۱۷ تیر ۱۳۹۲

تلویزیون های UHD جدید ال جی و دریافت گواهینامه های بیشمار

ال جی اعلام کرد که تلویزیون 55 و 65 اینچی Ultra HD این کمپانی موفق به دریافت گواهینامه کیفیت تصویر دو بعدی و سه بعدی از موسسه Intertek و UL در جهان گردیده است.

به گفته مدیر ارشد ال جی، نمایشگرهای UHD ال جی با ابعاد جدید، تجربه متفاوتی از تماشای تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهد. همچنین ال جی به تلاش خود برای ایجاد انقلابی در نسل آینده تلویزیون ها با طراحی و مدل های جدید و معرفی محصولات متنوع و برتر خود ادامه خواهد داد.

هر دو موسسه Intertek و UL کیفیت عالی تصویر تلویزیون های 55 و 65 اینچی UHD ال جی را تایید کرده اند. هر سازمان از طریق یک سری آزمایشات کامل و بر اساس معیارهای مختلف، کیفیت تصویر مدل های جدید را بررسی نموده است. علاوه بر وضوح تصویر، دقت و صحت رنگ ها، کنتراست، زاویه دید، ویژگی های قابلیت 3D از جمله لرزش صفحه نمایش و پیکسل های هر تصویر مورد آزمایش قرار می گیرند. این تلویزیون های UHD کیفیت منحصر به فرد تصویر خود را مدیون موتور Tru-Ultra HD ال جی هستند. این برتری در تکنولوژی تصویر سبب می گردد که یک محتوای HD استاندارد رزولوشنی با کیفیتی مشابه Ultra HD داشته باشد.

تلویزیون های 55 و 65 اینچی LA9700 مجهز به نور پس زمینه نانو Full LED بوده و از کنتراستی عالی به همراه رنگ های مشکی و سفید پررنگ تر برخوردار هستند. علاوه بر این پنل های IPS دقت و صحت رنگ را تضمین کرده و زاویه دید گسترده ای عاری از شکستگی تصویر به وجود می آورند.

از دیگر ویژگی های LA9700 می توان به بلندگوهای 4.1 کاناله متحرک آن با عملکرد بی نظیر در هر دو فرکانس متوسط و بالا اشاره کرد. ترکیب صدای عالی این بلندگوها به همراه تکنولوژی پیشرفته تصویر ال جی در این تلویزیون ها، یک تجربه منحصر به فرد را برای شما در خانه تان فراهم می کند.

در انتها لازم به ذکر است که تلویزیون 84 اینچی LM9700 ال جی، که اولین تلویزیون 84 اینچی UHD در جهان است، توانسته در سال 2012 گواهینامه تایید کیفیت تصویر را از موسسه UL و TÜV دریافت نماید.

۱ نظر

حسین ۱۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام ، عرض ادب و احترام
در دوسط آخر خبر تلوزیون ۸۴LM96000 صحیح است که در خبر LM9700 درج شده در سال ۲۰۱۲ سری LM96000 که شامل سایزهای ۴۷ و ۵۵ و ۸۴ اینچ بود نیز با فن آوری NANO FULL LED به بازار عرضه شد در این فن آوری اندازه دیودهای LED کوچکتر و در تمامی سطح پنل منتشر شده و شدت نور دهی هربخش از تصویر بصورت مجزا قابلیت مدیریت می باشد در این فن آوری بخش های سیاه و سفید به سیاهی مطلق و سفیدی درخشان وشفاف نزدیکتر است در سایر مدلها دیودهای LED دور تا دور صفحه نمایش قرار دارند و با استفاده از یک صفحه نیمه شفاف نور حاصله در تمامی سطح صفحه منتشر می گردد این فن آوری که به فن آوری ال ای دی حاشیه ای مشهور است امکان تولید تلوزیونهای ال ای باریک را فراهم می آورند اما میزان کنتراست و نور دهی صفحه نمایش از صفحات نمایش گرانقیمت تر تمام ال ای کمتر است در این شرایط طبیعی است تلوزیونهای تولید شده با فن آوری تمام ال ای دی نانو دارای قیمت بالاتری باشند بنظر می رسد امسال ال جی سری LA9700 را برای جایگزینی سری LM9600 که با کیفیت ترین ودر عین حال گرانقیمت ترین مدل سری LM بشمار می روند روانه بازار کرده در مورد ویزگیها و امکانات اضافه شده در سری LA عرضه شده در سال ۲۰۱۳ در قیاس با سری LM عرضه شده در سال ۲۰۱۲ قبلا توضیحات مفصلی برایتان برشته تحریر درآوردم اما این مدل یعنی LA9700 یک ویزگی خاص دارد یعنی عرضه تلوزیون UHD در سایز متعارف ۵۵ و ۶۵ اینچی که به لحاض کوچکتر شدن اندازه پیکسلها قطعا وضوح و کیفیت تصویر آن نسبت به سایز غول پیکر ۸۴ اینچی بهتر است و از نظر صوتی هم یک سرو گردن بالاتر از مدلهای عرضه شده تا کنون است بنظر شما آیا ال جی برنامه ای برای تلوزیون UHD با فن آوری OLED در دستور کار دارد و یا یکسره به سمت تلوزیون OLED با وضوح Super Hi Vision یا ۸k با وضوح ۱۶ برابر تلوزیونهای فول اچ دی خواهد رفت آیا این بار رکورد ۱۱۰ اینچی تلوزیونهای ال ای دی و یا ۱۴۵ اینچی پلاسما توسط ال جی شکسته خواهد شد یا نه آینده به این سئوالات پاسخ خواهد داد این توانائی از نظر فن آوری در ال جی موجود است اما ریسک برگشت پذیری سرمایه چنین طرحهای جسورانه ای بسیار بالاست شما چه نظری دارید ؟

نظر دهید