۲۷ تیر ۱۳۹۲

مصاحبه با بنیامین دارمی، مدیربازاریابی ال‌جی موبایل در ایران به نقل از آی تی رسان

بسیاری از افراد در کشور ما، ال‌جی را بیشتر با لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری آن می‌شناسند و اعتقاد دارند، تلاش ال‌جی تنها در این بخش‌ها موفقیت آمیز بوده است. حال به این بهانه به سراغ مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل در ایران رفتیم، فردی که نظری برخلاف گفته‌های بالا دارد. بنیامین دارمی، جوان خوش برخورد و کوشایی است که در چند سال گذشته و با ایجاد تحولاتی مثبت در بخش صوتی و تصویری این کمپانی در ایران، ثابت کرده پتانسیل‌های زیادی برای موفقیت دارد و حال با قرار گرفتن به عنوان مدیر بخش موبایل این کمپانی در کشورمان، قصد دارد تا پیروزی‌های گذشته خویش را در این واحد بسیار مهم و استراتژیک نیز تکرار کند. آیا وی موفق به انجام چنین کار دشواری خواهد شد؟!

مختصر توضیحی درباره خودتان به خواننده‌ها بدهید.

بنیامین دارمی هستم، مدیر بازاریابی دفتر ال‌جی ایران، چهار سال در واحد صوتی و تصویری و به عنوان مدیر بازاریابی آن قسمت فعالیت کردم. الان تقریبا دو ماه است که وارد بخش موبایل شدم و امیدوارم تغییراتی که در بخش صوتی تصویری ال‌جی اتفاق افتاد را در اینجا نیز پیاده سازی کنم.

دلیل اصلی انتقال از واحد صوتی تصویری به موبایل چه بود؟

دلیل اصلی انتقال را این می‌دانم که کلا مجموعه ال‌جی به دنبال تغییر فضایی در واحد موبایل خودش بود، نه فقط در ایران، بلکه در کل دنیا!

همچنین نظر مجموعه نسبت به من مثبت بود و مدیران ارشد ال‌جی این اعتقاد را داشتند که تغییرات رخ داده در قسمت صوتی و تصویری، من در آن‌ها نقش پر رنگی داشتم و هم اکنون انتظار دارند که چنین تغییراتی در این واحد نیز اعمال شود.

خود شما به کدام واحد بیشتر علاقه دارید؟

سوال کمی چالشی است و نمی‌خواهم دوستان قدیمم را ناراحت کنم (با خنده). اما واقعیت این است که هر دوی واحدها بر پایه تکنولوژی هستند. تغییر تکنولوژی در هر دوی این بخش‌ها سریع است اما در موبایل سرعت بیشتری دارد و فکر می‌کنم به همین خاطر جذابیت و چالش در قسمت موبایل کمی بیشتر است.

آن تحریمی که سبب شد رقیب بزرگ ما دیگر جذابیت گذشته تلفن‌های همراهش از حیث اَپ استور را نداشته باشد، به نوعی دارد به ما کمک می‌کند!

چه تغییراتی در این بخش می‌خواهید ایجاد کنید تا سهم بازار شما بهتر شود؟

در درجه اول یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که باید در موبایل ال‌جی بیفتد، این است که ترجیح مردم نسبت به موبایل ال‌جی بالا برود. ما تمام فعالیت‌های بازاریابی خودمان را منوط به این می‌گذاریم که ترجیح مردم را افزایش دهیم. یک جوی از سمت دفتر مرکزی ال‌جی در کره ایجاد شده و سرمایه گذاری‌هایی روی محصول انجام شده است تا جنسی که ما داریم، نسبت به قبل پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بکند.
تمام عوامل ایجاد شده و وجود دارند؛ تنها کاری که ما باید بکنیم این است که محصول خودمان را آن جوری که هست به مردم معرفی کنیم.

