۰۲ تیر ۱۳۹۲

شرکت ال جی در آفریقا کمپین واکسیناسیون برگزار می کند

شرکت ال جی با همکاری موسسه جهانی واکسیناسیون معروف به IVI، با فرا رسیدن روز جهانی کودکان آفریقایی در 16 ژوئن، کمپین واکسیناسیون و آگاهی عمومی را جهت کاهش ابتلا به بیماری وبا، راه اندازی می نماید.

. انتظار می رود این ارگان بتواند بیش از 20000 نفر از ساکنین نواحی انتخاب شده در غرب اتیوپی و منطقه اورمیا را واکسینه نماید.

ال جی از سال 2010 از برنامه واکسیناسیون موسسه IVI در اتیوپی برای ریشه کن شدن بیماری اسهال حاد و وبا، حمایت کرده است. از سوی دیگر این ارگان با مشارکت موسسه AHRI اتیوپی در طول سه سال تحقیقاتی در زمینه واکسیناسیون انجام داد، تا بتواند به بهترین شکل این برنامه را عملی نماید.

از ابتدای ماه آینده، ال جی و IVI به صورت رسمی از شهرهای اصلی منطقه ارومیا بازدید کرده و به آموزش ساکنین آنها در زمینه اهمیت واکسیناسیون در زندگی افراد می پردازند. همچنین از ماه اکتبر تا دسامبر، تیم مربوطه برنامه واکسیناسیون رایگان را با همکاری موسسه سلامت و تحقیقات اتیوپی اجرا خواهد کرد. این واکسیناسیون تنها به دو واحد تزریق در یک دوره دو هفته ای نیاز داشته که توسط IVI فراهم گردیده و سازمان بهداشت جهانی نیز از قبل آن را تایید کرده است.

به گفته مدیر ارشد ال جی، همکاری با IVI جهت اجرای طرح واکسیناسیون در اتیوپی از افتخارات شرکت به شمار می رود. ال جی خشنود است که توانسته تفاوت چشمگیری را در کیفیت زندگی ساکنین اتیوپی ایجاد نماید.

به گفته یکی از متخصصین موسسه IVI، حمایت ال جی از این پروژه جهت جلوگیری بیماری وبا در آفریقا بسیار گرانبها و ارزشمند می باشد. همچنین ال جی سرمایه گذاری عظیمی در زمینه بیومدیکال، به ویژه در کشورهای مبتلا به فقر شدید انجام داده است.

رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات مردم آفریقا سالها از اولویت های ال جی بوده است. با مشارکت کمپانی ال جی، ال جی الکترونیکس پروژه “انجمن امید ال جی” را در سال 2013 جهت دستیابی به پیشرفت های اقتصادی در اتیوپی، معرفی نمود. از سوی دیگر ال جی سعی دارد از طریق پروژه های پیشرفته زیرساختی و دوره های آموزشی پربازده، روستاهایی با خودکفایی در زمینه کشاورزی ایجاد نماید.

این برنامه ها شامل سرمایه گذاری در راه اندازی آموزشگاه های حرفه ای با هدف انتقال تکنولوژی و دانش ال جی به ساکنین اتیوپی و همچنین حمایت از فرزندان سربازان جنگی کره و همچنین تلاش برای پرورش استعداد های جوان و ایجاد موقعیت های شغلی در منطقه می باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید