۲۳ تیر ۱۳۹۲

زندگی بدون محدودیت با Optimus G

نهایت سرعت و قدرت چهارهسته‌ای را تجربه کنید. پردازندۀ چهارهسته‌ای مرزها را فراتر از آنچه فکر می‌کنید می‌برد.

قدرت 4 در 1

نیروی شخصی خود را 4 برابر کنید

بهره‌وری بالا را در کنترل خود درآورید و در همان حال مصرف کلی انرژی را با پردازندۀ چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon پایین بیاورید. 4 واحد پردازش مرکزی (سی‌پی‌یو)، که به طور مستقل عمل می‌کنند، نه تنها بیشتر کار می‌کنند بلکه هوشمندتر هم هستند.

سرعتی بدون محدودیت

زندگی شما در یک چشم به هم زدن می‌گذرد. با اتصال به شبکۀ 4G LTE پرسرعت، چه در حال صحبت کردن باشید، چه مرور وب، بازی یا انجام چند کار به صورت هم‌زمان، LG Optimus G تجربۀ کاربری یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند که از هم سرتر است.

عملکردی بی‌وقفه و استقامتی ابدی

عملکردی بی‌وقفه

2 گیگابایت RAM شگفت‌انگیز عملکرد راحت و روانی را برای اجرای بیشتر برنامه‌های کاربردی امکان‌پذیر می‌کند. بازی‌های پرتنش بصری انجام دهید، کنفرانس‌های ویدئویی را بدون بافرشدن هدایت کنید و برنامه‌های کاربردی مختلف را بدون مکث و وقفه با هم اجرا کنید.

استقامت ابدی

با قدرت باتری بادوام و پرتراکم 2100 میلی‌آمپر صحبت کنید؛ کار کنید و بازی کنید. این باتری، که امکان 13 ساعت مکالمه را فراهم می‌کند، به گونه‌ای مهندسی شده است که به طور یکپارچه در طراحی بدنۀ یک‌تکه و باریک LG Optimus G گنجانده می‌شود. این گوشی برای کاربران قدرتی مناسب است و حتی بعد از صدها بار شارژ کردن هنوز مثل اولش جدید است.

خود را با QuickMemo ابراز کنید

تصاویر صفحه‌نمایش را ثبت کنید، با انگشت یادداشت بنویسید و به طور آنلاین، از طریق پیام متنی یا ایمیل و دیگر روش‌ها با دیگران به اشتراک گذارید. در هر تصویر لمسی از خود بر جای گذارید!

با 3 روش ساده خود را ابراز کنید

  • با فشار دادن کلیدهای کم و زیاد کردن صدا به صورت هم‌زمان یا فعال کردن از طریق پایین کشیدن نوار اعلان‌ها، وارد حالت QuickMemo شوید.
  • تصویر هر صفحه‌ای را که می‌‌خواهید ثبت کنید و با انگشت هر چه می‌خواهید روی آن بنویسید.
  • از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیام متنی، ایمیل و راه‌های دیگر ذخیره کنید یا به اشتراک گذارید.

 

عملکرد چندمنظورۀ پیشرفته با استفاده از قابلیت QSlide

هم‌زمان کار کنید و بازی کنید. ایمیل بفرستید یا وب را مرور کنید و در همان حال نیز فیلم تماشا کنید. قابلیت Qslide به شما امکان می‌دهد کارهای تولیدی یا سرگرمی‌هایتان را، با مشاهدۀ دو عملکرد از طریق یک لایۀ فرانما و شفاف، دو برابر کنید.

دیدگاه خود را به اشتراک گذارید

با SmartShare، تلفن همراه خود را به یک تئاتر همراه یا مرکز ارائۀ طرح‌ها مبدل کنید. این قابلیت اشتراک بی‌سیم با صفحه‌نمایش‌های بزرگتر را امکان‌پذیر می‌کند و وظایف دیگر را از طریق ویژگی دوصفحه‌نمایش دوپخش (Dual Screen Dual Play) اجرا می‌کند. یادداشت‌های خود را در یک صفحه بررسی کنید و ارائۀ طرح را در صفحۀ دیگر انجام دهید. یا هنگام مشاهدۀ فیلم در تلویزیون خود ایمیل بفرستید.

دوربینی بی‌رقیب

این دوربین پیشرفتۀ 13 مگاپیکسل با ضبط ویدئویی 1080 اچ‌دی رقبا را پشت سر می‌گذارد. بنابراین، شما هم می‌توانید. با برخورداری از وضوح بسیار بالا و امکانات پیشرفته، ارزشش را دارد که به عنوان تنها دوربین همه جا همراه شما باشد.

  • امکان بزرگ‌نمایی زنده شما را قادر می‌سازد تا هنگام پخش مجدد یک ویدئوی ضبط شده، روی صحنه‌ای که برای شما مهم است زوم یا بزرگنمایی کنید.
  • با شاتر هوشمند نماهای واضح و زنده ثبت کنید زیرا شاتر هوشمند سرعت شاتر را بر اساس حرکت سوژه تنظیم و تصحیح می‌کند و مات شدن را کمتر می‌کند.
  • بگویید “Cheese” تا به صورت خودکار تصاویر با شاتر “Cheese” ثبت شوند.
  • قابلیتTIME CATCH SHOT  نمای شما را ثبت می‌کند و درست در لحظاتی قبل از اینکه شما مطمئن شوید که نما ثبت شده است از شما یک نمای عالی می‌گیرد.
  • ویژگی LIVE SHOT هنگام ضبط ویدئو از شما عکس می‌گیرد. بنابراین، شما می‌توانید آن تصویر را چاپ کنید.

