها که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند نیز در این فهرست قرار نمی‌گیرند.

زبانۀ Uninstall برنامه‌های نصب‌شده در روی دستگاهتان را به شما نشان می‌دهد. اگر برنامه‌ای را از حالت نصب‌شده درآورید و Uninstall کنید فضای بیشتری به حافظه اختصاص خواهید داد. برنامه‌هایی که از پیش در گوشی نصب شده‌اند در این فهرست قرار نمی‌گیرند.

برنامه‌های پیش‌فرض را برای امکانات خاصی (مانند پخش موسیقی) انتخاب کنید. تنظیمات را از طریق زبانۀ تنظیمات برنامۀ پیش‌فرض می‌توانید تغییر دهید.

(تصاویر برنامه‌ها از گوشی اپتیموس جی برداشته شده است)

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۴۸ نظر

shoja ۱۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

من گوشی ال جی تی۳۷۵دارم و هر بازی ونرم افزاری که دانلود میکنم باز نمیکند چه کار کنم

admin-user4 ۱۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

به خاطر سیستم عامل گوشی است!

Saeed ۱۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام.
خواستم ببینم شما مراسم ۱۶ مرداد الجی رو پوشش زنده میکنید؟؟

admin-user4 ۱۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام

در حال حاضر برنامه اعلام نشده

حسین ۱۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام : مرکت های اندروید :
مارکت اندروید برنامه ای است که با کمک آن گوشی شما به سرور اصلی گوگل متصل شده شده و جدید ترین اپلیکیشن ها را می توانید از آن دانلود و نصب کنید بیشتر بازیهای ارائه شده رایگان و در بین آنها برخی از نرم افزارها برای فروش عرضه شده اند اما صبر کنید همان طوری که گفتم مارکت اندوید یک مارکت خارجی است و گوگل آن را برای ایران غیر فعال کرده اگر با ترفند روت کردن گوشی نیز بتوانید وارد شویر مشکل دیگری برایتان بوجود خواهد آمد و آن این است که در صورت بروز مشکل برای گوشی از شرایط گارانی خارج می گردد البته ایرانیها هم دست روی دست نگذاشته اند و راهکار مناسبی برای شما پیدار کرده اند مارکتهای ایرانی این مارکتها توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از بازیها و برنامه های کاربردی که بسیاری از آنها رایگان می باشند را در اختیار شما قرار خواهند دارد چندی پیش نویسنده مطالب موبایل در این درگاه ارتباطی بازار و مایکت را به شما معرفی نمود که تا آنجا که من اطلاع دارم مایکت با هزاران برنامه بزرگترین مارکت ایرانی می باشد در مایکتها عکس های بازی یا برنامه و توضیحات لازم در باره آنها و امتیازاتی که کاربران به هر برنامه یا بازی داده اند وجود دارد و شما هم میتوانید در صورت تمایل با عضویت در هریک از این مارکتها نظر خود را به اشتراک بگذارید زمانی که مارکت های مذکور را انتخاب و دانلود می کنید به همراه آنها راهنمای نصب هم وجود دارد پس بهتر است در مورد آموزش نصب آنها سر شما را درد نیاوریم . اندروید بازی و برنامه های زیادی دارد که بهتر است خودتان بمرور آنها را کشف کنید یکی از نکات جالب در این میان بازیهای رکوردی هستند که با تمرین امکان رسیدن به رکوردهای بالاتر برایتان وجود خواهد داشت برنامه کاربردی اندروید هم کاربرد های متنوعی دارند اولین و مهمترین نرم افزار کاربردی نرم افزار مدیریت فایل یا Root Explorer ویا Astro می باشد که جزء نرم افزارهای ضروری برای شماست از نرم افزار های پر طرفدار نرم افزارهای ارتباطی هستند برای ارتباط از طریق ایمیل نرم افزار یاهو مسنجر ، یا یاهو میل و جی میل و گوگل تاک را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید نرم افزار دیگری هم برای ارتباط وجود دارد بنام ٌ Whats App . با استفاده از این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت با دوستان خود گفتگو نمائید از بهترین مسنجرهای اندروید می توان از Nimbuzz و oovoo نام برد .
ZD Bax یک نرم افزار بسیار کاربردی برای گوشی شماست با استفاده از این نرم افزار مصرف باتری گوشی شما بهینه شده و با نصب آن امکان انتقال برنامه ها به حافظه خارجی و یا مموری فراهم شده( به اصطلاح به این فرایند App2SD می گویند ) و همچنین میتوانید برای برنامه ها و بازیهایتان رمز گذاری نمائید . نرم افزترهای Barcode Scaner و NEO Reader از بهترین نرم افزارهای بارکد خوان یک بعدی و سه بعدی ( اخیرا در بروشورهای جدید شرکت گلد ایران مربعی با اشکال درهم ریخته چاپ شده که نمونه بارکد سه بعدی می باشد ) بارکدهای دو بعدی را هم بر روی اتیکت اجناس در فروشگاهها ، قبوض آب و برق و تلفن و بسیاری از اجناس مشاهده کرده و میکنید بارکدهای دوبعدی محدودیت ۲۵۶ کاراکتری در درج اطلاعات دارند و به همین لحاظ بارکدهای سه بعدی در حال جایگزینی هستند . مرور گرهای مشهور فایر فاکس و کروم و اپرا از مهمترین و پرطرفدار ترین مرورگرهایی هستند که امکان نصب و بهره برداری از آنها در گوشی ال جی شما وجود دارد برای دریافت خبر می توانید نرم افزارهای خبرگزاری فارس و خبر آنلاین را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید اگر به خواندن مجله علاقه مند هستید امکان مطالعه کلیه مجلات همشهری بطور رایگان بر روی گوشی شما وجود دارد با این توضیح که هرکدام از آاین نشریان نرم افزار خاص خود را دارند از بهترین نرم افزارهای اجرائی Quick Pic است که با آن میتوانید یک گالری عکس حرفه ای و عالی داشته باشید .
موفق باشید .