بزرگ‌ترین چالش پیش روی شما چیست؟

بزرگ‌ترین چالش ما، زمان عرضه محصول در بازار خاورمیانه است که البته این جریان خیلی بهتر شده است. مثلا آخرین محصولی که در کشور لانچ شد، اپتیموس جی بود که نسبت به سایر کشورها کمی اختلاف زمانی داشت.

اثر گذاری تحریم‌ها بر روی کار شما چگونه است؟

اتفاقا من تحریم‌ها را به نوعی فرصت تلقی می‌کنم! آن تحریمی که سبب شد رقیب بزرگ ما دیگر جذابیت گذشته تلفن‌های همراهش از حیث اَپ استور را نداشته باشد، به نوعی دارد به ما کمک می‌کند! سر تحریم‌ها و شرایط سخت است که آدم‌ها از آن تهدیدات سعی می‌کنند فرصت بسازند و آن کمپانی‌هایی موفق هستند که بتوانند فرصت سازی کنند. خدا را شکر تا الان با وجود سختی‌هایی که در زمینه حمل، ترخیص و کار کردن هست و نمی‌شود منکر شد، ما از تحریم‌ها برده‌ایم. در واقع ما در این شرایط مقاومت کردیم و تا این لحظه توانستیم به خوبی سرپا باشیم.

در آینده خیلی نزدیک، کاربران ایرانی اپلیکیشن فارسی را با کپی رایت ال‌جی خواهند دید؛ چیزی که بر فرض با زبان عربی عرضه نخواهد شد.

فکر می‌کنید این مقاومت برای همیشه می‌تواند دوام داشته باشد؟!

هیچ تضمینی نیست! این یک واقعیت است اما ال‌جی کلا نگاهش به ایران، یک نگاه متفاوتی است. انقدر بازار و مصرف کننده ایرانی برای این کمپانی جذاب است که بخواهد به نوعی دیگر آن را نگاه کند.

شما روی چه حسابی می‌گویید که رویکرد ما نسبت به بازار ایران مثبت است و کاربر چطوری باید این موضوع را لمس کند؟!

واقعیت قضیه این است؛ در نگاهی که نسبت به کشور ما از لحاظ بین المللی وجود دارد، خیلی‌ها فکر می‌کنند مصرف کننده ایرانی چندان به روز نیست. اما جالب است بدانید که اپتیموس جی در ایران، به عنوان نخستین کشور عرضه شد و این نشان می‌دهد که ما برای ایرانیان ارج می‌نهیم و به همین خاطر بهترین لوازم را برای هم وطنانمان در نظر گرفتیم. ضمن اینکه در آینده خیلی نزدیک، کاربران ایرانی اپلیکیشن فارسی را با کپی رایت ال‌جی خواهند دید. چیزی که بر فرض با زبان عربی عرضه نخواهد شد. این برنامه‌ها را ما علاوه بر سایت دنیای ال‌جی، به صورت سی‌دی نیز به همراه محصول خود عرضه خواهیم کرد.

beniamin-daremi

تصور شما درباره گوشی‌های آینده خودتان چه هست؟!

یک برتری که ال‌جی دارد، کمپانی ال‌جی دیسپلی است که غولی در این صنعت بوده و یک مزیت رقابتی بزرگ برای ال‌جی است. در آینده نزدیک گوشی‌هایی تولید خواهند شد که حالت انعطاف پذیری دارند، مدل‌هایی که اگر در جیب خودتان قرار دهید، حالت جیب شما را می گیرند. به شخصه پیش‌بینی می‌کنم این اتفاقات برای سال ۲۰۱۵ رخ خواهد داد.

مدیر عامل قبلی ال‌جی در ایران یعنی آقای اندی کیم، هم اینک به عنوان رهبر استراتژیک ال‌جی موبایل در جهان شناخته می‌شود.

قصدی برای ورود به سایر سیستم عامل‌ها نظیر ویندوزفون دارید؟

امری که تا به امروز از طرف دفتر مرکزی ال‌جی به ما اعلام شده است، تمرکز بر روی اندروید بوده و فعلا قصد کار کردن بر روی سایر سیستم عامل‌ها را نداریم.

