۲۷ تیر ۱۳۹۲

ماشین های لباسشویی ال جی و دریافت استاندارد دوام و پایداری CSA

ماشین لباسشویی پیشرفته ال جی برای اولین بار موفق شد گواهینامه CSA را در گروه لوازم خانگی برای استاندارد دوام و پایداری، دریافت نماید.

لباسشویی های مدل 8000HVA و 8000HWA ال جی توانستند امتیازات لازم را برای کسب استانداردهای زیست محیطی جدید، توسط گروه CSA به دست آورند. این استانداردها نشان دهنده بررسی دقیق محصولات ال جی از طریق آزمایشات سنگین و تحلیل داده ها می باشد.

بر اساس گواهینامه Energy Star، لباسشویی های ال جی نشان استاندارد دوام و پایداری 2013 لباسشویی های بزرگ را با بررسی اثرات زیست محیطی در 6 بخش کلیدی به شرح زیر کسب نمودند: مواد اولیه، روش های تولید و ساخت، مقدار مصرف انرژی و آب، نوآوری، میزان مواد مصرفی، مدیریت زندگی.

در این استاندارد با توجه به دیگر ویژگی ها و استفاده از یک رویکرد کلی و جامع، اثرات زیست محیطی لباسشویی های بزرگ مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته مدیران ارشد ال جی، پایداری و بقای محیط زیست از اهمیت ویژه ای برای مصرف کنندگان و شرکت ها برخوردار است. ال جی مفتخر است که توانسته برای اولین بار ماشین های لباسشویی مجهز به این استاندارد تولید نماید.

با همکاری گروه CSA، ال جی به عنوان پیشرو در این زمینه به بررسی زوایای مختلف چرخه عمر یک محصول پرداخته است. علاوه بر گواهینامه معتبر گروه CSA برای عملکرد و ایمنی این محصول، لباسشویی های ال جی موفق به دریافت نشان پایداری و بقا از موسسه CSA گردیدند. این افتخارات به افراد نشان می دهد که یک محصول می بایست دارای ویژگی ها و عملکرد های زیست محیطی متعدد برای دستیابی به این گواهینامه ها باشد.

به گفته مدیر عامل گروه CSA، شرکت ال جی به عنوان اولین تولیدکننده مجهز به استانداردهای جدید که توسط CSA تائید شده است، به مشتریان خود ثابت کرده که محصولات ال جی دارای استانداردهای لازم بوده و در عین حال از عملکرد عالی و بیشترین میزان صرفه جویی در مصرف انرژی برخوردار هستند.

۱ نظر

حسین ۲۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
باسلام و احترام
با توجه به ابعاد لباسشوئی های نمایش داده شده این دو محصول در زمره لباسشوئی های نیمه صنعتی که بیشتر در هتلها و بیمارستانها کاربرد دارند قرار می گیرد دوام و کم مصرف بودن لباسشوئی های ال جی بیشتر مدیون موتورهای قوی و فوق العاده بیصدا که در انگلیسی با واژه ساکت از آن یادمی شود یعنی موتورهای بدون جاروبک یا همان BLDC و همچنین انتقال مستقیم نیرو از موتور به دیگ شستشو بدون درگیر نمودن پولی و تسمه و فلکه رایج در لباسشوئی های معمولی است این فن آوری که چهرسال پیش توط ال جی رونمایی شد بسرعت در دیگر لباسشوئی های تولیدی توسط سایر برندها نیز مورد استفاده و باعث جهش سهم ال جی در سهم بازار جهانی شده است یادر آوری می کنم بموجب آمارها علاوه بر اینکه ال جی رتبه نخست فروش لباسشوئی در ایران را دارد شرکت پاکشوما که با استفاده از قطعات منفصله ال جی و با برند پاکشوما برخی از مدلهای لباسشوئی ال جی را در ایران تولید می کند در سالهای نخست همکاری ۲۵% از سهم بازار ایران را بخود اختصاص داد شرکت ارج نیز که از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران می باشد نیز مدلی از لباسشوئی اتوماتیک ۷ کیلوئی ال جی را چند سال قبل با برند ارج روانه بازار ایران نمود که با استقبال خوبی مواجه شد در مجموع می توان گفت در حال حاضر ال جی بزرگترین تامین کننده قطعات برای تولید کنندگان ایرانی بخصوص در زمینه یخچال ، لباسشوئی ، جارو برقی ، رادیو پخش اتومبیل ، مانیتور و تلوزیون می باشد تعداد برندهای ایرانی که از قطعات الجی استفاده می نمایند بطور قطع از تعداد برندهای کره ای بیشتر اما متاسفانه تیراژ تولید آنها پائین است
موفق باشید .

نظر دهید