حسین ۱۶ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
مارکت های اندروید بخش دوم :
برای پخش فایل های تصویری و صوتی می توانید از نرافزارهای ,Player PRO ,MoboPlayer, MXplayer, Mvideo Player در سیستم عامل اندوئید استفاده نمائید نرم افزار مورد تصیه MX Player می باشد که زیر نویس فارسی فیلم ها رانیز پشتیبانی می کند برای ضبط صدا PCM Recorder را توصیه میکنم چون در شرایط سخت افزاری مشابه بهترین کیفیت ضبط را به شما ارائه و صحبت انسان ضبط شده با این نرم افزار در قیاس با سایر نرم افزارهای موجود شفاف و رساتر می باشد . یکی از سرگرمیهای متداول بین کاربران ایرانی ویرایش یا به عبارتی دستکاری در عکس هاست برای ویرایش های ساده تا حرفه ای یا به عبارت بهتر روتوش عکس می توانید از نرم افزارهای زیادی مانند camera 360 carton camera , Kicksend , pencil Skatch ,Photo Warp , Photo Funia , Pic Say , SBM ,Picsin استفاده نمائید از دیگر موارد مورد علاقه ایرانی نصب تم های زیبا بر روی گوشی می باشد در صورتیکه شما هم از این زمره افراد هستید Go lancher EX ‘گزینه خوبی برای شما می باشد با دانلود تم های GO lancher نمای گوشی خد را زیباتر نمائید . سری نرم افزارهای GO عبارتند از Go Dialer , Go contacts , G namecard , Go lacer , Go firends Go Clock Widget , Go SMS pro Go Key Board , … خوب کاربرد آنها هم دقیقا از نامشان پیداست بنابراین از نام بردن همگی آنها و شرح و تفضیل بیشتر صرف نظر می کنیم , از نظر بازیها می توان گفت تعداد بازیها آنقدر زیاد می بشاد که فکر می کنم کسی نتواند همگی آنها را بطور کامل لیست کند دنبال برترین ها هم نگردید زیرا آنچه بنظر شما زیباشت ممکن است از نظر دیگران زیبا نباشد یکی از پر طرفدار ترین بازیها در کامپیوتر و گوشیهای تلفن همراه آندروید که بنظر می رسد انجام آن بر روی گوشی حس و حال بهتری دارد بازی پرندگان خشمگین می باشد که حتما عروسکهای آن را در مغازه ها دیده اید تا آنجا که اطلاع دارم چند نسخه متفاوت از این بازی بنام های Angry Birds, Seasons ,RIO,SPACE STAR WARS به بازار عرضه شده بازی دیگری که بنظرم برای کاهش عصبانیت مفید است خرد کردن ( ریز ریز کردن ) میوه هاست این بازی Fruit Ninja نام دارد که با خرد کردن میوه ها امتیاز می گیرید با افزایش امتیاز تصویر زمینه پشت و یا چاقوی زیبا تر و بهتری البته بصورت مجازی بعنوان پاداش دریافت می نمائید .
موفق باشید .

حسین ۱۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
در پاسخ به مشکل اعلام شده از سوی کاربر Shoia ( شجاع ) در خصوص نصب بازی و نرم افزار :
علاوه بر مشکل سیستم عامل میتواند مشکل جای دیگری هم باشد .
۱ – اولا تمامی برنامه ها و بازیهایآندروید با فرمت یا ساده تر بگوئیم پسوند apk هستند اگر فایل مذکور با پسوند ( فرمت ) دیگری بود قابلیت نصب در گوشیهای دارای سیستم عامل آندروید را ندارند ( البته این فایلها در گوشیهای آندروئید با نماد آندروئید یا همان روبات سبز رنگ و یا با نماد ( شکل ) خود بازی و یا برنامه نمایش داده می شوند )
۲- برای نصب برنامه و یا بازی روی گوشی تلفن همراه خود بایستی یک برنامه مدیریت فایل ( File manager ) نیز داشته باشید دو برنامه معروف و متداول مدیریت فایل که بیشترین مقبولیت را در بین کاربران ایرانی دارند روت اکسپلورر ( Root Explorer ) و آسترو ( Astero ) می باشند از نام برئن بقیه صرف نظر می کنیم البته با کمی حوصله و گشت و گذار در اینترنت میتوانید آنها را بیابید البته از نظر اکثر کاربران ایرانی کار کردن با آسترو ساده تر و راحت تر از روت اکسپلورر می باشد این نرم افزار ها را از روی برخی از سایت ها از جمله برخی از سایت های ایرانی میتوانید دانلود و نصب کنید در بسیاری از این سایت ها جزو گام به گام نصب این دو نرم افزار و همچنین نصب برنامه و بازی بزبان فارسی و به همراه تصویر مراحل نصب وجود دارد که دانلود آن ( که البته رایگان و بدون محدودیت است ) و نصب گام به گام نرم افزارها با توجه به راهنمائی های ارائه شده و تصویر مربوطه میتواند شما و دیگر علاقه مندان بسیار سودمند باشد .
البته در نوبتهای بعدی بدون استفاده از راهنما براحتی میتوانید کلیه مراحل را به آسانی به انجام برسانید .
موفق باشید .

غزل ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

گوشی من LGkp500 هست
دنبال یاهو مسنجریم که باز کنه
هر چیزی دانلود کردم باز نمیکنه
با نیمباز هم به مشکل برخوردم
میخواستم بدونم من چی کار کنم که راحت با گوشی بتونم آی دی دوستامو داشته باشم وباهاشون چت کنم
مثه این که این گوشی با هر چیزی ساز گار نداره
ممنون میشم اگه کمکم کنین
چون من واقن بهش احتیاج دارم
میشه جوابشو به ایمیلم بفرستین؟
امکان این که دوباره به این سایت بیام برام وجود نداره

Majid ۱۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من هم گوشیم kp 500 اگه پیدا کردین ممنون میشم واسه منم بفرستین خیلی گشتم چیزی پیدا نکردم

رامين شيري ۱۹ دی ۱۳۹۲ پاسخ

سلام من گوشیال جیE450دارم و میخوام که دیتای بازیها رو به حافظه خارجی انتقال کنم ولی نمیشه نرمافزار خاصی داره این الجی

محسن ۲۶ دی ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام من گوشی lg5 دوسیم گرفتم ولی نمیتونم برنامه هارو به رم انتقال بدم چه کنم

جمال پاک سرشت ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام خدمت شما گوشی من LG 3D P920 ورژنش ۲.۲.۲ است چطور میتونم ارتقاعش بدم, ضمنا کمى مبتدى هستم لطفا کامل راهنماییم کنید.موفق باشید

ال جی ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
در صورت داشتن آپدیت در قسمت درباره گوشی< به روزرسانی را چک کنید

abas ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

سلام و خسته نباشید
آیا راهی است که گوشی G prolite را به فلاش مموری وصل کرد و محتویات آن را بخواند .ممنون از پاسختان

مهدی ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. من به تازگی گوشی LG L70 D325 رو خریدم. یک مشکلی که دارم اینه که نمیتونم باهاش از طریق gprs به اینترنت متصل بشم و سایت ایرانسل هم تنظیمات این مدلو نداره. لطفا راهنماییم کنید. ممنون

ال جی ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
آیا تنظیمات gprs روی گوشی شما ست شده است؟

مهدی ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

در قسمت اتصال تترینگ و شبکه ها_ شبکه های تلفن همراه_دسترسی به نام نقاط_ irancell_GPRS _
نام : Irancell_GPRS
mtnirancell : APN
پراکسی : ۱۰.۱۳۱.۲۶.۱۳۸
درگاه : ۹۲۰۱
MCC : 432
MNC : 35
نوع default :APN
پروتکل IPv4 :APN
این تنظیمات وجود داره. آیا درسته یا نه ؟ وصل نمیشه …

مهدی ۱۸ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام. آقا چرا جواب نمیدید.. چرا راهنمایی نمیکنید …
من مشکل اتصال با gprs گوشی دارم چند بار کمک بخام دیگه . تنظیمات رو در بالا نوشتم. درگاه رو هم ۸۰۸۰ قرار دادم. یک علامت E کوچیم بالای نشانگر آنتن میاد. ولی وقتی تو مرورگر یک سایت رو مینویسم. مثلا گوگل.. نمیاد. دیگه گیر میکنه و میگه که شما آفلاین هستید. چکار کنم من ؟

مجید ۲۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

من نمیتونم با گوشی ال جی l70D320 هیچ فایلی دانلود کنم راهنمایی کنید

aida ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام… برنامه ی ادیت عکس که مال خود گوشی بود خیلی اتفاقی پاک شده… میخواستم ببینم برای برگردوندنش چی کار باید بکنم… ممنونL70… LG

nasser.t ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام . من گوشی ال جی مدل l70 دو سیم کارته دارم . چرا بعضی برنامه ها خود به خود روی حافظه گوشی نصب میشن و نمیشه به کارت حافظه منتقلشون کرد ؟؟؟ حافظه دستگاهم پر شده در صورتیکه رمم خالی هست

زیبا ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

دقیقا منم ال ۷۰ دارمم و ادیت عکسس خود ب خوود پاک شده

میترا ثاقب ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من گوشی الجی جی۳ تازه گرفتم .نرم افزار اپرا مینی که روی گوشی نصب هست کار نمیکنه و اجازه uninstal و نصب اپرامینی جدید را هم نمیدهد ..لطفا راهنمایی کنید …با سپاس

سارا ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام گوشی من ال جی ۴۴۰ هست جدیدا نمیتونم چیزی دانلود کنم مشکل چی میتونه باشه؟

مهدی ۱۵ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اندروید گوشی من حظف شده گوشی من LG. است چیکار کنم l70 d320

مهدی ۱۵ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اندروید گوشی من حذف شده گوشی من LG. است چیکار کنم l70 d320

رضا ۱۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید من گوشی الجی جی ۲ دارم رمز گزاری کردم ولی حالا میخواهم از رمز گزاری خارج کنم و از دیگر قفلها استفاده کنم نمیشه انتخاب کرد گزینه هاش را لطفا منو راهنمایی کنید با تشکر

الراند ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

من گوشی ال جی اپتیموس ۴۵۰دارم چطور میتونم برنامه ها،عکس ها و فیلم ها را به رم انتقال بدم لطفا دقیق و همراه با توزیضح باشه. بصورت مرحله مرحله توضیح بدید

شاهین ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من گوشی ال جی ال ۷۰ دارم
بعد از اینکه تاچ و ال سی دیشو عوض کردم مشکل انتن دهی داره هرکاریم میکنم درست نشده میخوام بدونم اگه آنتن رو دوباره سیم کشی کنم درست میشه یا نه ؟؟؟
اگه راه کار دیگه ای هم داشته باشید ممنون میشم
منتظر جوابتونم لطفا!!!!!!

ال جی ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

شاهین عزیز
این سوال شما در تخصص ما نیست و باید از خدمات پیگیر شوید

دانیال ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام . من L80 دارم خودمو کشتم نتونستم اپرا مینی رو رو گوشیم پاک کنم حتی غیر فعالش هم کردم ولی نمی تونم پاکش کنم . برنامه جدیدشو گرفتم می خوام نصب کنم میزنه نصب انجام نشد و (بسته ای با نام مشابه و با امضای تداخل کننده قبلا نصب شده است )
لطفا جواب بدید

علی ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام؛من ال ۷۰ دارم مشکلم اینه که وقتی برنامه ای را لغو نصب میکنم بعدش که میخوام دوباره نصبش کنم اون برنامه رو پیدا نمیکنم؛میخوام بدونم برنامه های لغونصب شده کدوم قسمت میرن