آیا این امکان وجود دارد که ایران در اولویت‌های نخست برای عرضه محصولات جهانی ال‌جی قرار بگیرد؟

این امکان به صورت ۱۰۰ درصد وجود دارد! یکی از دلایلی که گفتم ما نگاه ویژه‌ای بر روی ایران داریم؛ جالب است که بدانید، مدیر عامل قبلی ال‌جی در ایران، آقای اندی کیم بودند، هم اینک ایشان به عنوان رهبر استراتژیک ال‌جی موبایل در جهان شناخته می‌شوند. خود آقای اندی کیم پس از ۴ سال زندگی در ایران، کاملا شرایط اینجا را لمس کردند و مطمئن هستم که برنامه ویژه‌ای دارند تا برای ایران شرایط خاصی را در نظر بگیرند.

چرا پشتیبانی ال‌جی در بخش نرم‌افزاری خوب نیست؟!

اینکه چرا این طور است، اجازه دهید به نوعی جواب ندهم! اما واقعیت این است که نباید این گونه باشد! می‌خواهم این را بگویم که این موج حرکت ال‌جی به سوی موبایل شروع شده است و بیزینس موبایل در حال تبدیل به یک امر بسیار ضروری برای ال‌جی خواهد شد و هم اینک سرمایه گذاری‌ها از همه طرف بر روی این بخش آغاز شده است. بخش ساپورت و پشتیبانی یکی از اولویت‌هاست و این نوید را به شما می‌دهم که این قسمت نیز به سرعت رشد کند و مشکلات کاملا برطرف شود.

چرا فروشندگان رابطه خوبی با ال‌جی ندارند؟!

این یک حقیقتی است که ال‌جی سرمایه‌گذاری خودش را در این بخش دیر شروع کرد. تغییر نمایندگان و عامل‌های پخش نیز خود مزید بر علت شد. تمام این تغییرات به خصوص در پخش کننده‌ها باعث شده یک بی‌اعتمادی به وجود بیاید، اما در حال حاضر نمایندگانی که با ما کار می‌کنند از نظر اعتبار و روش کاری کاملا قابل اعتماد هستند.

فکر می‌کنید بزرگ‌ترین نارضایتی کاربران داخلی از ال‌جی موبایل چی است؟!

شاید همین عدم آپدیت‌ها و پشتیبانی‌ها باشد، چیزی که من دارم می‌بینم، وگرنه محصول ما، کالای بسیار خوب و با کیفیتی است.

بزرگ‌ترین رقیب خودتان را در بازار کدام شرکت می‌دانید؟!

در حال حاضر سامسونگ را بزرگ‌ترین رقیب خودمان می‌دانیم!

یک جمله کوتاه درباره برندهای رقیب بگویید!

سونی: بانوی پیر تکنولوژی
سامسونگ: قابل دسترس مثل پژو ۲۰۶
نوکیا: دوست خوب دوران قدیم
هواوی: هندوانه در بسته!
اپل: دور اندیش!
اچ‌تی‌سی: رقیب کمرنگ!
جی‌ال‌ایکس: قابل احترام!

گوشی خودتان چی هست؟

اپتیموس جی پرو! گوشی همسر؟ نکسوس ۴ گوشی مادر؟ ال‌جی L5 گوشی پدر؟ ال‌جی L9 گوشی خواهر؟ اپتیموس وی‌یو

اگر روزی برسد که تمام گوشی‌های ال‌جی منفجر شوند! شما از چه مدلی استفاده خواهید کرد؟!

گوشی ورتو (Vertu) استفاده می‌کنم.

بزرگ‌ترین سوتی موبایلی شما چه بوده است؟!

بزرگ‌ترین سوتی من در این بخش، همان شب معرفی اپتیموس جی بود که ده بار به جای تلفن‌های هوشمند، از واژه تلویزیون‌های هوشمند استفاده کردم!