طراحی شیک و لبه‌های باریک

با طراحی مدرن Optimus G سبک شیک در صفحه‌نمایش گنجانده شده است. صفحه‌نمایش Optimus G از صفحۀ باریک Zerogap Touch و باتری یکپارچۀ جاسازشده در بدنه برخوردار بوده که نتیجۀ آن ایجاد بدنه‌ای شیک و باظرافت است.

وضوح بی‌عیب‌ونقص

در صفحه‌نمایش حیرت‌انگیز 4.7 اینچ Optimus G از نوع True HD IPS Plus،  فیلم‌ها و ویدئوهای مورد علاقۀ خود را تماشا کنید و بازی‌هایی با جزییات تحسین برانگیز انجام دهید. شما محتوایی با وضوح بالا و بدون اعوجاج، با دقت رنگ بالا، تصاویر شارپ از طریق چگالی بسیار بالای (1280×768) و پنل خطی RGB IPS با نسبت تصویر 15:9 خواهید داشت.

دوام بی‌رقیب

قوی و حساس باشید. Corning® Gorilla® Glass 2 از مدل‌های قبلی 20 درصد باریک‌تر است و به Optimus G بدنه‌ای باریک‌تر و ضخامتی 0.33 میلی‌‌متری می‌دهد. با وجود این، هنوز هم محافظت قوی در عقب و جلوی گوشی وجود دارد تا با سبک زندگی فعالانۀ شما سازگار باشد.

 

صفحه‌نمایش Zerogap Touch

این صفحه‌نمایش جدیدترین فناوری صفحه‌نمایش را در زیر انگشتان شما قرار می‌دهد و با طراحی شیشه‌ای مستحکم و آب‌دیده تصویر واضح‌تر، بازتاب کمتر، خوانایی بیشتر در فضای بیرون و عملکرد لمسی فوق حساس و پاسخگو را فراهم می‌کند.

زندگی شیرین است

با Optimus G همه چیز کمی شیرین‌تر است. با اندروید 4.1.2 آب‌نبات ژله‌ای راحت باشید و کنترل را در دست بگیرید.  وظایف ساده را انجام دهید تا تجربۀ کاربری رویایی شما، بدون در نظر گرفتن علاقۀ شخصی‌تان، فراهم شود.

  • این پلت‌فرم از اندروید با افزایش قدرت سی‌پی‌یو و پاسخدهی سریع عملکرد بهتری دارد و می‌توان بین برنامه‌های کاربردی و صفحه‌نمایش‌ها به سرعت تغییر وضعیت داد و کارایی روانی در تمام سیستم شاهد بود.
  • سرویس GOOGLE NOW تمام پاسخ‌هایی که نیاز دارید را بدون پرسیدن ارائه می‌دهد. با یک فشار ممتد روی کلید خانه و سپس آیکون G، اطلاعاتی که نیاز دارید، شامل مسیرهای ترافیک جایگزین، زمان پرواز‌های آنی و بهترین رستوران‌های اطراف، در زیر انگشتان شما در دسترستان است.
  • قابلیت جست‌وجوی صوتی (VOICE SEARCH) به شما امکان می‌دهد تا دنیا صدایتان را بشوند. چه دستان شما مشغول باشد و چه وقت تایپ کردن طولانی را نداشته باشید، گوکل این توانایی را به شما می‌دهد تا وب را جست‌وجو کنید یا متن‌هایتان را با کلام تایپ کنید. تنها با فشار یک کلید و صدای شما این امکان میسر می‌شود.

 

فروشگاه‌های مجازی

در فروشگاه‌های مجازی، شما می‌توانید هزاران برنامۀ رایگان و پولی را از سراسر جهان مرور و دانلود کنید.

۱۴ نظر

Saeed ۲۳ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

دوربینش ۱۳ است نه ۸!!!

admin-user4 ۲۳ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون سعید جان

سیروان نعمتی ۲۳ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

تاریخ عرضه نسخه Pro در ایران کیه؟

admin-user4 ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

در ماه اگوست دوست عزیز

علیرضا شهبازی فرد ۲۴ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

تا اون موقع ما فسیل شدیم دوست عزیز.

lمحمد ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام خسته باشید
به نظرتون من اینو بگیرم یا s3?????????????

admin-user4 ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
شما تشریف ببرید یکی از این دو فرشگاه و از نزدیک با گوشی کار کنید و تصمیم بگیرید 😉

ایمان ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

کیفیت دوربین G همون ۱۳ هست یا کمتره ؟؟
تو بعضی از سایت ها میگن خیلی کمتره

admin-user4 ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ پاسخ

سلام کیفیت دوربین ۱۳ مگاپیکسل است

میترا ۲۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام آیا G کابل OTG رو ساپورت میکنه؟
یعنی میشه فلش رو به گوشی وصل کنیم و از استفاده کنیم؟

میترا ۲۱ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

آیا کابل خاصی نیاز داره؟

reza ۲۶ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
چرا فلاش مموری را نمشه با کابل مستقیم به گوشی ابتیموس جی وصل کرد من که با هر کابلی این کار را انجام دادم گوشی فلش را نخوند تا این امکان برام فراهم بشه عکس ها را مستقیم به فلش مموری انتقال بدم لطفا راهنمای کنید

فرشاد ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ پاسخ

چرا تو بازار کم شده؟قیمتش خیلی رفته بالا!کی دوباره وارد میشه؟

فرهاد ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

برای گوشی اپتیموس جی (E-975) آخرین آپدیت آندروید کدام ورژن است و چگونه در ایران آن را آپدیت نماییم؟
با تشکر

نظر دهید