محمد ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من گوشی ال۸۰ دارم برنامه یاهو مسنجر وpIuing برنامه کمکی برای وب دادن را نصب کردم اما هر کاری میکنم نمی تونم وب بدم یا بگیرم لطفا کمکم کنید اگه امکان داره به ایمیلم بفرستید متشکر میشم خواهشنا زودتر جواب بدین مرسی

علی ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من گوشی lg g3 دارم ولی با سیمکارت ایرانسل انتن نمیدهد حتی. با سیمکارت ۴g تو تنظیمات هم تو تترینگ ها حالات رو در lte.gsm.wcdma auto هم قرار دادم ولی نشد توروخدا کمکم کنید اندروید ۴.۴.۲

محمد ۲۳ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من الجی جی۳ دارم و مشکلم اینه که بعضی از برنامه هایی که نصب میکنم رو متوقف میکنه و باز نمیکنه مشکل از کجاس؟؟
انروید۵

محمد ۲۹ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام گوشی ال جی p713 دارم برنامه خدمات گوگل با فروشگاه را باز نمیکنه چکار کنم

محمد ۲۴ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام من برنامه خدماتgoogl play گوشیم پاک شده یک نسخه از خدماتgoogl میخواستم ضمنا به کارخانه برگرداندم ولی بازم نیامد یک سری از برنامهای خدمات Google play را میخواستم لطفا راهنمایی کنید

Tanin ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

باسلام و عرض ادب
من گوشی الی جی پی ۷۶۸ دارم
وقتی گوشی خاموش روشن بشه یا با کابل به لپ تاپ وصل بشه گوشی شرروع به اسکن شدن میکنه
متاسفانه تا زمانی که اسکنم تموم نشه
نه فایلای گوشیم باز میشه نه فایل دد لپ تاپ باز نمیشن
کلافم کرده تازگیا اسکنش حدود ده ساعت طول میکشه
یعنی عملا هیچ کاری نمیتونم بکنم
گزینه ایم نداره که اسکن و غیر فعال کنم
لطفا راهنمایی کنید هیچ راهی نیست این تسکن رو بردارم

محسن میری ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

سلام دوستان
گوشیم مشکل پیدا کرده ارور از برنامه بک اپ میده.
ایکون هم تغییر کرده
میواستم بگم ممنون میشم اگه کسی برنامه بک اپ اصلیو داره لینکشو بزاره

فاطمه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و خداقوت
گوشی من هم ای ۴۴۰ هستش بعد از هر روشن و خاموشی اسکن میکنه با برنامه خود گوشی system ul
خیلی طول میکشه و هیچ فایل رسانه ای رو نشون نمیده

پارس ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

با سلام گوشی من ال جی ال۵ هستش چند روزه هر وقت گالری یا فیلمی باز میکنم میگه اسکن فایلهای رسانه ای ولی اسکن تموم نمیشه چرا ؟ممنون لطفا جواب بدین

رویا ۲ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من یه گوشی جی فور دارم بعد ازگرفتن عکس به اشتباه از بین فوتو و گالری دیفالت راروی فوتو قراردادم..حالا دیگه عکس ها را بعد از گرفتن از دوربین نشون نمیده و حتما باید برم داخل گالری تا بتونم ببینمشون…چطوری میتونم دیفالت را به گالریتغییر بدم؟

A.K ۲ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشید به امید قبولی عبادات شما من یه پرسش داشتم میخواستم بدونم ایا میتوان گوشی lgg4 رو طوری تنظیم کرد که در هنگام شارژ خاموش شود.

مهرداد ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.چطور محل ذخیره k8تغییر بدم؟

حسين ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

اگر منظور شما محل ذخیره سازی دیتا است بمحض نصب کارت حافظه میکرو اس ادی در اولین عملیات عکس برداری از شما محل ذخیره سازی سوال می شود و در اولین پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی از شما سوال میشه و …

miad ۹ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام بصورت اتفاقی با یک اشتباه اکثر برنامه های گوشی(v10) (همونایی که دیفالت روی گوشی هست ) پاک شده . لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم اونارو دوباره نصب کنم.

Zahra ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

سلام وقت بخیر گوشیم K430 هستش و به هیچ تلویزیونی سازگار نیست.برای متصل کردن چکار کنم؟؟؟

نامی ۵ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من گوشیم الجی جی ۴ استایلوسه برنامه پیش فرض دانلود شده ها رو پاک کردم هر برنامه ای میگیرم مثل اون کار نمیکنه از کجا باید پیداش کنم؟

نظر دهید