چه صحبتی در پایان برای کسانی که این مصاحبه را می‌خوانند دارید؟!

این سخن اصلا شعار نیست! روزگاری هیچ کسی فکر نمی‌کرد که در بخشی چون بازار صوتی تصویری، چنین اتفاقاتی بیفتد. همه ما عادت داشتیم تا سونی را به عنوان یک برند برتر بدانیم. محصولی که در خانه پدر و مادربزرگ‌های خود از کوچکی دیده بودیم. اما انقلابی که در صوتی تصویری اتفاق افتاد، شرایط را کاملا عوض کرد. می‌خواهم بگویم که این سونامی، در موبایل هم به راه افتاده است. فرقی نمی‌کند طرف در کجای این کوه یا تپه ایستاده باشد، این سونامی ال‌جی، کل کوه را فتح خواهد کرد!

 

با تشکر از سایت آی تی رسان

۱۴ نظر

Saeed ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

مصاحبه ی خوبی بود ولی من یک چیزو متوجه نشدم!!!!
اپتیموس جی اول تو ایران عرضه شد بعد دیگر کشورها؟؟؟!!!

admin-user4 ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

اشتباه متوجه شدید
گفته شد با اختلاف زمانی در ایران عرضه شد (ایران بعد از سایر کشورها)

حسین ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام
وازه بانوی پیر تکنولوژی برای سونی واژه صحیحی نیست اگر از سال ۲۰۰۶ سونی جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده تلوزیون در دنیا از دست داد به خاطر قیمت گران و بیش از یک و نیم برابری تلوزیونهای آن نسبت به سامسونگ و ال جی و عدم توجه به نیازهای مشتری بود چه در طراحی و چه در امکانات بطور مثال عدم قابلیت پخش سه بعدی از طریق درگاه یو اس بی و … اما هم اکنون در تولید دوربین های فیلم برداری خانگی و حرفه ای هم هنوز ژاپنی ها یعنی سونی و پاناسونیک حرف اول را می زنند در کنار آن یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین کنسولهای بازی در دنیا متعلق به شرکت سونی است شاید در آینده نزدیک سونی و پاناسونیک تولید تلوزیون را به جهت عدم صرفه اقتصادی متوقف نمایند همانگونه که سونی در توقف تولید تلوزیونهای لامپ تصویر و پلاسما پیش قدم شد اما علی رغم امکانات کم نسبت به تلوزیون ال جی هنوز هم بنظرم سونی در کیفیت تصویر در دنیا پیشتاز است در مورد فروش چشمگیر تلوزیون ال جی در دنیا و ایران علاوه بر طراحی بی نظیر و امکانات و قیمت مناسب این خوشنامی لوازم خانگی ال جی بود که کمک موثری به پا گرفتن فروش تلوزیونهای ال جی نمود در مورد تلفن همراه هم علی رغم دیر به میدان آمدن ال جی به بازار تلفن های هوشمند بنظر می رسد برای شروع فروش آن خوب باشد و چه بسا همانگونه که در دو سال گذشته تابلوهای برندهای دیگر تولید کننده تلوزیون جای خود را به تابلوهای سرخ رنگ ال جی دادند دور از ذهن نیست این اتفاق در دوسال آینده برای تلفن همراه ال جی هم بیفتد اگر اظهار نظرهای قبلی من را نیز مطالعه کرده باشید بار ها به عدموجود یک پشتیبان قوی همانند گلد ایران که پشتیبانی لوازم خانگی و صوت و تصویر ال جی در ایران را به عهده دارد برای بخش تلفن همراه اشاره کرده بودم که دقیقا در سخنان آقای دارمی نیز به آن اشاره شد یک نصیحت به آقای دارمی و آن اینکه اگر می خواهند در کوتاه مدت به نتیجه خوبی برسند غرفه فروش موبایل ال جی را در نمایندگیهای تصویری ال جی بخصوص در خیابان جمهوری اسلامی حد فاصل پل حافظ تا سه راه جمهوری دایر نمایند در این صورت همان اعتمادی که به تلوزیون ال جی وجود دارد به موبایل ال جی نیز منتقل می شود و خیلی زود تر از آنچه فکر می کنید به رتبه اول فروش موبایل در ایران دست خواهید یافت
موفق باشید .

