۱۸ تیر ۱۳۹۲

سلام بر موسیقی، خداحافظی با تماس‌های از دست رفته!

از موسیقی لذت ببرید و هرگز تماسی را از دست ندهید.

هدست بلوتوث استریو HBS-250

  • پشتیبانی از بلوتوث نسخۀ 2
  • 8 ساعت و نیم پخش مداوم موسیقی
  • تا 11 روز مکالمه و 330 ساعت در حالت آماده به کار

به سرعت و به راحتی بین لذت بردن از موسیقی و تماس تلفنی تغییر حالت دهید.

یکی از بهترین مزایای HBS-250 این است که می‌تواند با دستگاه‌های بلوتوث گوناگونی اتصال برقرار کند. علاوه بر این، اتصال سیمی نیز از طریق ورودی 3.5 میلی‌متری نیز وجود دارد.

HBS-250 در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود و 41 گرم وزن دارد. گوشی این هدست از نوع On-Ear (روی گوش) است و از حلقۀ دور گوش برخوردار است.

این هدست امکان 11 ساعت مکالمۀ مداوم و 330 ساعت استندبای یا حالت آماده به کار را فراهم می‌کند. HBS-250 از طریق میکرو یو.اس.بی شارژ می‌شود و به فناوری حذف نویز یا سروصدای اضافی و حذف اکو مجهز است.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۳ نظر

Saeed ۱۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام و خسته نباشید.
شماکه میگید این وبلاگ زیر نظر خود الجی هست میشه بهشون از مشکلاتی که ایرانیا با گوشیای الجی(نه خود گوشی ها،دیر وارد شدنشون به ایران و ارائه نکردن آپدیت برا خاورمیانه)بگید!؟
چون من تو خیلی از سایتا و وبلاگ ها دیدم که ۹۰ درصد کاربرا از دیر وارد شدن گوشی های الجی به ایران ناراضی هستن و از خرید پشیمون میشن و خیلیاهم به خاطر ارائه نکردن آپدیت گوشیو رد میکنن بره.
این واقعا ضرر بزرگی برا الجی است و مخصوصا توی ایران که الجی هنوز گوشیاش خوب جا نیوفتاده و مردم اعتماد زیادی هنوز به این برند ندارن باعث میشه همین یه ذره اعتماد هم از بین بره.
تو رو خدا این نظر رو به الجی کره منتقل کنید.
والا هرچی دنبال ایمیل شرکت گشتم پیداش نکردم بهشون بگم لا اقل شما بهشون بگید.
با تشکر

admin-user4 ۱۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

سعید جان، نظر شما منتقل میشود

Saeed ۱۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

ممنون
چون من خودم توی یه سایتی از دیر وقته فعالیت دارم و مدیر بخش گوشی های الجی بودم و اکثر کاربرا از وارد شدن بسیار دیر گوشیهای الجی گلایه داشتن.

نظر دهید