علیرضا شهبازی فرد ۱ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

با اینکه از طرف دار های سرسخت الجی هستم و همیشه سعی کردم عدالت را در بین تمام برند ها رعایت کنم ولی به صراحت میگم که تا زمانی که الجی گوشی هاشو سریع وارد نکنه و آپدیت نیز سریع ارایه نکند نمیتواند فروش بسیار خوبی در ایران را تجربه کند و رقیب سرسخت خود را یعنی سام پلاستیک را شکست دهد.

vahid ۲۷ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

منظورش این بود که اپتیموس جی در ایران جزء کشورهای نخسته و هنوز خیلی جاها عرضه نشده… چه جالب خودشون گوشی اپتیموس جی پرو دارن!!! خدا کنه قیمتش خوب باشه تا منم بخرم…

فرید ۲۸ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

خیلی مصاحبه باحالی بود.کلی حال کردم.لطفا از این مدلها بیشتر بگذارید.ادم اطلاعاتش زیاد میشه.مرسی از کسی که مصاحبه رو کرده و مرسی از آقای دارمی که انقدر خوب جواب داده

حسین ۲۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام و احترام
بنظر من اخبار داخلی ال جی خیلی بیشتر از اخبار صرفا ترجمه مورد توجه کاربران قرار می گیرد کما اینکه اطلاعات مفیدی در بخش تلفن همراه منتشر که بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت هر چند بخشی از آن اطلاعات مربوط به سرویس دهنده های عمومی خدمات موبایل در داخل کشور و بخشی مربوط به ترفندهای کار با سیستم عامل آندروید بود موضوعی که با راهنمای خرید تلوزیون به این بخش هم راه پیدا کرد اگر این رویه گسترش یابد قطعا بیشتر مورد توجه و استفاده مخاطبان قرار خواهد گرفت اضافه کردن جدول هفتگی فروش محصولات ال جی با قابلیت دانلود و چا÷ معرفی نمایندگیهای نمونه فروش و خدمات پس از فروش تلفن های همراه ال جی معرفی شرکای تجاری ال جی در بخش فروش تلفن همراه مانند شرکتهای باس و ماناتل و عرضه کامل تجهیزات جانبی و قطعات یدکی تلفن های همراه همانند سایر محصولات ال جی حتی بصورت فروش اینترنتی و یا سفارش تلفنی و نیز عرضه در مراکز اصلی فروش تلفن همراه بیشترین تاثیر را در فروش تلفن همراه دارد اولین فروشگاه فروش مستقیم تلفن همراه هوشمند ال جی که در آن امکان بررسی تلفن از نزدیک وجود دارد در طبقات فوقانی پسازمیلاد قائم در شمال تهران محل مناسبی برای شروع نبود اگر دقت کنید می بینید که در طبقه همکف پاساژ علاعدین و فروشگاه کامران که نبش کوچه لاله و نزدیک به پاساز مذکور قرار دارد و همچنین در طبقه همکف بازار موبایل ایران دومین مرکز بزرگ فروش موبایل کشور در خیابان حافظ که با پاساژ علاعدین فاصله بسیار کمی دارد سامسونگ چهار مرکز بزرگ مشابه دائر کرده در حالیکه در همان منطقه علی رغم اینکه در دوسال گذشته تعداد فروشگاههای عرضه کننده محصولات صوتی و تصویری ال جی رشد چشمگیری داشته و بسیاری از نمایندگان فروش سایر برندها به فروش محصولات ال جی روی آورده و به عبارت ساده تر تعداد نمایندگیهای فروش ال جی از هر برند دیگری بیشتر و تقریبا ۴۰% فروشگاههای صوت و تصویر منطقه را شاما که تعداد زیادی از آنها دارای غرفه موبایل نیز هستند که متاسفانه به غیر از ال جی تمامی برندها را عرضه می کنند اولا با توجه به وسعت بسیار بزرگ برخی از نمایندگیها مانند فروشگاههای دفینه و بهروز و علی و … اختصتص حداقل ۵۰ متر از محوطع نمایشگاهها برای تست و فروش موبایل ال جی تاثیری بر فروش سایر محصولات نخواهد گذاشت بلکه بواسطه نزدیکی به مراکز فروش تلفن های همراهخ سامسونگ و اپل که در نبش پاساژ یگانه و بازار موبایل ایران در نزدیکی فروشگاههای مذکور وجود دارند امکان تحقق شعار تجاری ال جی یعنی مقایسه کنید و پس از بررسی بر مبنای نتیجه بررسی اگر دلتان خواست ال جی بخرید محقق خواهد شد ضمنا درذ حالیکه حداقل در هر زمان ده ها بروشور در مورد محصولات خانگی و صوت و تصویر ال جی در بالاترین تیراز در تمامی مراکز فروش ال جی منتشر می گردد و علاوه بر سامسونگ که اقدام به انتشار کتابچه کامل تبلت ها و گوشیهای خود در کنار انتشار برشور جداگانه برای هریک ا گوشیهای خود گرفته نه تنها در فروشگاههای عرضه کننده تلفن های همراه ال جی خبری از انتشار برشور و کاتالوگ نیست بلکه در فضای مخدود غرفه ال جی در میان راهرو باریک طبقه همکف پاساز علاعدین که از قضا همیشه پر از ازدحام جمهیت اسن فقط در برخی از موارد آنهم فقط برای یک یا دو محصول بروشورهای کوچک عرضه میشود هر چند از حق نگذریم شرکت مانا تل دومین شریک تجاری ال جی در بخش موبایل تبلیغتت محیطی وسیع و نامتعارفی همچون تبلغات بر روی بدنه آسانسور تا پله برقی های این پاساژ انجام داده به هر حال ذهینیت قبلی نسبت به موبایل های غیر هوشمند ال جی که سالها پیش در ایران توسط شرکت مادیران تولید و یا وارد شده و کمترین امکانات با ظاهری نه چندان زیبا داشت در حال دگر گون شدن است و بازار تلفن همراه هوشمند به سرعت در حال گشسترش و رقابتی شدن قطعا در آینده خیلی نزدیک دیگر رقبای شما به سامسونگ و اپل محدود نخواهد شد همین هندوانه دربسته یعنی شرکت هواوی از طریق مایکروتل یعنی شریک تجاری سامسونگ در فروش تلفن همراه در بازار ایران که به خاطر کیفیت بالای خدمات پس از فروش آن گوشیهای سامسونگ با ضمانت مایکروتل حداقل ۵۰ هزار تومان بیشتر قیمت و با این وجود خریداران ترجیح می دهند گوشی سامسونگ را با ضمانت آن خریداری کنند هم اکنون بطور گسترده و با حجم تبلیغات بسیار بالا در حال بازار یابی برای گوشیهای هواوی است و شایر بیشترین بروشور چا÷ شده تلفن همراه که در سطح وسیعی در مراکز تلفن همراه در حال توزیع است مربوط به این برند باشد که حداقل در قیمت تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند آن در بازار رقابتی مزیت نسبی دارند HTC هم هم اکنون در بازار ایران جای خود را باز کرده و تازه واردها همچون ZTE که در ایران کمتر شناخته شده اند نیز کم کم از راه می رسند تولیدات GLX برند ایرانی هم محدود به چند نمونه نیست و تلفن های هوشمند آن دارای تنوع مدل و امکانات و کیفیت و بسیار جذاب است و امروز تنها برند ایرانی تولید و عرضه کننده تلفن همراه هوشمند در ایران نیست حتما گوشیهای متنوع دیمو DIMO دیگر برند ایرانی در در بسیاری از مراکز عرضه مشاهده کرده اید که علاوه بر طراحی زیبا و متفاوت و امکانات مناسب با قیمتی ارزان در اختیار مصرف کنندگان می باشد و این را نیز بدانید در بازار تکنولوژی غرور مساوی با نا بودی است در سال ۱۳۳۹ که ثابت پاسال اولین فرستنده تلوزیونی خصوصیکشور را در شمل تهران با استفاده از تجهیزات شرکتRCA راه اندازی و دوسال بعد با دولتی شدن تلوزیون این فرستنده را واگذار کرد اقدام به واردات تلوزیون RCA و از سال ۱۳۴۱ پشت کارخانه پپسی کولا ( زمزم فعلی در خیابن آزادی ) و جنب شرکت فولکس ماشینواقغ خیابان جیحون اقدام به راه اندازی کارخانه مونتاژ تلوزیون RCA در ابعاد ۲۴ و ۲۵ اینچ رومیزی پایه دار و مبله با نام ایرانی RTA بر گرفته از سر واژه های رادیو ، تلوزیون ، ایران که لوگوی آن با قرار گرفتن سه حرف RTI در یک دایرهقرمز رنگ با یک حلقه نازک درونی شکل می گرفت که شباهت زیادی به لوگوی ال جی داشت محل کارخانه در حال حاضر در اختیار بخش خدمات پس از فروش شرکت پیام تولید کننده تلوزیون ال جی با برند ایرانی پیام در گذشته و تولید کننده تلوزیونهای NEC زاپن در حال حاضر در ایران می باشد امروز امتیاز RCA غول الکترونیک ۵۰ سال قبل به یک شرکت نوپای چینی یعنی TCL واگذار و محصولات آن در چین تولید می شود یا شرکت تامسون فرانسه که راه اندازی فرستنده های رنگی ایران در اوایل دهه ۵۰ را انجام و سهامدار قبلی شرکت تکتا تولید کننده تجهیزات فرستنده های صدا و سیما که در حال حاضر متعلق به همین شرکت چینی است و محصولات آن توسط این شرکت تولید و عرضه می شود احتمالا آقای دارمی جوانتر از آن هستند که به خاطر بیاورند یکه تاز محصولا صوتی در باز ایران آیوا بود که بعد ها سونی آن را خرید و امروز دیگر کمتر کسی آن را می شناسد یا شرکت سانیو و پایونیر که توسط ماتسوشیتا ( صاحب برند پاناسونیک ) خریداری و از زمان واگذاری نقش آنها در یبازار روز بروز کم رنگ تر می شود هم اکنون مدیران سونی در مصاحبه های انجام شده به غفلت خود در این زمینه پی برده اند بنا براین این فرصت کاملا طلائی را از دست ندهید زیرا پیش بینی می کنم رقابت سختی را در آینده با برندهای کمتر آشنای چینی در آینده خواهید داشت شما چه نظری در این رابطه دارید
موفق باشید .

مسعود نودوشنی ۲۹ تیر ۱۳۹۲ پاسخ

واقعا جالب توجه بود اخبار خوبی هم برای ما ایرانی ها در متن این مصاحبه بود.
L♥VE LG

همینطور که داخل متن اشاره شده “تغییر نمایندگان و عامل‌های پخش” من با این موضوع هنوز داخل اصفهان مشکل دارم.
از کجا می تونم نمایندگی یا همون عامل مجاز فروش را پیدا کنم؟
میشه آدرس بدهید؟ (اصفهان)
اگر هم امکانش بود یه توضیح در مورد گارانتی این گوشی ها که با چه اسم های فعال هستند و یه توضیح کوجک در مورد هر کدام
تشکر

امين قاسمي سليمانيه ۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

باسلام خدمت آقای دارمی
بنده امین قاسمی هستم نماینده ۶ساله فروش گوشیهای الجی در استان کرمانشاه که باشرکت مادایران شروع کردیم وبعد از آن به پارس کامتل منتقل شدیم والان هم در خدمت مجموعه یاس پرچم فروش الجی را در غرب ایران برافراشته نگه داشته ایم اما بجز دوسال اولی که افتخار همکاری با مادایران را داشته ایم هیچگاه حق ما را نداده اند وهمواره زیر سایه تهران حق ما ضایع شده خدا گواه است که میزان فروش من به اندازه ای بوده که بارها مدیران ارشد فروش شرکتهای نمایندگی عنوان کردهاند فلانی گوشیها را میخورد باز هم عنوان میکنم بجز زمان ماد ایران که بنده دوسال نفر ۵فروش ایران شدم وبه همرا دوستانم مهرزاد نیری و مسعود احمدی ووحید لارنگی و…به سفرهای تشویقی ال جی و دادن پاداشهای واقعی مفتخر شدیم دیگر تبدیل به طفل سر راهی شدیم که یکی احوالی هم از ما نمیپرسد چه برسد دادن حق نه از جشنواره ها خبر داریم نه پاداش میگیریم خدا گواه است من دو ماه است که دفتر ثبت سریال برایم ارسال شده آن هم یکی از بچه های دفتر مارکتینگ شما پرسان پرسان مارادر شهر پیدا کرده بود آمد محبت کرد ودفتر را از تهران برای ما ارسال کرد ووقتی که من آمار فروشم را به او نشان دادم بنده خدا شوکه شده بود
آقای دارمی من تمام این مشکل را از وجود عدم مارکتینگ در شهر ستانها وحتی کلانشرها مثل کرمانشاه میدانم که هم باعث عدم معرفی کالا وهم عدم احقاق حق ما نمایندگان مظلوم میشود که امید است با آمدن شما وتیم کاریتان ما به حقمان برسیم وال جی علی رغم کیفیت و گارانتی معظم مادایران از این مظلومیت خارج شود
با احترام امین قاسمی مدیریت موبایل قاسمینماینده رسمی وانحصاری فروش گوشیهای ال جی در استان کرمانشاه

admin-user4 ۶ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام پاسخ مدیر بخش موبایل:

با سلام خدمت دوست و همکار محترم جناب آقای امین قاسمی

فرمایشات جنابعالی کاملاً متین و مقبول می باشد. به شما قول می دهم که به زودی در کرمانشاه شما را ملاقات نمایم و به امید خدا سطح همکاریمان را ارتقاء بخشیم.

با تشکر

امين قاسمي سليمانيه ۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

بازاستدعا دارم که پوسترها واطلاعیه های جشنواره ها و مسابقات الجی وکاتولوگ و…را سریع به ما اطلاع رسانی کنید بنده امشب که ۱۷روز از رمضان سپری شده از جشنواره رمضان اطلاع پیدا کردم وبه خدا میداند در این مدت شاید ۱۰۰دستگاه مدلهای مختلف اپتیموس را فروخته ام اما چه سود هر چند از فردا از روی دفتر ثبت سریال با خریداران تماس میگیرم اما واقعا ما مظلومیم
امین قاسمی

امين قاسمي سليمانيه ۴ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

میتونم بپرسم نظر بنده چه مشکلی داشت ثبت نشد؟
امین قاسمی

admin-user4 ۵ مرداد ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
نظر شما برای ایشان ارسال شد و نیازی به انتشار برای عموم نداشت.
ارادت

علی ۱۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام آقای بنیامین دارمی
می خواستم از شما بپرسم که این نسخه ۳۲ گیگ جی ۲ رو نمی خواهید وارد بازار کنید؟
شما بازاریابیتان ایراد دارد گوشی برندهای دیگر افت قیمت کرده اند اما ما هنوز منتظر نسخه ۳۲گیگ موندیم.کاشکی اینقدر به محصولات دیگر ال جی توجه می کنید و پیگیر هستین کمی هم توجه و پیگیر جی ۲ باشید.

نظر دهید